sklepy internetowe

Dzisiaj przyszła derka z equiversum, czas oczekiwania 1,5 miesiąca, po interwencji kancelarii adwokackiej, za to z rekompensatą w postaci żelu grzejącego , i bananowymi cukierkami  :/

Szczęściara!
Nie ja, właścicielka konia, i derki  😁 Ja w taki sposób nigdy nie kupuję, bo zbyt ciężko pracuje na swoje pieniądze, bym ich nie szanowała  😤
Mi equiversum.pl dało dobrą lekcję i postaram się z niej wyciągnąć właściwe wnioski 🤔. Niech naiwnych szukają gdzie indziej.
Mi equiversum.pl dało dobrą lekcję i postaram się z niej wyciągnąć właściwe wnioski 🤔. Niech naiwnych szukają gdzie indziej.


O tak. Nigdy więcej Equiversum.pl, powinno o tym dowiedzieć się jak najwięcej osób.
cztery-kopyta.pl  mega plus 🙂
Który sklep z paszami ma darmową wysyłkę?? Szczególnie zależy mi aby w asortymencie miał pasze besterly.
siwaa w tym temacie to już było z 50 razy wałkowane
atos ma darmową wysyłkę...
OK, OK już znalazłam atos i galopada.
oba sklepy z zachodniopomorskiego (tak na marginesie) ;-)
Z czego się bardzo cieszę bo szybko dojdzie paczka.
agull   Dążąc do celu
02 grudnia 2011 09:31
Ech, muszę się pożalić na Atosa.
Zamawiałam witaminy w tym sklepie i dostałam informację, ze będą dostępne za ok. 10 dni roboczych. Ok, zdecydowałam się, przelałam pieniądze, minął czas i nic. Sama napisałam do sklepu co z moją przesyłką, a Pani mi pisze, że prawdopodobnie witaminy dojdą do nich w połowie przyszłego tygodnia  🤔
Nie dość, ze nikt mnie nie poniformował o tym fakcie wcześniej, utopiłam kasę, a mogłam 30 listopada zamówić w innym sklepie bo wiele z nich miało darmową wysyłkę. A tak, ani kasy, ani witamin i jeszcze o informację trzeba samemu zabiegać  😵
deborah   koń by się uśmiał...
02 grudnia 2011 09:38
Nigna, cieszę się że derka się podoba i przepraszam za brak kontaktu.
uzbroiłam się właśnie w smartfona i teraz nawet przy maszynie mogę odpisywać na maile.
Faktycznie jest teraz bardzo gorący okres maili dostaję dziennie średnio 50 i nie zawsze mam czas na wszystkie odpowiedzieć. W takich sytuacjach bardzo proszę o telefon. nawet jeśli z jakichś przyczyn nie odbiorę- oddzwonię. 
edit: czasami wystarczy sms jeśli nie chcesz ponosić kosztów połączenia. smsy też odbieram 🙂
agull   Dążąc do celu
03 grudnia 2011 08:04
Ponieważ Pani ze sklepu Atos zirytowała mnie dziś kompletnie, wkleję maila jakiego dostałam dziś (przemilczę błędy).

"Witam, jeżeli jest Pani nie zadowolona z usług sklepu, niemuszi Pani
opisywać swoje nie zadowolenie na forum re-volta.

Można zrezygnować z zamówienia jeżeli czas oczekiwania jest wydłużony i
można zamienić na inny produkt w cenie zamówienie.

