sklepy internetowe

Olbrzymi MINUS dla equiversum. Na przesylke kurierska czakalam ponad 2 tygodnie, a w koncu przyslali nie to, co bylo zamowione. Dodatkowo w paczce nawet nie ma paragonu :/
powoli zaczyna się kształtować MINUS dla Końskiego Świata. zamówiłam owijki, ktorych jednak nie było, napisali mi maila, ze zwroca kase, ok zdarza się. minelo 8 dni, kasy nie ma, na maile nie odpowiadaja, dzisiaj jeszcze zadzwonie :/
duży PLUS dla konika, super kontakt i ekspresowa wysyłka 😉
trusia,  wpisz może Awilhorse do nieuczciwych RV? bo sklep sobie śmiało poczyna w naszych ogłoszeniach, a dobrze wiedzieć, że na ewentualne zwroty trzeba czekać wieeczność, poza tym w naszych ogłoszeniach nie ma systemu pomocy allegro, więc pewnie osoba kupująca przez RV sie nigdy nie doczeka...


Co Oni robią takie nieuczciwego według Ciebie? Podpisują się pod swoimi ogłoszeniami są bardzo fajne promocje i każdy możne to wykorzystać. Moim zdaniem dużo można znaleźć użytkowników sprzedających rzeczy z własnego sklepu a nie podpisujących się nazwą firmy. Na ewentualne zwroty od prywatnego użytkownika według Ciebie ile się czeka? Mniej? Moim zdaniem o ile w ogóle dostanie się zwrot od prywatnego użytkownika rzeczy używanych to będzie już ok. Piszesz takie bzdury, że głowa boli.

Amen

Kasę się zwraca NATYCHMIAST i nie jest ważne czy to firma czy osoba prywatna.
Przyzwoitość, dobry obyczaj tak właśnie nakazuje.
HOWGH
wg przepisów kupując nowy towar w internecie przysługuje tydzień na zwrot a co za tym idzie obowiązkiem sprzedającego jest zwrot kasy.  i nie ma sie co burzyć że dziewczyna chce pieniądze odzyskać chyba normalną sprawa. chociaż mnie rozwala że ma sie chyba 3-7 dni na płatność inaczej zamówienie zostaje anulowane ale jak sklep kasy nie zwraca to jest ich zdaniem ok...
Kasę się zwraca NATYCHMIAST i nie jest ważne czy to firma czy osoba prywatna.
Przyzwoitość, dobry obyczaj tak właśnie nakazuje.
HOWGH


Wiadomo jest to że firma/sklep jak i osoba prywatna musi to zrobić ale ja do sklepu mam większe zaufanie. Bo może sobie zepsuć opinię. A jak nie odda osoba prywatna pieniążków zmieni nick i tyle, a sklep tego nie zrobi. Dlatego nie rozumiem dlaczego tak to ludzie krytykują 😉Wiadomo że są różne przypadki... Nie można wkładać wszystkich ludzi do jednego wora. Ale ograniczmy się z taką krytyką 😉  🏇

ok, cofam. konski swiat oddal mi kase
Plusiki (+) dla:
- GNL
-konie.sklep.pl
:kwiatek:
Ktoś kupował tutaj? http://trzyfoule.pl/
Wygląda, że przyjemne ceny mają.
[quote author=Isabelle link=topic=81.msg1416236#msg1416236 date=1338453895]
trusia,  wpisz może Awilhorse do nieuczciwych RV? bo sklep sobie śmiało poczyna w naszych ogłoszeniach, a dobrze wiedzieć, że na ewentualne zwroty trzeba czekać wieeczność, poza tym w naszych ogłoszeniach nie ma systemu pomocy allegro, więc pewnie osoba kupująca przez RV sie nigdy nie doczeka...


Co Oni robią takie nieuczciwego według Ciebie? Podpisują się pod swoimi ogłoszeniami są bardzo fajne promocje i każdy możne to wykorzystać. Moim zdaniem dużo można znaleźć użytkowników sprzedających rzeczy z własnego sklepu a nie podpisujących się nazwą firmy. Na ewentualne zwroty od prywatnego użytkownika według Ciebie ile się czeka? Mniej? Moim zdaniem o ile w ogóle dostanie się zwrot od prywatnego użytkownika rzeczy używanych to będzie już ok. Piszesz takie bzdury, że głowa boli.

Amen
[/quote]

A mnie boli głowa od tego, co ty piszesz. Uważasz, że to, że nie zwracają pieniędzy, nie jest nieuczciwe?  Zwrot po ponad dwóch miesiącach i dopiero po interwencji Allegro jest w porządku? Jestem przekonana, że gdyby nie Allegro, pienędzy tych w ogóle bym nie zobaczyła.  Co za dziwny zbieg okoliczności – jak ja się upominałam, cisza.  Zgłosiłam do Allegro, pieniądze dostałam.  O przepraszam, raz cisza została przerwana – odezwała się pracownica i napisała, że chyba im to umknęło, ale już przypomina szefowej i szefowa zaraz odda pieniądze. Niestety, szefowa pewnie zaraz zapomniala, bo przypomnienie nie poskutkowało.

Skoro ty uważasz, że takie dzialanie sklepu jest normalne, twoja sprawa.  Ale sama piszesz bzdury, skoro nie rozumiesz, że nie dla każdego jest to normalna sytuacja. Sklep powinien zwracać pieniądze bez żadnych wezwań ze strony klienta. Jeśli tego nie robi, jest to nieuczciwe. Bo przetrzymuje cudze pieniądze. A jak zwracają czy nie zwracają prywatni użytkownicy nie ma nic do rzeczy. To, że ktoś coś źle robi nie znaczy, że daje innym prawo tak samo źle robić. 

A ten amen na końcu to co oznacza?  Modlisz się do tego sklepu?
Hej, powiedzcie mi, czy z okserem na prawdę jest taka tragedia? Bardzo potrzebuje pewnej rzeczy - przeszukałam wszystkie sklepy, zarówno polskie jak i angielskie i to jedyna strona, gdzie tak na prawdę mogę to kupić :/
deborah   koń by się uśmiał...
22 czerwca 2012 10:48
ikarina, zależy jak trafisz... zadzwoń i zapytaj czy mają na stanie..
dzięki,deborah, warto spróbować 😉
Anderia   Całe życie gniade
22 czerwca 2012 10:53
Ja z okserem nigdy kłopotów nie miałam. Zawsze jak czegoś nie było to informowali, a poza tym wysyłali to co trzeba i w miarę szybko 😉
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
22 czerwca 2012 11:26
GIGA + dla sklepu animavet  😜

Zadzwoniłam dzisiaj czy maja może w sklepie aminoral w 20kg worku. Pani powiedziała, że niestety nie i zapytała na kiedy bym potrzebowała. Odpowiedziałam, że praktycznie na już. Pani odparła, że może być problem, bo dopiero co robili zamówienie, ale zadzwoni do dystrybutora i się zapyta. Dostałam telefon po 30 minutach, że będzie worek na mnie czekał we wtorek/środę  🤔 Jestem mega zadowolona, tym bardziej, że ściągają dla mnie 1 worek  :kwiatek:
Duuuuży plus dla
Dobry koń
Bergo

Super kontakt , szybka wysyłka... :kwiatek:
ja z okserem zawze miałam problemy, oni sami nie widza co srzedaja kolezanka kupiła czarna która miała miec 5 metrów co najmniej a ile miała? 4,5 a ponoc babka mierzyła.... owijki miały byc błękitne, przyszły niebieskie z nimi sa same problemy
U mnie też się tak zdarzało... niby nic, ale zamiast takiego koloru taki, zamiast tego to - podobne ale nie to samo. nigdy nic nie zwracałam, bo mi się nie chciało już bawić w przesyłanie. To nie było nic grubego.
Hej, powiedzcie mi, czy z okserem na prawdę jest taka tragedia? Bardzo potrzebuje pewnej rzeczy - przeszukałam wszystkie sklepy, zarówno polskie jak i angielskie i to jedyna strona, gdzie tak na prawdę mogę to kupić :/

MI przysłali nie to, co mieli przysłać. Co prawda przesyłka wysłana w trybie ekspresowym i wszystkie potwierdzenia dostajesz na email'a, ale jak już się nie zgadza rzecz z zamówienia to sorry, po to mają opcję na swojej stronie, że możesz wybrać to, co chcesz, a nie to, co oni chcą ci wysłać. Mimo wszystko, miałam to szczęście, że ogłowie różniło się tylko nachrapnikiem i nie zwróciłam, ale gdyby było coś innego...
Ogromny plus dla ihaha.pl . Rano zamówiłam podkładki, od razu zadzwoniła do mnie Pani, że trzeba będzie czekać ok tygodnia, ale ma w innej wersji kolorystycznej od ręki. Następnego dnia paczka była u mnie.

Również plus dla sprzetjezdziecki.com. Miałam problemy z kontem, napisałam maila i po 5 minutach skontaktowała się ze mną Pani. Próbowałyśmy podziałać z kontem, ale ostatecznie złożyłam zamówienie przez telefon. Od razu sprawdziła mi dostępność produktów i dzisiaj paczka została do mnie wysłana.
ja w okserze zamawiałam ogłowie i nie mam na co narzekać - dostałam takie jakie potrzebowałam, kontakt bez problemu, co do czasu się nie wypowiem bo nie mieli xfull'a na magazynie więc trochę czekałam na ściągnięcie
Livia   ...z innego świata
22 czerwca 2012 16:29
Ja z Okserem problemów nie miałam, aczkolwiek zawsze zamawiam telefonicznie i upewniam się od razu, że mają to, co chcę 🙂
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
22 czerwca 2012 18:05
U mnie okser.pl zawsze daje znać, jak jest problem z towarem. A jak raz się machnęłam z rozmiarem, napisałam na gg i przysłali, jaki chciałam. Jedynym minusem jest to, że ostatnio na towary, które zamawiam, muszę dłuuugo czekać, bo dopiero ściągają...

A mnie boli głowa od tego, co ty piszesz. Uważasz, że to, że nie zwracają pieniędzy, nie jest nieuczciwe?  Zwrot po ponad dwóch miesiącach i dopiero po interwencji Allegro jest w porządku? Jestem przekonana, że gdyby nie Allegro, pieniędzy tych w ogóle bym nie zobaczyła.  Co za dziwny zbieg okoliczności – jak ja się upominałam, cisza.  Zgłosiłam do Allegro, pieniądze dostałam.  O przepraszam, raz cisza została przerwana – odezwała się pracownica i napisała, że chyba im to umknęło, ale już przypomina szefowej i szefowa zaraz odda pieniądze. Niestety, szefowa pewnie zaraz zapomniala, bo przypomnienie nie poskutkowało.

Skoro ty uważasz, że takie dzialanie sklepu jest normalne, twoja sprawa.  Ale sama piszesz bzdury, skoro nie rozumiesz, że nie dla każdego jest to normalna sytuacja. Sklep powinien zwracać pieniądze bez żadnych wezwań ze strony klienta. Jeśli tego nie robi, jest to nieuczciwe. Bo przetrzymuje cudze pieniądze. A jak zwracają czy nie zwracają prywatni użytkownicy nie ma nic do rzeczy. To, że ktoś coś źle robi nie znaczy, że daje innym prawo tak samo źle robić.  

A ten amen na końcu to co oznacza?  Modlisz się do tego sklepu?

