Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

Tak prawie tak. Dziękuję Cień na śniegu ale nadal nie jest to mój ulubiony rodzaj legowiska 🙂
Znacie jakieś musicale o ciekawym wątku?najchętniej, gdyby autor miał także interesującą biografię. Jak ściągnąć filmik z youtube- jestem kompletnie zielona w tych sprawach  😡
Zu   You`ll ride my rainbow in the sky
20 kwietnia 2012 11:53
Jeżeli w testamencie uwzględniona jest tylko żona, to dziecko (dorosłe) ma prawo ubiegać się o majątek zmarłego?
dempsey   fiat voluntas Tua
20 kwietnia 2012 12:13
Jak ściągnąć filmik z youtube- jestem kompletnie zielona w tych sprawach  😡

w firefoxsie np. przez dodatek pt. Download Helper
http://www.downloadhelper.net/
Florcik, to zależy w jakim klimacie się obracasz 😉 ten jest piękny wizualnie http://www.filmweb.pl/Across.The.Universe a muzyka - cóż - nie trzeba komentować 😉
Florcik, co do ściągania z youtube ja to robiłam za pomocą programu YouTube Downloader
A co do musicali polecam Piosenki  o miłości:
http://www.filmweb.pl/film/Piosenki+o+mi%C5%82o%C5%9Bci-2007-433222
BASZNIA   mleczna i deserowa
20 kwietnia 2012 12:42
Zu, tak, ma prawo, do zdaje sie polowy tego, co dziedziczyloby ustawowo, to sie nazywa zachowek.
mógłby ktoś sprawdzić u siebie czy działa 8 odcinek prawa agaty? http://tvnplayer.pl/seriale-online/prawo-agaty-odcinki,562/odcinek-8,S00E08,11433.html
nie wiem czy to mi komputer się tak buntuje czy faktycznie ten odcinek nie idzie dalej po reklamach.
Facella   Dawna re-volto wróć!
20 kwietnia 2012 15:54
u mnie nawet reklama nie idzie  🙄 działam na Win7 i Chrome jeśli to ma znaczenie
A u mnie normalnie, reklamy i odcinek. Używam chrome 🙂
Zu jeśli dziecko nie jest w testamencie wydziedziczone, to ma prawo ubiegać się o zachowek.
dzieki, to chyba ten player działa jak mu się podoba...
ponawiam: