Sesja/Studia i t d ;)

Piszę w sprawie progów punktowych na weterynarię w Wawie, Wrocławiu i Olsztynie w tym roku. Szukam już z pół godziny i znajduję tylko z lat 2009, 2010, ale nie z tego roku. Studiuję wet w Lbn, ale zaciekawiła mnie jedna rzecz... Dziewczyna z którą studiuje powiedziała mi, że do Lbn dostała się z pierwszej listy, ale nie dostała się nigdzie indziej... Jakoś trudno mi w to uwierzyć. I dlatego chcę sprawdzić 🙂


W Wawie w tym roku oficjalnie to 152 (rozszerzona bio i chem) a nieoficjalnie (czyli ostatnie przyjęte osoby pod koniec września) to 149. Malutko.
W Wawie na wecie nadal rysuje się w zeszytach 🙂 i ja to bardzo lubiłam bo nawet mi sie dobrze z tego uczyło.
Dostałabym się wszędzie tylko nie do Wawy... 2 pkt ;p No nic. I tak jak juz wolałabym Wrocław, ale dobrze jest🙂
Nesca92, ja tam się kobiecie nie dziwię.... Na jej miejscu zrobiłabym to samo. Nienawidzę kiedy ktoś bawi się telefonem podczas kiedy ktoś inny prowadzi wykład albo ćwiczenia. I nieważne czy jest to pani profesor charyzmatyczna, którą wszyscy kochają czy pani profesor zołza, której wszyscy nienawidzą.

michal, E tam, może jeszcze magisterkę zdążysz zrobić. 🙂

Notarialna, O, widzisz.... Trzeba byłoby sformułować w końcu ten mój temat.... Jak to dobrze, że kolejne seminarium dopiero za ponad tydzień. 😁
Ale ja nie bawiłam się bezczelnie telefonem. Nie widziałam, że stoi za mną i wysunęłam go z kieszeni zobaczyć od kogo dostałam sms. Jesli byłby od kogoś komu wiem, że muszę odpisać to wyszłabym z sali. Ale...^^ Każdy ma swoje zasady, które szanuję.
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
26 października 2011 17:48
Nesca92, Hija, piszę o energii atomowej w Europie i mam zamiar się wybrać w tripa, który już od dawna planuję. Ale to już na pw. 😉
Uo. Jak dla mnie temat brzmi groźnie  😀
Moon   #kulistyzajebisty
26 października 2011 17:53
Notarialna, czyżbyś się wybierała do Prypeci?  :>