REGULAMIN
OGŁOSZENIA RE-VOLTA.PL


§ 1 Definicje
  1. Ogłoszenia Re-volta.pl, Re-volta.pl lub Serwis - serwis internetowy dostępny w domenie internetowej ogloszenia.re-volta.pl, będący platformą ogłoszeniowa umożliwiającą zamieszczanie i przeglądanie ogłoszeń, oraz komunikację między użytkownikami.
  2. Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa oraz zaciągać zobowiązania korzystająca z Serwisu
  3. Ogłoszenie– strona w serwisie Re-volta.pl, na której Użytkownik może zamieścić dane, zdjęcia oraz filmy.
  4. Konto – część Serwisu przeznaczona dla Użytkownika dostępna po autoryzacji (logowanie e-mail/hasło lub logowanie Facebook, Google), na której Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach Serwisu.
  5. Administrator – podmiot zarządzający i rozwijający serwis Re-volta.pl, którym jest Animalia.pl S.C. z siedzibą w Warszawie, ul. Kilara 14/49, NIP 9512204271, świadczący na rzecz Użytkowników usługi udostępniania zasobów systemu informatycznego, w tym strony internetowej Re-volta.pl, w celu przechowywania przez Użytkowników danych w postaci ogłoszeń i wiadomości, które są udostępniane na stronach Re-volta.pl, na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa polskiego w szczególności z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  6. Regulamin – niniejszy regulamin.
§ 2 Postanowienia ogólne
  1. Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu Re-volta.pl, prawa i obowiązki Użytkownika, oraz prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Administratora.
  2. Użytkownik z chwilą akceptacji Regulaminu oświadcza, że zapoznał się z jego treścią, wyraża zgodę na jego wszystkie warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, informując Użytkowników z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zmiany regulaminu nie mają wpływu na usługi udostępnione Użytkownikowi przed wejściem w życie zmian.
§ 3 Ogólne warunki korzystania
  1. Warunkiem koniecznym do korzystania z pełni usług świadczonych w Re-volta.pl jest skorzystanie z urządzenia komunikującego się z Internetem wyposażonego w jedną z popularnych przeglądarek internetowych w aktualnej wersji.
  2. Utworzenie konta jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem w przedmiocie świadczenia usług na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Użytkownik za pomocą utworzonego i aktywowanego konta w serwisie Re-volta.pl może tworzyć, edytować oraz aktywować i deaktywować swoje ogłoszenia. Przy pomocy Konta również można prowadzić korespondencję z innymi Użytkownikami. Konto niezbędne jest także do obserwowania ogłoszeń zamieszczonych w serwisie oraz otrzymywania mailowych podsumowań i powiadomień.
  4. Do utworzenia konta niezbędne jest:
    1. Posiadanie adresu e-mail, na który przesyłamy link aktywacyjny. Konieczne jest kliknięcie w link aktywacyjny, wówczas zostanie nadane hasło do logowania się na Konto.
    2. Dysponowanie aktywnym kontem w serwisie Facebook lub Google, i wyrażenie zgody na udostępnienie logowania aplikacji Re-volta.pl zgodnie z regulaminami tych serwisów.
  5. Użytkownik jest zobowiązany do podawania wyłącznie prawdziwych i aktualnych danych.
  6. Administrator nie bierze udziału w transakcjach dokonywanych przez Użytkowników i sporach powstałych między Użytkownikami.
  7. Zawarcie i realizacja transakcji między Użytkownikami oraz wszelkie płatności z tego tytułu odbywają się bezpośrednio pomiędzy Użytkownikami.
  8. Dane kontaktowe Użytkownika oraz formularz kontaktowy pojawiające się przy ogłoszeniu mogą być wykorzystywane przez Użytkownika jedynie do nawiązania kontaktu z daną osobą w celu przeprowadzenia transakcji. Korzystanie z nich w jakikolwiek inny sposób jest zabronione.
