Końskie fryzury, przerywanie czy podcinanie ?

Burza myślisz ? Taki jakiś dostojniejszy nie ?
Magdzior fajne Ci kory wyszły, moje konisko ma trzy włosy na krzyż i wygląda nie tego w korasach niestety
equi.dream, poważniejszy, ładniejszy- jednak to frajda jak grzywa powiewa 🙂
i jest co czesać 😀
Burza, popróbuję 🙂
Dzionka, moim zdaniem tez to przerwac trzeba. ale mozesz sprobowac trymerem/nozykiem/grzebykiem z zyletka.
Ej no właśnie - co wtedy? Bo to odrasta i podnosi grzywę od dołu, tak jakby irokez pod grzywą właściwą się robi. Pilnować i cały czas trymować/podcinać? Tak zrobiłam na części grzywy, tak gdzie była najgrubsza. No ale to odrasta szybko i mi podnosi tą grzywę. Czy chodzi o wystrzępienie tej grzywy, która już jest? Jaśniej proszę, jestem zielona w tym temacie, bo przez 2,5 roku miałam konia w irokezie 😀
dzięki, mam nadzieję≤ że co kolejne to będą lepsze teraz, Reszka na szczeście przerywanie całkiem ignoruje i ma je gdzieś,nawet jak ją mocniej szarpnę to niewiele sobie z tego robi🙂

equi.dream właśnie ten kasztan, na którym równiez jadę w weekend też ma trzy włosy na krzyż, no ale jakoś zapleść to trzeba... 🤔wirek: zobaczymy jak to będzie wygladać
Oj tam oj tam, dasz radę Magdzior - dużo łatwiej z takiej lichej grzywy zrobić malutkie urocze koreczki niż ogarnąć  busz, jeśli w ogóle jest szansa go ogarnąć, bez wywalenia połowy grzywy 😉

Co zrobić z takim elementem  🤬 ? Co kilka dni przerywam i przerywam, a ten skubaniec, grzywa gęsta, i jedna strona szyi nie starcza  👿
Jessy   Koń klasy Grand Prrrrrrrrrrr.
01 lipca 2011 19:41
equi.dream ja bym zostawiła go z grzywą 🙂
furmanka ŁAŁ, zupełnie inny koń! 😍

mój tradycyjnie w iroku i nawet nie myślę o zmianie 🙂
ja bym chciała mojego w iroku . ale obawiam się że będzie ciężko, bo ma cienkie, delikatne włosy, a ja sie go boję obciąć, " żeby nie było nie tak " 😵
Jessy - od dziś mój ulubiony revoltowy koń  😍
jest po prostu boski ! i faktycznie irokez mu pasuje 😀
ElaPe   Radosne Galopy Sp. z o.o.
04 lipca 2011 11:45