sklepy internetowe

minus dla siodlarnia.com
po raz kolejny ponad miesiac czekam na zamowienie a kontaktu brak
towary nawet maja fajne, ceny tez ale zniechecam sie coraz bardziej tym czekaniem


edit: pond miesiąc minał i paczka dotarła wreszcie, zawartośc ok, ale czekanie ponad iesiac na każde zamowienie i brak jakichkolwiek wytłumaczeń to jednak za dużo...
LatentPony   Pretty Little Pony :)
18 sierpnia 2011 20:00
Ogromny minus dla siodlarnia.com
Od 26 lipca nie ma z nimi żadnego kontatku  👿 Kasę wysłałam, informację o wpłacie też od nich dostałam. A wędzidła nadal nie mam. Nie odpowiadają na maila, ani wiadomości na gg. Nie odbierają telefonów.
NIE POLECAM!
no masakra z ta siodlarnią ostatnio...  😤
kiedys bylo ok, teraz czekam i czekam... oby zamówienie wreszcie dotarlo
zeby choć odpisywali a tu olewka ostatnio
co sie porobilo z tym sklepem?
MINUS
LatentPony   Pretty Little Pony :)
18 sierpnia 2011 20:29
Ja chciałabym po prostu odzyskać pieniądze :/ Bo pilnie potrzebuję wędzidła, a z racji tego, że kasa już poszła, to nie mam za co go kupić  😵
niestety minus dla oksera

- po pierwsze za praktykę zamówień - gdy po zapłacie dostaję maila, że czas oczekiwania wynosi na każdy produkt do 21 dni :/

- potem za dosć powolne przetwarzanie zamówienia po to by dowiedzieć się, że otrzymam produkt w max czasie oczekiwania

-a po upływie tego czasu, że nie przyszedł z zamówieniem do nich mój produkt i wyślą jak przyjdzie gdzieś za min miesiąc do nich

no kurde, wtedy to już przestaną być mi potrzebne
zamroziłam kasę na 2,5 mca zamast kupić w sklepie  😤
trzeszczki   kto nie miał rudego, ten nie miał najlepszego
19 sierpnia 2011 06:50
Pytanie:
Ile może minąć czasu od złożenia zamówienia na stronie www do dostarczenia pod wskazany adres paczki?

Odp:

3 godz  😀

wielki PLUS dla ANIMAVET
ja również mam problem z siodlarnia.com pieniądze wysłane, zero kontaktu.
A czaprak, który zamówiłam podrożał więc witryna jest odświeżana. Też chcę odzyskać pieniądze.
Nigdy wcześniej nie miałam problemu z tym sklepem. :/
MINUS jak pas startowy dla EQUIVERSUM!!!!!!!!!!!
Czekam miesiąc na paczkę 👿
Pierwszy i ostatni za robię tam zakupy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[color=green]mamy na tym forum jeszcze cos takiego jak regulamin. a w tym wyraznie stoi, ze nie reklamujemy sie na forum.


Bez przesady, ja też na re-volcie praktycznie nie piszę (za to czytam ;-)) a w tym temacie zdarzy mi się właśnie kegle.pl pochwalić (akurat u nich robię zakupy i jeszcze mnie nie zawiedli ...) Czy to jest powód aby kogoś uciszać??

Dodam że poza tym sklepem, atos.pl (też ich chwalę), Allegro i forum - zakupy robię w sklepach stacjonarnych od kiedy kilka miesięcy czekałam na zakupy z oksera, zwroty z konika itd itp... Ciężko zatem czasami chwalić innych, skoro tylko w 1 czy 2 źródłach robi siezakupy...  🤔
po raz kolejny wielki plus + dla equishopu. Wszystko można załatwić w bardzo miły sposób  😀
Duży + dla okser.pl
Zamawiałam w piątek wieczorem a paczka dotarła do mnie w poniedziałek 😉 Z tym, że kupiłam dwie rzeczy, które mieli na stanie i nie wiem,  jakby to było, gdyby mieli mi to ściągnąć 😉
Ogromny plus dla HORSEMARKET, wczoraj rano zamówienie, dziś rano paczka, niezwykle miła obsługa, nie było problemu z domówieniem produktów no i rzeczy potrzebne na już, więc expresowa przesylka. 😉
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
23 sierpnia 2011 20:39
Wielki minus dla sklepu Okser. Złożyłam zamówienie 2.08 na derkę siatkową. Dzisiaj jest 23.08, a derka jeszcze nie dotarła do magazynu, na stronie widniała informacja,  że jeżeli nie ma towaru w magazynie, to wysyłka do 10 dni roboczych  😤 Kontaktowałam się ze sklepem i podobno dostawca się spóźnia i derka jeszcze do nich nie dotarła. Wygląda na to, że w tym roku już mi się nie przyda  🤔