§ 4 Zamieszczanie ogłoszeń
  1. Zamieszczanie ogłoszeń na Re-volta.pl jest bezpłatne.
  2. Zamieszczenie Ogłoszenia wymaga akceptacji Regulaminu, utworzenia Konta oraz wypełnienia odpowiedniego formularza przez Użytkownika.
  3. Ogłoszenie wyświetlane jest przez okres 30 dni.
  4. Po okresie 14 dni od zamieszczenia lub odświeżenia, Użytkownik może odświeżyć ogłoszenie, zmieniając jego okres wyświetlania na 30 dni od momentu odświeżenia.
  5. Użytkownik, publikując Ogłoszenie i zawarte w nim treści w tym zdjęcia, dane osobowe, adres e-mail i numer telefonu podaje je dobrowolnie do wiadomości publicznej i zgadza się na ujawnienie ich innym Użytkownikom w szczególności osobom korzystającym z sieci Internet. Ogłoszenia również mogą być indeksowane przez wyszukiwarki, czego Użytkownik ma świadomość i na co Użytkownik wyraża zgodę.
  6. Dopuszczalne jest zamieszczenie tylko jednego ogłoszenia, które dotyczy tego samego przedmiotu/towaru/usługi itp. niezależnie od wybranej kategorii. W przypadku towaru dostępnego w różnych kolorach i/lub rozmiarach lub typach, należy dodać tylko jedno ogłoszenie.
  7. Zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń które:
    1. Wprowadzają w błąd lub manipulują słowami kluczowymi;
    2. Nie są zgodne ze stanem faktycznym ogłaszanego przedmiotu/towaru/usługi;
    3. Zawierają treści i zdjęcia powszechnie uznane za obraźliwe, wulgarne, naruszające zasady dobrego wychowania i netykiety;
    4. Naruszają zasady etyczne oraz godność osób trzecich;
    5. Napisane są w języku innym niż polski;
    6. Zawierają adresy, nazwy i reklamy stron www, serwisów i sklepów internetowych;
    7. Zawierają treści lub dane osobowe mające na celu w jakikolwiek sposób naruszyć dobra osobiste osób trzecich;
    8. Noszą znamiona czynów nieuczciwej konkurencji.
    9. Promują i reklamują inne serwisy internetowe, w szczególności serwisy ogłoszeniowe i sklepy internetowe.
    10. Naruszają obowiązujące przepisy prawa lub uprawnienia osób trzecich
    11. Dotyczą rzeczy pochodzących z kradzieży, paserstwa lub innego przestępstwa;
    12. Dotyczą leków;
    13. Dotyczą sprzedaży psów lub kotów bez rodowodu;
    14. Dotyczą nieoryginalnych towarów (tzw. podróbek);
  8. Serwis jest przeznaczony dla ogłoszeń związanych z końmi i jeździectwem. Działy Niekońskie oraz Pozostałe są dodatkową przestrzenią dla osób korzystających z serwisu w celach jeździeckich, aby przy okazji zamieszczać ogłszenia niedotyczące jeździectwa. Niedopuszczalne są działania w Serwisie (rejestracja, dodawanie ogłoszeń, korespondencja prywatna i na forum, itp.), w szczególności wszelka forma promocji, wyłącznie nakierowane na tematy niezwiązanym z jeździectwem.
  9. Użytkownik może posiadać i korzystać tylko z jednego konta w Serwisie.
§ 5 Płatne funkcje ogłoszeń
  1. Użytkownik może za dodatkową opłatą wzbogacić swoje ogłoszenia o wybrane dodatkowe funkcje na wybrany okres.
  2. Użytkownik składając zamówienie na wybraną płatną funkcję zawiera umowę sprzedaży z Administratorem serwisu.
  3. Aby wykupić płatną funkcję, należy po dodaniu ogłoszenia, lub z poziomu listy ogłoszeń, wybrać oczekiawną usługę oraz jej czas, klikając w odpowiedni przycisk z ceną.
  4. Ceny płatnych funkcji wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT), chyba, że zostało wyraźnie zaznaczone inaczej. Ceny za usługi różnią się w zależności od kategorii ogłoszenia. Aktualne ceny dla danego ogłoszenia podawane są podczas składania zamówienia.
