sklepy internetowe

To jak boli głowa to się proszę zgłosić do lekarza, bo to można jeszcze wyleczyć. Dostałaś pieniądze. Zgłoszenia do  allegro czasem też trwa swoje dostają pewnie tysiące takich wiadomości. Czasem trzeba się postarać zrozumieć obie strony. Nie mówię że wobec Ciebie postąpili do końca fair mogło to wszystko trwać o wiele szybciej i bez zgrzytów. Mi ogólnie chodzi o ogłoszenia (przeczytaj od początku) a nie jak postępują z ludźmi na allegro i czy oddają pieniądze czy nie. Czytaj ze zrozumieniem, bardzo proszę😉

Jeśli tu uważasz ze prywatni użytkownicy mogą NIE zwracać pieniędzy to widzę, ze całkiem w porządku u Ciebie.....
Modlę się o rozum...... dla Ciebie 😉    🙇


Ja mam dla ciebie taką propozycję: zanim zaczniesz coś pisać, przeczytaj to, na co odpowiadasz i co sama wcześniej napisałaś. Może nie będziesz bzdurzyć. Skąd ten pomysł, że uważam, że prywatni użytkownicy mogą nie zwracać pieniędzy? Z czego wyciągnęłaś ten błyskotliwy wniosek? Według ciebie moje określenie, że "ktoś żle robi" oznacza, że uważam, że to, co robi, jest w porządku? Tak słabo znasz język polski, że nie rozumiesz prostych sformułowań?

Sama poskarżyłaś się na ból głowy wywołany postem Isabelle - czyżby był to dla ciebie zbyt wielki wysilek umysłowy, żeby zrozumieć, skąd się wzięla moja uwaga o bólu głowy?

Tłumaczenie, że na Allegro mają tysiące zgłoszeń jest twierdzeniem prawdziwym, ale kompletnie bez sensu w tym kontekście: Allegro odpowiedziało mi w ciągu 24 godzin, że upomnieli uzytkownika i użytkownik - czyli twój idealny sklep - po tym napomnieniu zwrócił pieniądze błyskawicznie, następnego dnia. Można było. Perspektywa zamknięcia interesu podziałała. Ale to wszystko zdarzyło się po przeszło dwóch miesiącach od zwrotu towaru.  Po prostu na siłę doszukujesz się nieistniejących faktów, żeby znaleźć jakie sztuczne usprawiedliwienie dla sposobu działania tego sklepu. Ciekawe, dlaczego?

I dodam, że ta krucjata daje wiele do myślenia.  Ale skutek jest inny niż zamierzony. Wracając do tej sprawy i odgrzewając stare kotlety raczej tej firmie przysługi nie robisz - bo nic konkretnego nie wnosisz, a powodujesz, że znowu wyciągane są brzydkie aspekty ich działalności. Jeszcze parę razy to powtórzmy, niech wbije się to wszystkim w pamięć. Aha, przypomnijmy, o jakiej frmie mowa, żeby nie było wątpliwości. Awilhorse. Ta cudowna firma, którą trzeba zrozumieć, a nie czepiać się, że nie zwraca pieniędzy, to Awilhorse. 

Jesli uważasz, że fajne ogłoszenia, o których tak trąbisz, to wystarczająca wizytówka firmy - to gratuluję naiwności. Ja, jako klient, nie mam ochoty rozumieć, dlaczego ktoś mnie robi w bambuko. Kropka.  Fajne ogłoszenia niesmaku nie zmyją. 

Postaraj się wysilić SWÓJ ROZUM - może zrozumiesz, co napisałam. Jeśli nie pomódl się o rozum dla siebie. Moim nie musisz sobie zawracać głowy. I naucz się cytować. Też się przyda.


