własna przydomowa stajnia

siux81,  kochany, niby 30 groszy, przy 6 rzedach, to dodatkowy koszt na pal to 1,80. przy 90 słupkach to trzeba dodać 162 zł 😉 choć raczej stanowczo nawet sosnowe paliki będą trwalsze niż plastikowe...

zostaje przeanalizować i zdecydować😉 niby pierdoła, a dla grodzenia pierwszego własnego to nawet takie bzdurki są ważne😉

stillgrey, elektryzator będę musiała własnie kupić, a na firmach nie znam się zupelnie, kolejny problem bedzie😉
Isabelle do sznurka nie potrzebujesz izolatorow 😉
Paliki drewniane sa na pewno trwalsze niz plastikowe, ale plastikowe latwiej sie wbija w ziemie, nie trzeba ich konserwowac i same w sobie sa izolatorem. Mam na jednym z padokow paliki od 3 lat i nic sie z nimi nie dzieje, a sa na zewnatrz przez caly rok.
Ircia   Olsztyn Różnowo
04 maja 2012 20:43
Isabelle ja ma ten elektryzator http://www.hodowlany.pl/i242_Elektryzator_elektryczny_ogrodzenia_pastwisk_CLOS_2000.html  tu jest cena dośc droga bo ja dałam za niego 519 zł i naprawde trzepie  mocno, bo jest na  170 km i nawet trawa dotykajaca taśmy czy linki nie zaszkodzi. Plastikowych nie polecam, słabe są, wyginaja się i łatwo je ukraść   😀iabeł:  Poszukaj w okolicy stępli budowlanych albo zagadaj  z leśniczym, jak masz swoje to radzę dowiedziec się czy możesz wyciąć, nawet gałęziówkę, kary za samowolke nawet we własnym lesie są ogromne  😵  z tego co pamiętam to samosiejki można wycinać bez pozwolenia do 10 lat, po 10 latach trzeba pozwolenie i jest ispekcja z  gminy czy starostwa, to oni pozwola Ci coś tam ściąć albo i nie  😜  a w lasach starszych tym bardziej nie wolno tak sobie przycinać nawet gałęzi, a spady czy zwały po burzowe też trzeba zgłosić, niestety nigdy nie wiadomo kto może donieść do gminy co robicie w lesie czy starostwa. Nie wiem jak jest u Was w regionie, ale u nas musi byc wszystko z pozwoleniem, nawet we własnym lesie  🤔
A taki chciałam kupić przez allegro, ale był potrzebny na JUŻ wiec wziełam ten za ponad 500zł z agromy