kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy

Happiowa   córka grabarza
27 marca 2012 17:52
ale chyba ten patent z agrafką nie sprawdzi się na jeździe, bo sztylpa nie przekłuję, a jak mnie złapie to chyba nie będę w stanie go zdjąć...

Blondyna myślałam, że może to po prostu jazdy na dworze i słoneczko, ale skoro problem pojawia się na tylko na łydkę w lewo to chyba raczej odpada, problem musi tkwić głębiej. Nie pomogę, nie znam się.
LatentPony   Pretty Little Pony :)
27 marca 2012 18:13
Orientuje się ktoś, czy badania na trzy choroby zakaźne u koni przed wystawieniem paszportu są już wliczone w cenę wystawienia dokumentu? To znaczy w te 104 zł? Bo wiem, że ta kwota obejmuje wizytę weterynarza, opisanie konia, zaczipowanie i wydanie paszportu. A badania?
Jeżeli nie, to czy zna ktoś orientacyjną cenę takich badań? Ile mniej więcej czeka się na wyniki?

:kwiatek:
montana   małopolskie
27 marca 2012 18:16
Nie, cena badań nie jest wliczona, koszt powinien się zmieścić w 100 zł, czekanie na wyniki 2-3 tygodnie
Blondyna  Moje Rude robi to samo. Na prawo idzie idealnie, ale jak zmieniam strone na lewo to wspina się, dębuje, na bat oddaje i w ogole fochy. Ale przezwyciężam ją robiąc małe wolty (5m i nawet mniej) ona się skraca i to jest jakby jej kara. Ale idzie później dobrze. Nieraz nie chce iść na lewo i robi zwrot na zadzie perfidny (nie byla tego uczona ani dębów) wtedy dostaje bata na zad (mam ujeżdżeniowy metrowy więc bez problemu sięga), łydka i idzie do przodu.

Dobrze jednak miec tego bata dla skarcenia, ale mówię, na prawo dobrze chodzi, lewo fochy=bat/ mała wolta w celu skarcenia.
U mnie to działa, może Ci też pomoże 🙂
Blondyna, najpierw sprawdz, czy z zebami wszystko ok.