  5. Płatność następuje za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
  6. Użytkownik może przeglądać dokonane zamówienia na podstronie płatności.
  7. Dodając płatną usługę na okres dłuższy niż aktualny termin emisji ogłoszenia - emisja ogłoszenia zostanie przedłużona na czas trwania wykupionej płatnej funkcji.
  8. Czas działania płatnej funkcji liczy się od momentu potwierdzenie płatności przez serwis Przelewy24.
  9. Użytkownik składając zamówienie wyraża zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną do pobrania na podstronie płatności
  10. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy, jednak prawo to zostaje utracone z chwilą pełnego wykonania usługi. Aby odstąpić od umowy, najlepiej skontaktować się znami przez formularz kontaktowy.
§ 6 Reklama w serwisie
  1. Użytkownik może za reklamować się w serwisie przy pomocy płatnych banerów
  2. Banery płatne są z góry za pomocą zakupu tokenów służących do rozliczania wyświetleń banerów.
  3. Ceny tokenó wyrażone są w polskich złotych i są cenami netto (nie zawierają podatku VAT), chyba, że zostało wyraźnie zaznaczone inaczej. Aktualne ceny oraz ewentualne zniżki lub dodatkowe, gratisowe tokeny, podawane są podczas składania zamówienia.
  4. Płatność następuje za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
  5. Użytkownik może przeglądać dokonane zamówienia na podstronie płatności.
  6. Użytkownik składając zamówienie wyraża zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną do pobrania na podstronie płatności
  7. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu (dostawa tokenów następuje w momencie zakupu) i zwrócić niewykorzystane tokeny. Aby odstąpić od umowy, najlepiej skontaktować się znami przez formularz kontaktowy.
§ 7 Zasady odpowiedzialności
  1. Użytkownik ponosi wyłączną i całkowitą odpowiedzialność za publikowane treści w tym zdjęcia i zobowiązany jest do tego, aby nie naruszały one obowiązujących przepisów prawa, zasad Regulaminu, prawa osób trzecich, praw i interesów Administratora, zasad współżycia społecznego oraz dobrych obyczajów.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zachowania i działania podjęte przez Użytkowników w ramach serwisu Re-volta.pl i poza nim.
  3. Administrator nie jest w stanie kontrolować wiarygodności osób korzystających z Re-volta.pl w szczególności za podawanie niepełnych, niepoprawnych lub fałszywych danych oraz niezgodność danych ogłoszenia ze stanem faktycznym.
  4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakość, stan lub legalność oferowanych towarów i usług, prawdziwość i rzetelność informacji podawanych przez Użytkownika, a także zdolności Użytkowników do dokonania transakcji.
  5. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez strony umów związanych z Ogłoszeniem, a także za szkody powstałe w wyniku takiej umowy.
  6. Administrator nie odpowiada za brak zainteresowania Ogłoszeniem.
  7. Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia ogłoszenia, zmiany kategorii lub odpowiedniego zredagowania lub usunięcia opublikowanych treści (w tym zdjęcia) które:
    1. łamią niniejszy Regulamin,
    2. łamią obowiązujące przepisy prawa lub prawa osób trzecich,
    3. są powszechnie uznane za obraźliwe,
    4. zostaną umieszczone w niewłaściwej kategorii,
    5. zawierają sprzeczne lub nieprawdziwe informacje
    6. zawierają treści zamieszczone bez posiadania odpowiednich praw autorskich
  8. Administrator zastrzega sobie prawo do pełnego lub częściowego zablokowania korzystania z Re-volta.pl Użytkownikowi w przypadku naruszania obowiązujących przepisów prawa, lub Regulaminu.
  9. Administrator zastrzega sobie prawo do filtrowania wiadomości wysyłanych przez Użytkowników w ramach narzędzi udostępnionych na Re-volta.pl, w szczególności jeśli mają charakter spamu, zawierają treści naruszające niniejszy Regulamin lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu Użytkowników lub dobru Administratora.
