Sesja/Studia i t d ;)

Ja tylko nieskromnie powiem, że jestem wreszcie lekarzem weterynarii 🏇
Bischa   TAFC Polska :)
26 marca 2012 17:13
solusiek, gratulacje!
A ja wam powiem, iż jestem pozytywnie nastawiona jeśli chodzi o ćwiczenia z metod pracy hodowlanej i widzę, jaka głupia byłam. Wreszcie zaczynam to kumać, ale po części to było moje lenistwo 😡 Jakbym się wzięła dawno za nie, jakbym chodziła na zajęcia w niedzielę z innymi warunkowiczami, a nie z bandą kretynów, którzy co roku przychodzili i trafiali do mojej grupy, non stop przeszkadzali, a ja nic nie mogłam skapować, skupić się, a teraz mam kameralną grupę, fajnych ludzi, chętnych pomocy, babkę fajnie i spokojnie tłumaczącą wszystko i zaczynam wszystko w lot łapać i samodzielnie zadania, które uważałam za nie do rozwiązania rozwiązywać, to serce mi rośnie.

BĘDZIE DOBRZE!!! PRZEJDĘ PRZEZ METODY!!!
Bischa Dziękuję bardzo 🙂
Gillian   four letter word
27 marca 2012 14:20
Ja tylko nieskromnie powiem, że jestem wreszcie lekarzem weterynarii 🏇


wielkie gratulacje 🙂
Gillian Dziękuję bardzo :kwiatek:
A ja właśnie siedzę i robię wszystko, żeby się nie uczyć biochemii i fizjologii :P Ostatni tydzień nauki przed świętami i świadomość wolnego jakoś mnie nie nastraja do nauki:P a za oknem taka ładna pogoda:/ Po co DENTYŚCIE znajomość cyklu krebsa, czy glikolizy!!!?!?!??!!!?? 🤔wirek:


Bardzo gratuluje młodej pani weterynarz🙂
Bischa   TAFC Polska :)
27 marca 2012 17:45
borowa, a na co takie coś mnie, zootechnikowi? 🤔 Też z biochemią walczę :/
Gillian   four letter word
27 marca 2012 18:10
borowa, teraz już za to wiem skąd masz taki mroczny nick 😀
sei   . let's grow old together & die at the same time .
27 marca 2012 18:40
solusiek, gratulacje!  😅

ja walczę z chemią... swoją drogą bischa masz może wykłady zaocznych z tego przedmiotu? albo materiały z ćwiczeń!?  🙇 :kwiatek:

metody pracy hodowlanej to jak do tej pory mój ulubiony przedmiot  😍
Hahaha😀 Borowa przylgnęło do mnie, jeszcze zanim pomyślałam o stomatologii:P  😎