Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

Eurydyka ja tez mam juz troche brzuszka wiec to chyba czas na pierwsze zdjecia .Co do konia to jak jezdze do stajni to mi serce peka,ale Lider jest na tyle kochany ze mnie mizia i przytula sie wiec pamieta jeszcze swoja pancie.Ale az sie boje jak to bedzie jak wsiade,moze bede sie go bala
Eurydyka   tu stać się może coś nowego
02 grudnia 2008 12:37
Deb- nie doradzę, bo nie mam doświadczenia (jeszcze...). Ale trzymam kciuki za Misia.

Karola- no co Ty, na pewno nie będziesz się bała Lidera, co najwyżej samej jazdy na nim. Mnie już się perspektywa zmieniła, jak czyszczę Orfiego to teraz wydaje mi się taki ogrooomny (a ma 172 cm), że nie wiem jak to będzie "na górze" .
Karola Liderowa napisał: Dziewczyny powiedzcie mi jak to jest z wsiadaniem na konia po porodzie,a konkretnie po CC? Ja wiem,ze to glupie pytanie bo ja mam jeszcze polowe drogi przed soba,ale juz mi sie sni codziennie ze jezdze i baaaardzo za tym tesknie.

Karola,
nie nastawiaj się na nic.
Jeden czlowiek wsiądzie po 6 tyg, inny po 6 miesiącach.

Co organizm to inne predyspozycje
Dodofon co prawda to prawda,jedna moze szybciej a druga i po naturalnym przez dlugie miesiace jest obolala. Eurydyka Ty tak nie szalej z tym czyszczeniem bo na mnie krzycza o podnoszenie rak do gory za bardzo, ze nie powinno sie !!!!!!
karola, no więc ja tu chyba posieję trochę zamętu, bo ja wsiadłam 2 tygodnie po CC. Ale na konia koleżanki, nie na swojego. Bo jej to jest dorosły, a mój jeszcze gówniarz, bo dopiero miał 4 lata. No i tez nie tak, zebym od razu jakieś tereny czy nie wiadomo jakie trening. I jak zsiadałam to mnie kolezanka złapała i zdjęła (się ma 184cm i jest się tyczkarką, to można takie rzeczy robić ot tak 😉 ).
Ważne, żeby od razu po CC się zaczać ruszać i nei leżeć broń Cię. Ale na takie rady, to jeszcze tu będzie czas i na pewno wszystkie będizemy nadgorliwe w tym. :*. Jak we wszystkim z resztą jeśli chodzi o rady.