Body Modifications ( dawniej "piercing, tatuaże " )

cieciorka   kocioł bałkański
25 grudnia 2008 16:10
nazibaby77, wszystko rzecza gustu, ale mnie sie nie podoba
A czemu? 🙂
cieciorka   kocioł bałkański
25 grudnia 2008 19:15
dlaczego?
bo nie lubię tatuaży czarno białych, koń jest mało plastyczny, nie jestem fanka autora fotografii, ale akurat ta konkretna jest wg mnie brzydka. dosyć to tandetne.
ale nie musi mi się podobać 🙂
Solina   Wszyscy mamy źle w głowach że żyjemy hej hej la la
25 grudnia 2008 19:22
cieciorka,  zqalezy jaki czarno bialy 😉 ja mam sporo szarego malo czarnego i troszke bialego wszytsko ladnie wycieniowane.
kolorowego bym nie zrobila trzeba co 3-4 lata poprawiac bo kolory blakna i nie ladnie wyglada
cieciorka, oczywiście, ważne że podoba się mi, w końcu to moje ciało 😉 😀
I ja akurat lubię praktycznie tylko czarno-białe tatuaże, cieniowane.
Dla mnie tandetne są np. kolorowe oldskule czy wszechobecne tribale.
A co rozumiesz pod tym, że koń jest "mało plastyczny"? Np. mój tatuażysta twierdził, że ta fotka jest idealnym materiałem na tatuaż  😉
cieciorka   kocioł bałkański
25 grudnia 2008 19:32
solina to rzecz gustu. podobał mi sie czarny tatuaż seksty- napis, i pewnie nie jeden by sie jeszcze ładny, nawet dla mnie znalazł. to nie zmienia faktu, że generalnie tatuaże jednokolorowe nie podobają mi się.

nazibaby77, Malto plastyczny to dla mnie płaski, nienaturalny. tribali nie lubię wcale, oldskule zależy, ale tez nastawieniem na nie, ale i tak mamy odmienne zdanie 🙂
Edytka   era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia
25 grudnia 2008 21:35
nienaturalny

tez mi sie wydaje nienaturalny. nie wiem jak wygladalo zdjecie, ktore posluzylo jako wzor, wiec mozliwe, ze zwyczajnie zawinil tatuazysta podczas przenoszenia projektu na cialo. 

a najwieksza tandeta sa pseudo-tribale jako spermolapki