Ja również moge dodac ogromny plus dla Animalii
Wszystko błyskawicznie, można się dogadać, super!
Jedyne co to strasznie niestety końskie rzeczy drogo mają...
Dlatego będe teraz robic zamówienie z gnl lub w ostateczności oksera.
Zobaczymy jak pójdzie 😉
ekuss   Töltem przez życie
23 czerwca 2012 23:35
U mnie duży plus ma sprzetjezdziecki.pl -świetny kontakt, dzwonili (do Islandii), wszystko super.
Ostatnio zamawiałam w okserze pad i kantar z uwiązem. Prosiłam ich żeby wysłali mi najszybciej jak się da,bo potrzebuję na wczoraj- do tego nie mieli tego co chciałam i wybrałam ten,który mieli na magazynie. Czekałam i czekałam aż w końcu piszę,a oni,że czekają na przelew  😵 który idzie ok.2 dni,a tu już minął ponad tydzień. Wysłałam im dopiero potwierdzenie (a właściwie zdjęcie) i gdybym w banku nie wzięła to bym została bez kasy i bez ,,towaru" :/  Ale suma sumarum paczka do mnie już idzie i zobaczymy co dojdzie...
[quote author=Koorciia link=topic=81.msg1439219#msg1439219 date=1340438079]
To jak boli głowa to się proszę zgłosić do lekarza, bo to można jeszcze wyleczyć. Dostałaś pieniądze. Zgłoszenia do  allegro czasem też trwa swoje dostają pewnie tysiące takich wiadomości. Czasem trzeba się postarać zrozumieć obie strony. Nie mówię że wobec Ciebie postąpili do końca fair mogło to wszystko trwać o wiele szybciej i bez zgrzytów. Mi ogólnie chodzi o ogłoszenia (przeczytaj od początku) a nie jak postępują z ludźmi na allegro i czy oddają pieniądze czy nie. Czytaj ze zrozumieniem, bardzo proszę😉

Jeśli tu uważasz ze prywatni użytkownicy mogą NIE zwracać pieniędzy to widzę, ze całkiem w porządku u Ciebie.....
Modlę się o rozum...... dla Ciebie 😉    🙇


Ja mam dla ciebie taką propozycję: zanim zaczniesz coś pisać, przeczytaj to, na co odpowiadasz i co sama wcześniej napisałaś. Może nie będziesz bzdurzyć. Skąd ten pomysł, że uważam, że prywatni użytkownicy mogą nie zwracać pieniędzy? Z czego wyciągnęłaś ten błyskotliwy wniosek? Według ciebie moje określenie, że "ktoś żle robi" oznacza, że uważam, że to, co robi, jest w porządku? Tak słabo znasz język polski, że nie rozumiesz prostych sformułowań?

Sama poskarżyłaś się na ból głowy wywołany postem Isabelle - czyżby był to dla ciebie zbyt wielki wysilek umysłowy, żeby zrozumieć, skąd się wzięla moja uwaga o bólu głowy?

Tłumaczenie, że na Allegro mają tysiące zgłoszeń jest twierdzeniem prawdziwym, ale kompletnie bez sensu w tym kontekście: Allegro odpowiedziało mi w ciągu 24 godzin, że upomnieli uzytkownika i użytkownik - czyli twój idealny sklep - po tym napomnieniu zwrócił pieniądze błyskawicznie, następnego dnia. Można było. Perspektywa zamknięcia interesu podziałała. Ale to wszystko zdarzyło się po przeszło dwóch miesiącach od zwrotu towaru.  Po prostu na siłę doszukujesz się nieistniejących faktów, żeby znaleźć jakie sztuczne usprawiedliwienie dla sposobu działania tego sklepu. Ciekawe, dlaczego?

I dodam, że ta krucjata daje wiele do myślenia.  Ale skutek jest inny niż zamierzony. Wracając do tej sprawy i odgrzewając stare kotlety raczej tej firmie przysługi nie robisz - bo nic konkretnego nie wnosisz, a powodujesz, że znowu wyciągane są brzydkie aspekty ich działalności. Jeszcze parę razy to powtórzmy, niech wbije się to wszystkim w pamięć. Aha, przypomnijmy, o jakiej frmie mowa, żeby nie było wątpliwości. Awilhorse. Ta cudowna firma, którą trzeba zrozumieć, a nie czepiać się, że nie zwraca pieniędzy, to Awilhorse.  

