Wybór kierunku studiów

jest tu ktoś studiujący w Łodzi? Jak się wam podoba miasto? Łódź ma tak słaba reputacje ze byłam ogromnie zdziwiona jak sie dowiedziałam że to 3 najwieksze miasto w Polsce  🤔 nic sie prawie dobrego o niej nie słyszy. zalezy mi głównie na opinii przyjezdnych bo wiadomo ze jak ktos mieszka od urodzenia to  inaczej na to patrzy
ja mieszkam od urodzenia, więc się nie wypowiem, ale forumowa breakawayy studiuję w Łdz, więc do niej uderzaj  😉, Osobiście Łodzi nie lubię, ale ja nie lubię dużych miast 😉

edit: oczywiście przekręciłam nick
Czy ktoś wybiera się, albo kończył Kolegium Nauczycielskie we Wrocławiu? Waham się pomiędzy nim a MISHem na Uniwerku...
Jak wygląda później przechodzenie z kolegium na magisterkę albo podyplomowe na UW? Semestry są wtedy płatne, w jaki sposób przechodzi się przez rekrutacje? 🤔
incognito   W życiu należy postępować w zgodzie ze sobą.
13 marca 2012 14:21
Studiuje ktoś z wro psychologie zarządzania i marketingu na niepublicznej uczelni humanistycznej? Byli u nas w szkole z reklamą i tak się zastanawiam jak to się rzeczywiście tam przedstawia, niekoniecznie akurat ta specjalizacja chociaż głównie to mnie interesuje, ale chodzi mi przede wszystkim o ogólną opinie nt szkoły.
incognito Moja kolezanka jest na 3cim roku tego kierunku! Studiuje co prawda zaocznie i generalnie jest osoba zajeta zawodowo, ale sobie bardzo chwali.
incognito   W życiu należy postępować w zgodzie ze sobą.
18 marca 2012 10:29
Pandurska-bardzo zainteresował mnie ten kierunek, ale wysokość miesięcznego czesnego jest przerażająca...
Studiuje ktoś, lub wie coś na temat zaocznego wzornictwa? Bardzo prosiłabym o informacje, bo rozważam różne możliwości.
Dziewczyny na co po rozszerzonej chemii/biologii ew i chemii i biologii. Nie interesują mnie kierunki: medycyna,weterynaria, zootechnika, chemia, biologia, farmacja.

Macie jakiś pomysł? Może kosmetologia? jest po tym praca?