§ 8 Reklamacje i odstąpienie od umowy
  1. Reklamacje dotyczące świadczenia usług, o których mowa w niniejszym Regulaminie, można zgłaszać poprzez formularz kontaktowy, lub w formie listu poleconego przesłanego na adres Administratora.
  2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
  3. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
  4. Pomimo iż świadczenie usług przez Re-volta.pl ma charakter bezterminowy, każdy użytkownik może w dowolnym momencie usunąć konto z serwisu Re-volta.pl wysyłając oświadczenie o rezygnacji z korzystania z usług poprzez formularz kontaktowy.
  5. Odstąpienie od umowy jest możliwe bez podania przyczyny w terminie 14 dni od jej zawarcia.
  6. Wszelkie spory związane ze świadczonymi usługami w ramach serwisu Re-volta.pl będą rozstrzygane przez właściwe polskie Sądy Powszechne. Użytkownik, który podlega ochronie konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl.




POLITYKA PRYWATNOŚCI
OGŁOSZENIA RE-VOLTA.PL


Szanowny Użytkowniku
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, żebyś podczas korzystania z naszych usług czuł się komfortowo i bezpiecznie, dlatego przygotowaliśmy dokument, z którego uzyskasz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

Spis treści:
  1. Wstęp
  2. Informacje ogólne
  3. Odbiorcy danych osobowych serwisu internetowego
  4. Pozyskiwanie, gromadzenie cel, zakres oraz czynności przetwarzania danych osobowych
  5. Prawa osób, których dane dotyczą
  6. Profilowanie
  7. Mechanizm cookies, dane eksploatacyjne i analityka
  8. Postanowienia końcowe

§ 1 Wstęp
  1. Niniejsza polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników korzystających z serwisu internetowego dostępnego pod adresem internetowym: ogloszenia.re-volta.pl, zwanego dalej serwisem. Dokument opisuje przede wszystkim podstawy, cele, zakres przetwarzania danych osobowych, wskazuje podmioty, którym dane są powierzane, a także zawiera informacje dotyczące plików cookies oraz narzędzi analitycznych stosowanych w ramach serwisu internetowego.
  2. Słowa i wyrażenia, które zostały użyte w definicjach  regulaminu a rozpoczynające się dużą literą,  zostały  zastosowane w niniejszym dokumencie i mają znaczenie nadane im w regulaminie.
  3. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanym dalej RODO (tutaj można zapoznać się z treścią rozporządzenia http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679), jest Jakub Grzegorz Kowalski prowadzący działalność gospodarczą jako wspólnik spółki cywilnej, NIP: 5213127081, REGON: 146914853, Adam Kwietowicz prowadzący działalność gospodarczą jako wspólnik spółki cywilnej, NIP: 9510045590, REGON: 011039628, oraz Ewelina Kwietowicz prowadząca działalność gospodarczą jako wspólnik spółki cywilnej, NIP: 9511926430, REGON: 017324873, działający wspólnie w ramach umowy spółki cywilnej pod nazwą ANIMALIA.PL S.C. z siedzibą przy ul. Wojciecha Kilara 14/49, 02-776 Warszawa, NIP: 9512204271, REGON: 140831741, zwana dalej Administratorem.
  4. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).
  5. Administrator danych osobowych oświadcza, iż polityka prywatności pełni rolę informacyjną co oznacza, iż nie jest ona źródłem obowiązków dla Użytkowników. Jej celem jest określenie działań podejmowanych przez Administratora oraz opis powiązanych z serwisem internetowym usług, narzędzi i funkcjonalności, z których korzystają Użytkownicy serwisu internetowego takie jak złożenia zamówienia czy innych działań podejmowanych w ramach serwisu internetowego.