edit. Dzisiaj doszła do mnie oczekiwana derka, po prawie miesiącu w końcu się doczekałam. Muszę przyznać, że bardzo się ucieszyłam... dopóki nie otworzyłam paczki  😤 Derka co prawda śliczna (ładniejsza niż na zdjęciach), ale ja zamawiałam rozmiar 115cm, a dostałam 155(!) cm  😵 Teoretycznie to nie wina sklepu, bo na metce rzeczywiście jest napisane, że to 115cm, ale oni chyba w jakiś sposób powinni sprawdzać co sprzedają.
LatentPony   Pretty Little Pony :)
26 sierpnia 2011 06:43
Uff... Wreszcie dostałam dzisiaj maila, że moje zamówienie z siodlarni zostało wysłane.
Zamówienie złożyłam 22 lipca.
Wysłałam przelew następnego nia.
Zaksięgowali wpłatę 26 lipca.

Od tamtej pory było z nimi zero kontaktu. Nie odpowiadali ani na maile, ani na wiadomości gg. Nie odbierali również telefonów. Traciłam już nadzieję, że paczka kiedykolwiek do mnie dotrze. Chciałam poczekać, aż się przeniosą do Warszawy i wtedy odwiedzić ich w stacjonarnym.

Duży minus za brak kontaktu! Nie polecam!
Gdyby chociaż odpisali/odebrali telefon i dali znać, że się przedłuży, to ok. A tu ani mee, ani bee, a wędzidła brak :/
Duży plus dla atos.sklep.pl miła obsługa, darmowa wysłka, i miałam 3 pasze w domciu 😉
Kurczak-Niestety często wysyłają rzeczy nie patrząc co kto zamawiał. Ja zamawiałam  w GNL łęk żółty a dostałam zielony 😤 jeszcze musiałam ponosić koszty wysyłki i znowu czekać aż zamówią mi żółty.  🤔
Czy ihaha.pl wysyła paczki jedynie za pobraniem? Zamówienie przyjęte, ale nie dostałam żadnego maila z numerem konta, podczas zakupów też nie miałam wyboru sposobu zapłaty. Napisałam do nich maila, ale mi nie odpowiadają, zadzwonić do nich nie mogę. Chcę to wiedzieć w miarę szybko, bo nie wiem, czy mieć przy sobie jutro pieniądze, jeśli paczka została już wysłana za pobraniem.
Anderia   Całe życie gniade
01 września 2011 18:13
ankers ja uważałabym z ihaha. Kiedyś, z rok temu od nich zamawiałam i nie było problemu, ale ostatnio (18 lipca) złożyłam zamówienie na jakieś pierdoły typu super sheeny-niesheeny i przez prawie 2 miesiące (!) ni widu, ni słychu. Słałam miliony maili, x razy dzwoniłam i zastawałam sekretarkę, zero odzewu i kontaktu, no nic kompletnie. W końcówce sierpnia (25-6), kiedy już wiedziałam, że te rzeczy nie będą mi potrzebne bo rezygnuję z dzierżawy konia, wysłałam im maila, że rezygnuję z zamówienia. I co? Wczoraj przyszła do mnie paczka. Łaskawie, lepiej późno niż wcale, szkoda tylko, że zrezygnowałam z zamówienia, a że nie sprawdzają skrzynki mailowej to już ich problem  🤔
Ja zamawiałam za pobraniem, aczkolwiek nie wiem czy to jedyna opcja płatności w ich sklepie.
A jednak! Przejrzałam swoją skrzynkę mailową i znalazłam odpowiedź na moją wiadomość, w której pytam o możliwość wysyłki przez PP. To przesyłka pobraniowa za te 18 złotych, więc wszystko wysyłają za pobraniem. Uf, już wiem co zrobić.
Z drugiej strony jednak mnie to trochę dziwi, że wysyłają wszystko za pobraniem, a nawet nie wymagają potwierdzenia złożenia zamówienia.
Endurka Miałam identyczną sytuację z okser.pl
Czekałam, czekałam ,czekałam, aż w końcu mail, że nie przysłali im zamówionej przeze mnie rzeczy z zagranicy i ze mam czekać na następną partię. Oczywiście zrezygnowałam.
Kiedyś też zamówiłam u nich bryczesy jodpuhr - miały być brązowe + brązowy lej, przysłali mi beżowe + niebieski (błękitny) lej. Tłumaczyli isę błędem na stronie, ale to może wypadałoby sprawdzić ?

