Kącik Ujeżdżenia

Koniczka   Latam, gadam, pełny serwis! :D
21 kwietnia 2012 21:40
ekwan, ale Rapcewicz to już od dawna ze Sjefem nie jeździ.

I dołączam się do prośby o zdjęcia 🙂
a mnie sie wydawalo ze wlasnie zaczal teraz. no ale ja nie mam info w pierwszej reki a z prasy.

zdjecia prosze bardzo. jakosc srednia ale pozyczonym aparatem, w hali i ja miszczem nie jestem fotografii sportowej  😀iabeł:


[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] Brak edycji postów
No to nieciekawie :/ Rapcewicza dość mocno skrytykowali na eurodressage: http://www.eurodressage.com/equestrian/2012/04/20/cornelissen-one-foot-podium-2012-world-cup-finals (3 strona zdjęć)

Ała - jak się patrzy na zbliżenie.

Coraz częściej kaski się pojawiają na treningach i dekoracjach. Fajnie. Kiedyś to był obciach  😁
no i nasi

Ale Ekwador wybielał ,przez ostatni rok  😲 
Lanka_Cathar   Farewell to the King...
22 kwietnia 2012 06:54
Przejazd Rapcewicza, a przejazd Werth, która jechała po nim, to dwa różne światy. Randon wściekły, spięty z rozdziawioną paszczą, nawet po przejeździe, jak była kontrola kiełzna, to wyszarpywał łeb, koń Werth luźny, bardzo ładne dodania, spokój w tyrakcie i po przejeździe. Niestety, ale moim zdaniem, droga, którą podąża Polak, to zła droga.
iwona9208   Konie to choroba, z której nie da się wyleczyć.
22 kwietnia 2012 10:02
Są jakieś filmiki z przejazdów?
🙁  to szokujące jak tak mozna
właśnie, czy jest gdzieś może filmik z tego przejazdu Rapcewicza?
Strasznie mi szkoda p. Kasi... szczegolnie, ze Ekwador ostatnio jest w naprawde dobrej formie...
Strasznie mi szkoda p. Kasi... szczegolnie, ze Ekwador ostatnio jest w naprawde dobrej formie...

No przepraszam, ale rany od ostróg same się magicznie nie robią...
Nalle   Klapiasty & Mała Cholera
22 kwietnia 2012 12:31
[quote author=Lanka_Cathar link=topic=11.msg1379662#msg1379662 date=1335074083]