Jesli uważasz, że fajne ogłoszenia, o których tak trąbisz, to wystarczająca wizytówka firmy - to gratuluję naiwności. Ja, jako klient, nie mam ochoty rozumieć, dlaczego ktoś mnie robi w bambuko. Kropka.  Fajne ogłoszenia niesmaku nie zmyją. 

Postaraj się wysilić SWÓJ ROZUM - może zrozumiesz, co napisałam. Jeśli nie pomódl się o rozum dla siebie. Moim nie musisz sobie zawracać głowy. I naucz się cytować. Też się przyda.



[/quote]


Od początku pisze o tym, że firma AWILHORSE wystawia swoje propozycje w dziale OGŁOSZENIA. Ty jako osoba masz z tym problem.Tylko co oni złego robią według Ciebie, nie wiem.  To może załóż sobie swoje forum i po prostu wystaw listę użytkowników mogących wystawiać ogłoszenia. Może ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, co? Już pisałam Ci żebyś przeczytała od początku wszystko jeszcze raz. Jeśli potrzebujesz to drugi, trzeci i czwarty! Przyznałam Ci rację, jesli chodzi o zbyt długi okres oczekiwania na zwrot pieniędzy a TY dalej swoje swoje swoje. Jak sama trafnie zauważyłaś nie zacytowałam Twojego posta więc po to tu się wtrącać, co? 😉 Nie martw się z moja głową wszystko w porządku ale z Twoją chyba już nie bardzo. Więc bardzo proszę skończ już te Twoje kretyńskie uwagi na mój temat. Jeśli uważasz że odpowiedz na jednego posta to trąbienie a nie zwykła dyskusja to brawa dla Ciebie. Widzę, że masz problem z "współpracą" w grupie, popracuj nad tym. Trochę zbaczamy z tematu i myślę, że to zaczyna nudzić innych użytkowników. Zresztą mnie też, więc bądź taka dobra i po prostu skończ już temat zanim całkowicie się ośmieszysz. Najlepsza obroną dla Ciebie jest atak, ale nie musisz przy tym obrażać innych użytkowników bo to tylko luźna dyskusja 😉 PRAWDA?

Serdecznie Pozdrawiam
Duzy plus dla MkSklep, kilka zakupow i zawsze ok.
Animalia, Mksklep,  zawsze wielki plus. Super kontakt, szybkie zalatwianie spraw,
ekuss, zamawiałaś z tych 2 sklepów zagranicę czy do PL?

które sklepy wysyłają towar za granicę? są takie?
Horsehouse wysyla na pewno🙂
jak z Galloper ? był jeden plus i jeden minus także nie wiem ..
ekuss   Töltem przez życie
25 czerwca 2012 18:47
ekuss, zamawiałaś z tych 2 sklepów zagranicę czy do PL?

które sklepy wysyłają towar za granicę? są takie?


Za granicę (Islandia). Najlepszy kontakt miałam ze sklepem sprzetjezdziecki.pl -z niego zamawiałam tak samo z PL jak i z IS i nie było problemów. W Polsce zamawiałam też z konika i amigo i wszystko szybko (z amigo na drugi dzień,ale może dlatego,że z Będzina do Sosnowca to rzut beretem) i ok 🙂
A jak ze sklepem becker sport? Proszę o jak najszybszą odpowiedź, bo muszę podjąć szybką decyzję :kwiatek:.
ekuss, a możesz mi powiedzieć ile mniej więcej kosztuje przesyłka na Islandię?
faith, dzięki  :kwiatek:
ekuss   Töltem przez życie
25 czerwca 2012 19:12
Fantazja  Zależy od wagi. Za pad wychodzi tak 60 zł. Mimo wszystko i tak się opłaca no i druga sprawa to fakt,że tutaj jeśli chodzi o sprzęt jeździecki to grób , kiła i mogiła... Przesyłam pocztą polską. Cennik: http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm
Owijki czy kantar da się wcisnąć do koperty (moja babcia nawet wełniany sweter upchnęła 😀 ) ,więc to akurat wychodzi mało.
ekuss, mi chodzi o to czy sklep wysyła do Ciebie za granicę? a oni Pocztą chyba nie wysyłają
ekuss   Töltem przez życie
25 czerwca 2012 19:15
Fantazja
Tak,wysyła do mnie. Pocztą polską. Kurierem do Islandii to są takie ceny,że siodło za to by się kupiło...
ekuss, aaa no to dzięki, super  :kwiatek:
ekuss   Töltem przez życie
25 czerwca 2012 19:36
ekuss, aaa no to dzięki, super 