§ 2 Informacje ogólne
  1. Administrator serwisu internetowego dokłada wszelkich starań w celu ochrony prywatności Użytkowników serwisu internetowego oraz wszelkich danych i informacji, które zostały od Nich pozyskane. Z należytą starannością dobiera i stosuje techniczne środki ochrony, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne, tym samym zapewniając całkowitą ochronę przed ich udostępnieniem, ujawnieniem, utraceniem, zniszczeniem, nieuprawniona modyfikacją czy przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
  2. Administrator informuje, że serwis internetowy stosuje protokół transmisji, zapewniający bezpieczeństwo przesyłania danych w internecie, a mianowicie posiada zainstalowany protokół SSL (Secure Socket Layer v3). Jest to rodzaj zabezpieczenia polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki Użytkownika i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer serwisu. Informacja wysyłana z serwera do Użytkownika jest również kodowana, a po osiągnięciu celu dekodowana.
  3. Dane zbierane przez Administratora przetwarzane są zgodnie z prawem, z poszanowaniem zasad rzetelności i przejrzystości, gromadzone są w minimalnym zakresie koniecznym dla wyszczególnionych celów i przetwarzane zgodnie z nimi, niepoddawane dalszemu przetworzeniu niezgodnemu z tymi celami, adekwatne i poprawne merytorycznie w stosunku do przeznaczenia oraz przechowywane w sposób umożliwiający identyfikację osób, których dane dotyczą. Okres przechowywania danych uzależniony jest od celu przetwarzania i ograniczony do momentu uzyskania założonego celu.
  4. Administrator serwisu internetowego na zasadach określonych w regulaminie oraz w polityce prywatności posiada dostęp do danych, może jednak powierzyć dane osobowe Użytkowników podmiotom zewnętrznym, współpracującym z Administratorem. Takie powierzenie jest możliwe wyłącznie na podstawie stosownych umów powierzenia danych osobowych, zawartych pomiędzy Administratorem a podmiotem przetwarzającym. Umowy zawierają zapis określający zakres oraz warunki przetwarzania danych osobowych koniecznych do realizacji usług. Administrator oświadcza, że współpracuje tylko z podmiotami, które gwarantują ze swojej strony bezpieczeństwo procesów przetwarzania danych osobowych poprzez wdrożenie zabezpieczeń odpowiadających wymaganiom określonych w RODO.
  5. Administrator ma prawo, a także ustawowy obowiązek do przekazania informacji dotyczących Użytkowników serwisu internetowego organom władzy publicznej np. w związku z prowadzeniem postępowań o możliwe naruszenia prawa lub podmiotom trzecim, które zgłoszą takie żądanie na podstawie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
  6. Korzystanie z usług oraz narzędzi udostępnionych w ramach serwisu internetowego, a także podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne. Ich podanie może być jednak konieczne do zawarcia i zrealizowania umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej w serwisie internetowym, tym samym ich brak uniemożliwi zawarcie takiej umowy. Zakres danych koniecznych do zawarcia umowy wskazany jest na stronie serwisu internetowego oraz w Regulaminie.
  7. Użytkownik korzystający z usług i narzędzi udostępnionych w ramach serwisu internetowego potwierdza, że zapoznał się z postanowieniami niniejszej polityki prywatności oraz regulaminu serwisu internetowego, jednocześnie wyrażając zgodę (jeśli zachodzi taka potrzeba) na wykorzystywanie jego danych osobowych zgodnie z tymi postanowieniami poprzez zaznaczenie odpowiednich checkboxów zamieszczonych na stronie serwisu internetowego (treści checkboxów określają cel w jakim będą wykorzystywane podane dane osobowe).

§ 3 Odbiorcy danych osobowych serwisu internetowego
  1. W celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego, w tym dla realizacji zawieranych umów sprzedaży Administrator korzysta z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie koniecznym do jego zrealizowania.
  2. Przykładowymi odbiorcami danych osobowych Użytkowników serwisu internetowego są:
  1. Odbiorcy danych (podmioty zewnętrzne) przetwarzają dane osobowe na podstawie podpisanych z Administratorem serwisu internetowego stosownych umów powierzenia lub działają na podstawie przepisów prawa. Podmioty te gromadzą, przetwarzają, przechowują dane osobowe zgodnie z posiadanymi regulaminami i politykami prywatności.
