poszukuję 20 koni do pracy naukowej!

Witam 🙂
Jestem studentką IV roku weterynarii i przymierzam się do przeprowadzenia badań dot. próchnicy zębów u koni. Potrzebuję 20 koni (najlepiej z woj. wlkp lub warmińsko-mazurskiego, ale inne też wchodzą w grę) ze stwierdzoną (lub też nie) próchnicą, bym mogła pobrać wymazy z chorobowo zmienionych zębów. Być może będę chciała także pobrać krew, ale tego jeszcze nie jestem pewna.
Są chętni? Dzięki udziałowi w projekcie dowiecie się (za darmo!) jakie bakterie trawią zęby Waszych ulubieńców i jak z nimi walczyć 🙂
Pozdrawiam serdecznie,
dragoniasta
Nalle   Klapiasty & Mała Cholera
28 lutego 2012 20:56
To my się zgłaszamy. Kasztan akurat dzisiaj miał zęby robione i generalnie są w niezłym stanie, aczkolwiek najstarszy trzonowiec zaczyna się psuć.
Ja się chętnie piszę - mam 10 kopytnych plus 4 na pensjonacie (tu kwestia dogadania z właścicielami 😉) - tylko, że woj. zachodniopomorskie, aczkolwiek służę noclegiem 😉
Edit
W razie potrzeby jeszcze kilka sztuk "po sąsiedzku" się znajdzie.
dwa moje koło Poznania są do dyspozycji
Marian w Marengo tez do dyspozycji 😉
domiwa   W poszukiwaniu prawdy, mojej prawdy...
28 lutego 2012 21:06
I moja cala stajnia. Kujawsko-pomorskie🙂 narazie sztuk 6 ale moze byc i wiecej.
Nalle  i Dodofon napiszę jeszcze do Was na prv, ale czy możemy się wstępnie umówić na niedzielę 11. marca?