produkty ANKY

corralline ja kupiłam jakoś ostatnio w pasi-koniku sanda (stare pikowanie <3 ) i mam gniadego konika i powiem że jest cudownie  😍  a czekolada jest teraz w ogłoszeniach 😉
corralline, ja jak byłam jakoś niedawno w ihaha to był nowiutki sand ze starym pikowaniem 😉 Zresztą jak dobrze pamiętam czekoladka też. Potem żałowałam, że nie kupiłam żadnego. 🙁
gabb jak mogłaś  😁
Dziewczyny kocham was  :kwiatek: To teraz zawężam poszukiwania do "Sand stare pikowanie"  😁 albo ewentualnie czekolada 😉
W ogłoszeniach jest i sand i czekoladka, ale za 220 to ja sobie z metką kupię 😉
I jeszcze pytanie, jako że w sumie jestem ankowym laikiem (:icon_redface🙂, standarty występują w wersji skokowej? Czy zostaje mi tylko liczyć na to, że nie utopię kobyłki w dl pod skokówką?
Dla mnie Sand jest za ciepły jak go zobaczyłam na żywo to mi mina zrzedła, ale Pebble- kolor życia! No ale Sand łatwiej dostępny.
Livia   ...z innego świata
29 lutego 2012 21:04
corraline, standardy są też VS 🙂
JA już chce nowa kolekcje !! Kiedy ona w końcu wejdzie do sklepów !!! ??
A mi z nową kolekcją się nie śpieszy, bo hot pinka zastąpię alt rosą.. którą powinnam mieć już nie długo w swoich rękach.  😅
Klami, mnie też to pytanie nurtuje od czasu kiedy zobaczyłam nowe anki  😁
Klami, ja też czekam na nową, bo indiana red musi być mój 😀iabeł:
Minosia, gdzie ją dorwałaś?
Ja mam aż 4 typy, ale chciałabym zobaczyc te kolory w rzeczywistości.
gabb. tajemnica  😎
Mi się najbardziej właśnie indiana red podoba, ale inne też fajne, więc jak tylko będą w sklepach to 😜
Minosia, ja jej szukam wszędzie prawie. 😀 A gdy akurat mogłam ją kupić był nagły brak funduszy 😕
Nie wiem jak z ankami, ale słyszałam że część kolekcji ESa ( a przynajmniej ta dla ludzi) ma być w okolicach kwietnia, a część jest już "w drodze" 🙂 Z nowej kolekcji też mi w oko wpadł indian red i denim, ale ciekawe jak będzie z jakością?