Bardzo proszę o informacje i nie wypisywać negatywnych rzeczy na temat
sklepu.
"

No, jak sobie poczekałam prawie 3 tygodnie na witaminy, to Pani mi pisze teraz, że mogę sobie zamienić produkt na inny albo zrezygnować  😵
No, pewnie dla przyjemności czekałam na witaminy bo mi się nudziło  🤔wirek:
No i Pani, która mi odpisuje - w moim odczuciu masakrycznie niemiła.
Dziękuję, więcej nie skorzystam z usług tego sklepu. Poprosiłam o zwrot pieniędzy.
Sądzę, że Atos ma jak wszystkie sklepy teraz - przedświąteczną gorączkę... Stąd opóźnienia zapewne
Mi się z nimi dobrze współpracuje, ale wygląda na to że ja mam farta  😉
Z Jarpolem też NIGDY nie miałam problemów (prędzej Jarpol ze mną, przerabiając mi 3 razy te same derki ;-))
Podobnie z horses.pl
Nigna   Warto mieć marzenia...
03 grudnia 2011 08:18
deborah: wiem wiem : ) Po prostu zbiło mnie to z tropu. Miałam zadzwonić we wtorek dowiedzieć sie co i jak a tu niespodzianka  😀 przesyłka przyszła  ; )
agull   Dążąc do celu
03 grudnia 2011 08:18
_Gaga też u nich zamawiałam (w Atosie) i bylam zadowolona. Wychodzi na to, ze jak są opóźnienia to klienta już się z szacunkiem przestaje traktować. No ja się czuję dosłownie jakby mi jakąś łaskę robili  🤔
niestety w Atosie zdarzają się bardzo długie oczekiwania na rzeczy, których nie ma w magazynie, a i czasem można się nie doczekać
po co więc oferować to na stronie?

gdy w tym wątku nadmieniłam o tym fakcie co agull dostałam wiadomość w bardzo podobnym tonie co ona  😲
agull   Dążąc do celu
03 grudnia 2011 09:04
Czyli wychodzi na to, ze jednak wiadomość do mnie nie jest wyjątkiem  🤔, i chyba zaczyna być standardem w tym sklepie  🤔
taaa, nie chcesz czekać, zmień na inny (a zbywa nam to, to i to), nie chcesz zmienić, masz z powotem kasę i spadaj  😵
agull   Dążąc do celu
03 grudnia 2011 10:01
A co powiecie na takiego maila (odpisała oczywiście "przemiła" Pani z Atosa:
"Nie będe się Pani  z niczego tłumaczyć ani pokazywać swoje ubolewanie nad
Pani problemem, ponieważ nie musze.
"
Dosłownie bez komentarza. 😵
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg1208737#msg1208737 date=1322899789]
Sądzę, że Atos ma jak wszystkie sklepy teraz - przedświąteczną gorączkę... Stąd opóźnienia zapewne[/quote]
W takim razie, ta gorączka zaczęła się od sierpnia.
Ja nie mogłam się doczekać na paszę. Termin realizacji ciągle był przewsuwany o tydzień lub dwa, bo niby zmiana dostawcy  🤔wirek:
to też przerabiałam - po paru mcach dowiedziałam się, że dostawca się nie wywiązał i oni rezygnują z tych pasz, będą niedostępne
a na stronie nadal są
Gillian   four letter word
03 grudnia 2011 11:11
które? dobrze wiedzieć :/
z nadal obecnych na stronie był to hartog
nie udało mi się też doczekać linamixa, ovatora i blue grass (ostatnie akurat zniknęły już z oferty)
to też przerabiałam - po paru mcach dowiedziałam się, że dostawca się nie wywiązał i oni rezygnują z tych pasz, będą niedostępne
a na stronie nadal są

Dokładnie ta sam śpiewka.
Ja kupowałam Eggersmanna.
Wniosek taki,że nie ma nic z tego co jest wystawione na str. internet 🤔
A co powiecie na takiego maila (odpisała oczywiście "przemiła" Pani z Atosa:
"Nie będe się Pani  z niczego tłumaczyć ani pokazywać swoje ubolewanie nad
Pani problemem, ponieważ nie musze.
"
Dosłownie bez komentarza. 😵


Święta świętami, ale prowadzenie takiej korespondencji, w dodatku firmowej, świadczy o żenująco mocnych brakach w kulturze osobistej. A poruszenie tematy "tylko nie pisz nic na forum!" z kolei o totalnym braku profesjonalizmu. Zadziwiające...