[/quote]

To jak boli głowa to się proszę zgłosić do lekarza, bo to można jeszcze wyleczyć. Dostałaś pieniądze. Zgłoszenia do  allegro czasem też trwa swoje dostają pewnie tysiące takich wiadomości. Czasem trzeba się postarać zrozumieć obie strony. Nie mówię że wobec Ciebie postąpili do końca fair mogło to wszystko trwać o wiele szybciej i bez zgrzytów. Mi ogólnie chodzi o ogłoszenia (przeczytaj od początku) a nie jak postępują z ludźmi na allegro i czy oddają pieniądze czy nie. Czytaj ze zrozumieniem, bardzo proszę😉

Jeśli tu uważasz ze prywatni użytkownicy mogą NIE zwracać pieniędzy to widzę, ze całkiem w porządku u Ciebie.....
Modlę się o rozum...... dla Ciebie 😉    🙇
ja teraz bede miała walkę z Okserem... zrezygnowałam z rzeczy na które juz miesiac czekam chociaz teoretycznie były na stanie magazynowym a na uwiaz miałam czekac tydzien...
Jako ze sie z umowy nie wywiązali dałam babce termin zwrotu kasy do czwartku w przeciwnym wypadku zgłaszam ich do federacji konsumentów ze wprowadzaja klientów notorycznie w błąd.
Ja rozumiem raz ale przy 3 rzeczach ile mozna sie z nimi bujac
wpierw pastelowo błękitne owijki miały byc na magazynie przyszły ponoc o nich jakies niebieskie, odkręcali sprawe, później czekanie na kolejne owijki, próby podmiany ale zadna firma nie miała owijek w potrzebnym kolorze....
Czambon miał byc, uwiąz po tygodniu
W zeszłym tygodniu miała byc dostawa najpóźniej
teraz towar miał dojsc w poniedziałek
teraz bedzie u nich w środe... to juz przegiecie,
kolerzanka która tez zamawiała (to samo zamówienie)
dostała wodze pomocnicza gumowa sztuk jeden, miały byc 2,
czarna wodza za krótka mimo ze prosiła o wodze ponad 5 metrową, i tak wysłali 4,6
brak obiegu informacji w firmie...
dla mnie Okser to jakas kompletna porażka.
Condina   Charakter, Charisma, Klasse.
23 czerwca 2012 10:08
mam pytanie, bo rzadko korzystam z sklepow internetowych jezdzieckich - jak wygladają zwroty/wymiany towraów? Bywa to problemem, czy przyjmuja automatycznie i odsylaja kase lub wymieniają zgodnie z życzeniem? Myślę tu np. o niepasujących bryczesach?
mam pytanie, bo rzadko korzystam z sklepow internetowych jezdzieckich - jak wygladają zwroty/wymiany towraów? Bywa to problemem, czy przyjmuja automatycznie i odsylaja kase lub wymieniają zgodnie z życzeniem? Myślę tu np. o niepasujących bryczesach?



To wszystko zależy od tego jaki to jest sklep. Niektórzy robią z tego powodu kłopoty. Ale ogólnie masz prawo wymienić na inny rozmiar bądź model jak i też zwrócić towar. Jedynie minus taki że płacisz za przesyłki, niestety.
Hm.... a ja np. głównie kupuje w okserze. A kupuje na prawde sporo i regularnie. Są czasami problemy z przedłużająca sie dostawą, ale dotyczy to marek, po których sie w sumie tego spodziewam niestety. I nie jest to zalezne od sklepu. Np. Kentaur uwielbia wysyłac swoje produkty chyba przez Afryke, a Eskadron czy Pikeur z zasady ma wszystkich w głebokim. Podobnie jest jeszcze z nie jedna firma.
Natomiast nie ma najmniejszego problemu ze zwracaniem, odmawianiem, wymienianiem, przesuwaniem wpłaconej kasy z jednego zamówienia na drugie, reklamacjami itd.
Klami nie wiem może ja zostałam zmanierowana przez Animalię gdzie zawsze mam wszystko w terminie i gdzie NIGDY nie muiałam nic zwracac czy reklamowac i gdzie nikt mnie nigdy nie wprowadził w błąd - jak cos było na stanie to było.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się