Podstawy marketingu terytorialnego - Magdalena Florek

Lokalizacja:
Opis ogłoszenia:
Sprzedam książkę autorstwa Magdaleny Florek pt. "Podstawy marketingu terytorialnego".

Podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane.
Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.

Oferowana przeze mnie książka została wydana w 2013 roku (wydanie 3).

Książka posłużyła mi do napisania pracy magisterskiej. Jest w stanie niemalże idealnym, czyste, niepogięte strony.

Do ceny przedmiotu należy doliczyć koszty przesyłki.

Informacje

Ogłoszenie dodane 05 lutego 2018 o 13:10
Odświeżone 06 listopada 2018 o 12:22
Wyświetlane do 06 grudnia 2018

ID ogłoszenia: 47915
Liczba osób obserwujących: 0
Liczba wyświetleń: 400

To ogłoszenie jest niezgodne z regulaminem? Zgłoś do moderatora

Kontakt

Osoba kontaktowa: Marta
Wyślij wiadomość
Wyślij wiadomość
Aby wysłać wiadomosć, musisz się zalogować.
Kliknij tutaj
Profil na forum Re-Volta: martva Kliknij, aby zobaczyć
Nie obserwujesz Obserwuj
reklama