  2. Podmioty przetwarzające dane osobowe Użytkowniuków serwisu na zlecenie Administratora zostały wskazane poniżej:
    1. Firma hostingowa – w celu przechowywania danych na serwerze, na którym zainstalowany jest serwis internetowy,
    2. Biuro rachunkowo- księgowe – w celu prowadzenia księgowości działalności gospodarczej właściciela serwisu internetowego,
    3. Operator płatności elektronicznych – w celu umożliwienia Użytkownika płatności za zakupione usługi,
    4. Firma obsługująca program pocztowy – w celu wysyłki wiadomości transakcyjnych i marketingowych,
    5. Operator platformy do wysyłki SMS – w celach powiadomień SMS związanych z aktywnością na koncie oraz powiadomień reklamowych.
§ 4 Pozyskiwanie, gromadzenie cel, zakres oraz czynności przetwarzania
  1. Administrator pozyskuje informacje o Użytkownikach m.in. poprzez gromadzenie logów serwera, adresów IP, parametrów oprogramowania i sprzętu, przeglądane strony, numer identyfikacyjny urządzenia mobilnego oraz inne dane dotyczące urządzeń i korzystania z systemów. Gromadzenie powyższych informacji będzie miało miejsce w związku z korzystaniem z serwisu internetowego. Dane te mogą być wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
  2. Od Użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach lub innych czynnościach podejmowanych w serwisie internetowym aby ułatwić korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz w celu poprawy funkcjonalności tych usług.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do filtrowania i blokowania wiadomości przesyłanych poprzez wewnętrzny system wiadomości, w szczególności jeśli mają charakter spamu, zawierają niedozwolone treści lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu Użytkowników serwisu internetowego.
  4. W ramach prowadzonego serwisu internetowego Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w następujących celach:
  1. Administrator informuje, że zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Użytkowników: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), numer telefonu kontaktowego w celu opublikowania ich w ogłoszeniu, obsługi wysyłek sms i e-mail.
    W przypadku Usługobiorców lub Użytkowników nie będących Konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo takie dane jak: nazwę Firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Użytkownika.
  2. Dane osobowe, które są gromadzone w celach wskazanych w polityce prywatności będą przechowywane przez okres realizacji usług (w tym usług elektronicznych) świadczonych przez Administratora oraz przez okres wynikający z terminów przedawnienia roszczeń, przepisów prawa podatkowego, praw Konsumenta czy innych praw w tym zakresie.

KONTAKT Z UŻYTKOWNIKIEM
  1. Podstawą przetwarzania danych w związku z obsługą Użytkownika, która obejmuje kontakt z Użytkownikiem w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie za pośrednictwem poczty elektronicznej jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli zgoda na przetwarzanie. Jeśli  po kontakcie zostanie zawarta umowa, dane będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit b RODO. Podstawą prawną przetwarzania po ewentualnym zakończeniu kontaktu będzie usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości (stosownie do art.6 ust.1 lit. f RODO).
DODAWANIE OGŁOSZENIA
  1. Tworząc ogłoszenie w serwisie internetowym Użytkownik podaje dane osobowe, które są wykorzystywane w celu kontaktu z potencjalnymi zainteresowanymi (publikacja online dla każdego przeglądającego!), wystawienia faktury i wykonania innych czynności związanych z przepisami prawa podatkowego (art. 6 ust. 1 lit. c). W celach archiwalnych i statystycznych dane będą przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO).
  2. Podstawą przetwarzania danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

§ 5 Prawa osób, których dane dotyczą
RODO nadaje Użytkownikom przedmiotowe uprawienia, ich wykaz zamieszczono poniżej. Przysługują one bez podania przyczyny, nie są jednak bezwzględne i nie będą przysługiwać w stosunku do wszystkich czynności dotyczących przetwarzania danych osobowych. W sytuacji, gdy Użytkownik będzie chciał zrealizować któreś z przysługujących mu praw, może w dowolnym momencie przesłać oświadczenie woli za pomocą formularza kontaktowego lub adres siedziby Administratora.
