Kobitki... (antykoncepcja)

pigwa napisał: a czys po po to faza lutealna.
co to znaczy? po czym?
Gienia-Pigwa   Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P
22 listopada 2008 12:13
po owulacji

zaraz poprawiam, dzieki edycjo
aha a ja myslalam ze juz cos ze mna nie tak i ze jest jeszcze cos po tym o czym nie wiem 😀
Pigwa, nie chodziło mi o wyjaśnienie faz cyklu, bo to wiem,
a raczej o działanie ziół na fazę lutealną. W metodach naturalnych jestem kompletnie zielona. Dzięki za wyjaśnienie. Zdradzisz jaki skład mają te zioła i czy łagodzą PSM w znacznym stopniu?
laski mam problem. strułam się czymś i zwróciłam najprawdopodobniej pigułkę. była to 2 tabletka w cyklu. w ulotce jest napisane, ze jesli sie opusci pigulke w 1 tygodniu cyklu i w tygodniu poprzedzającym uprawia sie seks to istnieje ryzyko zajscia w ciaze! jestem w szoku, bo nie sadzilam, ze to dziala rowniez wstecz! mialyscie kiedys podobna sytuacje? kurcze strasznie sie stresuje. dodatkowo nie wiem czy powinnam dalej te pigulki brac? do lekarza pojde dopiero jutro lub pojutrze. w ktorym momencie ciazy mozna juz ja wykryc? co mam robic? doradzcie, poratujcie dobrym slowem. w sumie facet to cos powazniejszego, fajnie byloby urodzic przed 30stka, ale kurcze nie teraz jeszcze, po 2 miesiacach znajomosci!!
Diakon'ka spokojnie, co bierzesz? W mojej ulote jest napisane tak:
"W przypadku biegunki lub wymiotów należy kontynuować przyjmowanie tabletek i dodatkowo zastosować niehormonalną metodę antykoncepcji, ponieważ skuteczność działania antykoncepcyjnego może być zmniejszona."