Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

Nie studiuję medycyny, ale ok, odpowiem Ci. Podstawowe badania krwi na początek, zeby zobaczyć co się dzieje,  plus poziom hormonów tarczycy bo zwykle chudnięcie i niemożliwość przytycia to nadczynność tarczycy. Ale nie sugeruj się forum, tylko idź do lekarza, bo w tym wieku to jeszcze może być cukrzyca typu I, chociaż to daje też inne objawy. Dopiero po wykluczeniu tych dwóch rzeczy szukałabym innych przyczyn.
galopada_   małoPolskie ;)
25 grudnia 2008 12:05
pamietam ze starej volty taki temat o dzieciach ktore wygladaly jak... no wygladaly dosc nieciekawie z powodu swojej choroby... mialy takie jakby niewyksztalcone oczy... i nie pamietam wlasnie jak nazywa sie ta choroba  😡 jesli wiecie o  co mi chodzi bo troszke zamotalam 🙇
Płód Arlekina?
galopada_   małoPolskie ;)
25 grudnia 2008 17:14
dziekuje  😅  🙇 :kwiatek:
10zł się należy 😎 😉

Proszę 😉
Jaki mechanizm powoduje, że jak się dłużej nie je, to mdli?
Mam pytanie o słowo "rawhide". Wiem, że robi się pewne rzeczy ze skóry typu rawhide gł. w stylu western. Ostatnio na jakimś filmie o tematyce western widziałem napis "Rawhide Jail". Może ktoś ma dobry słownik lub wie co to rawhide...? dzięki
Rawhide to jest skóra niegarbowana, taka raczej jasna.
Z niej się i bosale (na przykład) robi, i gryzaki dla psów.
Kiedyś podobno mówiło się na nią u nas "surowiec" (na rzemień z niej zrobiony tak samo).
Dlaczego w lwiej części amerykańskich filmów, zwłaszcza komedii, szef FBI/CIA jest murzynem?  🤔 A przynajmniej mam w pamieci taki stereotyp?
jak jest z glanami na lotnisku? chodzi mi szczególnie na odprawie czy czymś tam... a właściwie chodzi mi o to czy nie są przeszkądą blacha i śrubki , które się w nich znajdują?  😡 "pozwolą" mi w nich lecieć?  😡
jak jest z glanami na lotnisku? chodzi mi szczególnie na odprawie czy czymś tam... a właściwie chodzi mi o to czy nie są przeszkądą blacha i śrubki , które się w nich znajdują?  😡 "pozwolą" mi w nich lecieć?  😡