Od tego czasu boje się już zamawiać w Okser.pl
Ada   harder. better. faster. stronger.
01 września 2011 20:33
Kurczak, zgłaszaj reklamacje! Wiesz, prawda jest taka że oni mają mnóstwo zamówień więc trudno żeby rozpakowywali wszystko i sprawdzali. Co nie zmienia faktu że jest to błąd producenta i sklep powinien Ci wymienić ją na właściwą przy czym oni powinni pokryć koszty wysyłki derki z powrotem.

siwaaa, nie dawaj się oszukiwać! To sklep powinien pokryć koszty wysyłki. Ich błąd, zdarza się, ty nie miałaś na to żadnego wpływu, więc jakim prawem zobowiązują Cię do pokrycia kosztów wysyłki. Powinni przeprosić, dokonać wymiany i najlepiej dać jakiś gratis czy rabat na kolejne zakupy. Wiadomo każdemu może się zdarzyć błąd, jesteśmy tylko ludźmi ale według mnie to oni powinni zabiegać i dbać o klienta bo sklepów jest teraz masa i po prostu następnym razem osoba, która była tak potraktowana przez sklep już więcej nic tam nie zamówi.

ankers, niestety u nich tak już jest, nie rozumiem tego zupełnie. Dlatego w ihaha robiłam zamówienie raz i już więcej nie zrobię. Zdecydowanie nie odpowiada mi przesyłka pobraniowa, zazwyczaj nikt nie ma gotówki w domu, często również jak kurier dzwoni do mnie a nie ma mnie wtedy w domu to proszę by paczkę zostawił u mojego sąsiada a gdy trzeba płacić robi się problem. Poza tym też powinna być jakaś informacja przy zamówieniu bo ja tak samo jak Ty pytałam na forum i dzwoniłam do nich bo chciałam zrobić przelew a niby status paczki już wysłana i o co chodzi...
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
01 września 2011 20:47
Ada reklamacje już złożyłam. Pani, z którą rozmawiałam była bardzo przyjemna i fakt, że jeżeli chodzi o kontakt ze sklepem, to nie mogę narzekać. Nigdy nie miałam problemu, żeby się do nich dodzwonić, na gg też odpowiedzi dostawałam błyskawiczne i bardzo uprzejme, tyle że jak na razie miły kontakt, to jedyny plus dla tego sklepu. Derkę wysłałam zwykłą paczką, pieniądze za przesyłkę mają zostać mi zwrócone. Niestety na kolejną derkę pewnie znowu będę musiała czekać miesiąc, ponieważ znowu nie mają ich na stanie  😵 W tym roku nie liczę już na korzystanie z niej.

Neila do Ciebie chociaż się odezwali, że wysyłka się opóźni, do mnie nie raczyli...

Swoją drogą zastanawiam się jak to jest z tymi reklamacjami. Czy ktoś z Was już coś reklamował w okserze? Mam pewne obawy, bo co prawda mam dowód nadania paczki, ale cała sprawa reklamacji była załatwiana przez telefon, więc nie mam żadnego dowodu na to, że cokolwiek reklamowałam. Kazano mi też wysłać paragon. Czy zdarzyło się komuś, że sklep nie odesłał dobrego towaru?
Ada   harder. better. faster. stronger.
01 września 2011 20:53
Kurczak, to dobrze że zachowują się fair 😉 No tak teraz już się pewnie nie przyda, swoją drogą trochę późno się wzięłaś za zamawiania siatkówki  😀
To może wymień ją na coś zimowego  😁
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
01 września 2011 22:09
Wiem, że późno  😡 . U nas niestety do tej pory jest masa głównie komarów i sądzę, że jeszcze przez kilka tygodni będą, więc gdyby towar przyszedł w takim terminie jak powinien i w dodatku w dobrym rozmiarze, to myślę, że spokojnie jeszcze dwa miesiące mogłabym z derki korzystać. Nad wymianą, ewentualnie całkowitą rezygnacją zastanawiałam się, ale doszłam do wniosku, że za rok będę miała ten sam problem i znów będę szukała siatki, więc niech już sobie będzie nawet w listopadzie i poczeka do przyszłego roku 😉
A co z kopytko.com?
Wielki plus dla pana Marcina Podkowy. Właśnie przyjechały do mnie zamówione suplementy 🙂 Kontakt świetny, a ceny naprawdę przystępne.
wielki plus dla animavet!!!
no nie wiem czy mogę zrezygnować, bo kasa już poszła od razu :/
i po kija mi przesyłka kurierska dla czasu, skoro już 2 miesiąc minął  😤
Pierwszy plus dla atos.sklep.pl. Dobry kontakt, szybka i co ważne darmowa wysyłka.

Drugi plus dla sklepu EQ-EQ. Bardzo dobry i miły kontakt, szybka wysyłka i towar pierwsza klasa.
Plus dla mksklep za szybkie przygotowanie zamówienia i super kontakt  😀
Plus i malutki minus dla atos.sklep.pl , choć zamówienie było szybko przygotowane, wysyłka darmowa i kontakt był dobry, to trochę za długo musiałam czekać na wysyłkę, a mi się spieszyło. Liczyłam, że paszę będę miała po 2 dniach, jak ostatnio, no ale cóż. Mimo wszystko jestem zadowolona  😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się