własna przydomowa stajnia

He, he - biała gołębica na Zesłanie Ducha Świętego 😀 I jeszcze Twój anielski nick 🤣
Dobry omen, nie ma co!
halo, to samo pomyślałam 😁

Angela, naprawdę piękna woliera!
Ja jestem ptasi laik - jak jest ze sprzątaniem czegoś takiego? Macie tam jakieś specjalne podłoże czy samą ziemię? Nie będzie czuć takiej woliery po pewnym czasie? I czy siatka wytrzyma ewentualne koty? Jak znam moje, to wskakiwałyby do połowy wysokości, wbijały pazurki i zjeżdżały na dół 😁
Angela piekna woliera!!! Bedziemy robic podobną dla papug...

Orzeszkowa- koty wisiały u nas na wolierze kilka pierwszych dni i odpusciły sobie...
Papugarnie sprzątamy raz w tygodniu- nic nie czuc- chyba ze nowe swieze wiórki

No i mamy 5 malutkich papug- kilka dni temu sie wykluły
Zlota -gratuluje
ja hodowałam papużki i nigdy nic sie nie wykluło a miałam aleksandretty obrożne -piekną parkę
A jak ze sprzątniem woliery ?- nie mam bladego pojęcia .Na posadzce mam kafle z powodu tego że zarastało mi tam trawą a z kosiarką raczej tam nie wlezę.. 😉
Jak w klatkach to owszem było kilka sposbów bo ptaków takowych miałam kilka rodzajów i kiedyś zawzięcie hodowałam ryżowce i zeberki.. papużek też kilka - nawet rozelle królewską ale tu na wsi to już ciężko.( zostala mi tylko sterta klatek  😉 🤣 ). Najbardziej zakochana byłam w mozambikach ale to było hobby z miasta -tu czasu na to nie mam i zaczynam zaniedbywać rybki  🙁 a mam dwa akwaria i poważnie myslę o tym aby sprzedać  😡 choć pewnie tego nie zrobię bo tak naprawdę w niczym mi nie przeszkadzają tylko czasem mam problem zebrac sie aby raz w miesiącu zrobić porządek.
Konie ,kury i całe gospodarstwo z ogrodem włącznie to już naprawdę dużo... a teraz jeszcze gołębie.. Co prawda jak tak tylko narzekam  😉 a cieszę się z nowych zwierzakow jak gwizdek i sama przy tym robię..
Dziekuję za uznanie wolierki.. tez sie cieszę że w końcu takowej sie doczekalam... siux81 i co z tą propozycją  😉