  1. Prawo dostępu do danych realizowane na podstawie art. 15 RODO.
    Użytkownik w każdym czasie może zgłosić się do Administratora w celu potwierdzenia czy jego dane są przetwarzane, a jeśli ma to miejsce Użytkownik ma prawo:
    do uzyskania dostępu do danych osobowych,
    do otrzymania informacji o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Użytkownika albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach jakie przysługują Użytkownikowi na mocy RODO (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Użytkownikowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską,
    do uzyskania kopii swoich danych osobowych.
  2. Prawo do sprostowania danych realizowane na podstawie art. 16 RODO.
    Użytkownik ma prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Ma również prawo do żądania uzupełnienia swoich danych osobowych. Aby sprostować lub uzupełnić swoje dane osobowe prosimy o przesłanie informacji za pomocą formularza kontaktowego.
  3. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – realizowane na podstawie art. 17 RODO.
    1. Użytkownik może wystąpić z żądaniem do Administratora o usunięcie wszystkich lub niektórych jego danych,
    2. Użytkownik ma prawo żądania usunięcia jego danych osobowych, gdy:
    1. pomimo zgłoszenia przez Użytkownika żądania usunięcia danych osobowych w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, Administrator może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator,
    2. usunięcie danych osobowych lub zaprzestanie ich przetwarzania przez Administratora może skutkować brakiem możliwości realizacji usług świadczonych za pośrednictwem serwisu internetowego lub ograniczeniem możliwości korzystania z funkcjonalności serwisu internetowego.

  1. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz prawo do cofnięcia zgody realizowane na podstawie art. 7. ust. 3 RODO
    1. Użytkownik akceptując oświadczenia umieszczone przez Administratora w interaktywnych formularzach dostępnych na stronie serwisu internetowego, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych w określonych celach,
    2. Użytkownik ma możliwość wyrażenia zgody na przetwarzanie jego danych w dodatkowych celach poprzez zaakceptowanie oświadczeń nieobowiązkowych zaproponowanych w formularzach dostępnych na stronie serwisu internetowego,
    3. Użytkownik ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jaką udzielił Administratorowi, cofnięcie zgody będzie miało skutek od momentu wycofania zgody,
    4. cofnięcie zgody nie spowoduje żadnych negatywnych konsekwencji dla Użytkownika, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Administrator może świadczyć jednie za zgodą,
    5. cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych osobowych dokonywane przez Administratora zgodnie z prawem przed jego cofnięciem.
  2. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych  realizowane na podstawie art. 21 RODO
    1. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Administrator przetwarza dane osobowe w oparciu o prawnie uzasadniony interes,
    2. przesłana przez Użytkownika w formie wiadomości e-mail rezygnacji z otrzymywania informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oznacza sprzeciw Użytkownika na przetwarzanie jego danych, w tym profilowania tych celach,
    3. jeśli Administrator nie będzie miał innej podstawy prawnej zezwalającej na przetwarzanie danych Użytkownika a wniesiony sprzeciw okaże się zasadny dane osobowe wobec których został wniesiony sprzeciw zostaną usunięte.
  3. Prawo do zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych realizowany na podstawie art. 18 RODO
    Użytkownik ma prawo do żądania ograniczenia swoich danych osobowych, gdy:
    1. kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych- Administrator danych osobowych ograniczy przetwarzanie Twoich danych osobowych na czas pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych,
    2. przetwarzanie danych osobowych Użytkownika jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych osobowych Użytkownik żąda ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
    3. dane osobowe Użytkownika przestały być potrzebne do celów przetwarzania, ale są one potrzebne w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń Użytkownika,\
    4. gdy Użytkownik zgłosił sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych – wówczas ograniczenie przetwarzania następuje do czasu stwierdzenia czy prawnie uzasadnione interesy po stronie Administratora danych osobowych są nadrzędne wobec podstaw wskazanych w sprzeciwie Użytkownika.