Wiadomo, braki mogą się zdarzyć, i naprawdę współpraca z dystrybutorami czy producentami nie jest usłana różami. Na większość zapytań typu "kiedy będzie" sklep otrzymuje odpowiedź "nie wiemy". To jeszcze pół biedy, bo w wielu przypadkach o tym, że coś się aktualnie wyczerpało można się dowiedzieć rozpakowując świeżą dostawę :|
Nie sposób też mieć pełnych stanów magazynowych, bo nawet przy wąskiej ofercie wymagało by to zainwestowania co najmniej kilkuset tysięcy w towar. Szczególnie dla małych sklepów jest to bariera nie do przejścia. No i końskie pasze, zwłaszcza te niebogate w konserwanty potrafią mieć np. 4 miesiące daty przydatności do spożycia. Co potem, jak towar się nie sprzeda? Plajta i karmienie ziarnem z musli gołębi na rynku?

Wszystko co powyższe nie zmienia jednak faktu, że po prostu nie umiem sobie wyobrazić takich wypowiedzi, jak powyżej, ze strony sklepu. To jest 100% braku szacunku do klienta. Ja się nie będę tłumaczyć, ja nie muszę... No właśnie musi. Plus nauczyć się przepraszać, no i pisać z większym poszanowaniem gramatyki i ortografii  😀iabeł:
agull   Dążąc do celu
03 grudnia 2011 12:59
Quanta masz 100% racji.
Doskonale rozumiem, że mogą być opóźnienia, jakieś braki, coś nie dojechało - TYLKO wystarczy klienta poinformować o tym fakcie i przeprosić.
Ale chyba dla niektórych TYLKO to niestety jest AŻ.

BTW zamawiałam ostatnio taśmy, paliki, izolatory do ogrodzenia, przeszukałam cały Internet by znaleźć najkorzystniejszą ofertę. Znalazlam jednak po zlożeniu zamówienia okazało się w mailu zwrotnym, że część rzeczy jest droższa niż na stronie i czegoś tam nie ma. I co - przemiły Pan do mnie napisał, ze bardzo mnie przeprasza ale nie nadąża zmieniać cen na stronie, może zaproponować jakieś podobne produkty (innego producenta) w zamian, w podobnej cenie, a jeżeli mnie to nie satysfakcjonuje to anuluje część lub całe zamówienie. Przeprosił kilka razy za kłopot. Ogólnie dostałam bardzo wyczerpującego temat maila. Mimo iż zrezygnowałam z zamówienia w tym sklepie, w przyszłości chętnie coś tam kupię. No ale Pan sobie na to zapracował rzetelną informacją i wysoką kulturą osobistą.
Pyza   Czego nie zabrania prawo, zabrania wstyd. - Seneka
03 grudnia 2011 13:07
Uh, moze i na swieta sa opoznienia, ale w Okser.pl sa zawsze! We wrzesniu (pod koniec) zamowilam derke i do DZIS na nia czekam i MOZE bedzie w przyszlym tygodniu! A ja chce juz golic!
agull, no jak by mi ktoś zaserwował takiego maila z fochem, to chyba by mnie krew zalała. I ktoś taki się bierze za "byznes" - no mega lol 😉 Dobrze, że się nie dałaś zastraszyć i podzieliłaś uroczą korespondencją 😁

A co do zmian cen, to sobie to mogę wyobrazić - teraz przy drogim euro i szalejącej cenie za benzynę produkty innych niż krajowi producenci (czyli w asortymencie jeździeckim pewnie 90%) drożeją dwa razy w tygodniu. 🤔 Ciekawe, co będzie dalej...
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
03 grudnia 2011 15:56
Przy okazji tej rozmowy o jakości kontaktu pracowników z klientem chciałam wystawić MEGA PLUSA animalii.
Jak się okazało, że jest problem z dostępnością mojej paszy od razu do mnie zatelefonowano, potem na każdą wiadomość bardzo szybko otrzymywałam odpowiedź - grzeczną, miłą, kulturalną (i bez błędów 😉 )
Jak zwykle, polecam 🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się