  4. Prawo do żądania przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO)
    Użytkownik ma prawo do otrzymania od Administratora swoich danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz do przesłania ich innemu Administratorowi danych osobowych.
    Użytkownik ma prawo również zażądać, aby to Administrator danych osobowych przesłał bezpośrednio dane osobowe Użytkownika innemu Administratorowi (o ile jest to technicznie możliwe).
  5. Użytkownikowi przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

§ 6 Profilowanie
  1. Administrator w ramach prowadzenia serwisu internetowego może korzystać z profilowania do celów związanych z marketingiem bezpośrednim czyli np. wyświetlenia danej Osobie interesujących ogłoszeń lub wyświetlenia konkretnej reklamy w oparciu o Jego wcześniejszą aktywność na stronie serwisu, przesłania propozycji produktu, który może odpowiadać preferencjom lub zainteresowaniom danej Osoby.
  2. Mimo stosowania przez Administratora profilowania to jednak ostateczną, swobodną decyzję dotyczącą np. skorzystania z zaproponowanej oferty i dokonania zakupu podejmuje dana Osoba.
  3. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu i wywołuje wobec tej Osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią wpływa.


§ 7 Polityka cookies, dane eksploatacyjne i analityka
  1. Serwis internetowy używa niewielkich plików zwanych cookies (ciasteczka), są one zapisywane i przechowywane na komputerze lub innym urządzeniu końcowym Użytkowników jeśli przeglądarka internetowa na to pozwala. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
  2. Cookies stosowane są w celu optymalizacji procesu korzystania ze strony serwisu, w celu gromadzenia danych statystycznych, które pozwalają identyfikować sposób korzystania Użytkowników ze strony serwisu internetowego, co umożliwia ulepszanie struktury serwisu internetowego. Są one również niezbędne do utrzymania sesji Użytkownika po opuszczeniu przez Niego serwisu internetowego.
  3. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    1. cookies sesyjne (tymczasowe): są przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika,
    2. cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika.
  4. Użytkownik w dowolnym momencie, wykorzystując przeglądarkę internetową z której korzysta, może zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym może zablokować możliwość gromadzenia plików cookies. Takie działanie może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z usług i narzędzi serwisu internetowego, w tym uniemożliwić komunikację i zarządzanie ogłoszeniami.
  5. Jeśli Użytkownik podejmie decyzję, iż nie zgadza się na wykorzystywanie pików cookies w opisanych powyżej celach w każdej chwili może usunąć je ręcznie. Szczegółowa instrukcja postępowania i informacje dotyczące cookies zawarte są w menu pomocy przeglądarki internetowej, z której aktualnie korzysta Użytkownik. Przykładowe przeglądarki internetowe obsługujące wspomniane pliki cookies to: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari, Microsoft Edge.
  6. Niektóre podmioty zewnętrzne działające w ramach serwisu internetowego umożliwiają Użytkownikom wycofanie zgody na gromadzenie i wykorzystywanie przez nie danych na potrzeby reklam bazujących na aktywności Użytkownika. Więcej informacji na ten temat i możliwość dokonania wyboru znajduje się na przykład na stronie internetowej: www.youronlinechoices.com. Udostępnianie Google Analytics informacji o aktywności na stronie serwisu internetowego można zablokować za pomocą udostępnianego przez firmę Google Inc. dodatku do przeglądarki dostępnego tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

§ 8 Postanowienia końcowe
  1. Niniejsza polityka prywatności zawiera odnośniki do innych stron internetowych, zaleca się zapoznanie z politykami prywatności i regulaminami tych stron.
  2. Powyższa polityka prywatności odnosi się tylko do serwisu internetowego Administratora.
  3. Istnieje możliwość rozbudowy serwisu internetowego co tym samym stwarza możliwość zmiany treści polityki prywatności o czym będą Państwo poinformowani stosownym komunikatem na stronie serwisu.
    1. W razie dodatkowych pytań dotyczących polityki prywatności serwisu internetowego, prosimy o wiadomość na podany przez Administratora za pomocą formularza kontaktowego.