Nie ma za co 🙂 Na terenie UE na pewno będzie taniej (no i nie trzeba będzie przesyłać przez ocean).
A jak ze sklepem becker sport? Proszę o jak najszybszą odpowiedź, bo muszę podjąć szybką decyzję :kwiatek:.


ja pozytywnie oceniam 😉
mialam jeszcze pozamiawiac (dostalam ogromną znizke pogorzelcową) a kontakt sie troche urwal...ale to raczej moja wina (zamieszanie po pozarze)
ale bardzo pozytywnie. i ceny super, czesto jeszcze wielkie promocje
horse_art, dzięki 😉! Muszę jeszcze tylko poczekać na odpowiedź dotyczącą rozmiaru i... 😎
Pytałam parę stron temu o sklep Trzy Foule i w Górę. Zaryzykowałam, dostałam szybko paczę i gratisy 🙂
Plusik
robił ktoś może zamówienia w sklepie KOŃSKA ZAGRODA http://www.konskazagroda.otwarte24.pl ???
Zdecydowanie polecam equi-point.pl Pare min po złozonym zamówieniu, informacja tel ze nie ma danego preperatu i szybka zamiana na inny. Wysyłka tez szybko, gratisy, generalnie fachowo.
Duże plusy za miły kontakt i błyskawiczną wysyłkę dla
mksklep.pl
horsefeed.pl
beckersport.pl
ogromny minus ------ dla sklepu http://www.horsepower.pl/ tzw końskie zdrowie - czas oczekiwania 3 miesiącu to jest HIT --makabra  😤
ogromny minus ------ dla sklepu http://www.horsepower.pl/ tzw końskie zdrowie - czas oczekiwania 3 miesiącu to jest HIT --makabra  😤


Super, że właścicielka pewnego sklepu pisze negatywne opinie o innym sklepie. Proszę zabrać się do roboty, bo opinie o Pani sklepie najlepsze na tym forum nie są...
Gillian   four letter word
28 czerwca 2012 12:29
nie pierwszy, nie ostatni raz...  🙄
[quote author=monikas123 link=topic=81.msg1445131#msg1445131 date=1340880864]
ogromny minus ------ dla sklepu http://www.horsepower.pl/ tzw końskie zdrowie - czas oczekiwania 3 miesiącu to jest HIT --makabra  😤


Super, że właścicielka pewnego sklepu pisze negatywne opinie o innym sklepie. Proszę zabrać się do roboty, bo opinie o Pani sklepie najlepsze na tym forum nie są...
[/quote]

też jestem człowiekiem i też jestem klientem i opinie jak każdy inny wyrażać mogę  👿
ciąg dlaszy perypetii ze sklepem OKSER.PL
po męczącj walce o zwrot pieniędzy za częśc zamówienia, pieniądze ponoć zostały wysłane, 2 dni trzebabyło wiercić dziurę w brzuchu o potwierdzenie przelewu bo po 4 dniach pieiędzy nie było. Dzisiaj przyszło potwierdzenie i co? wysłane na złe konto bankowe... poprostu kpina

Bardzo lubię horsefeed za produkty i szybka reakcje , ale na miłość bossska niech oni coś zrobią z systemem płatności !!!
Mają opcję tylko przelewu , a u mnie zdechla strona banku i od rana tego skubanego przelewu nie moge zrobic  😤
Ani karta nie moge zaplacic , ani za pobraniem ....
Nigna   Warto mieć marzenia...
29 czerwca 2012 17:40
A ja nadal jestem w szoku po rozpowie z właścicielem "sklepu"  "MMG HORSE" a dokładnie użytkownikiem "marcingalowski".
Zakupiłam u niego na aukcji "naczółki przywiezione z USA". Owszem paczka przyszła bardzo szybko ale w środku był JEDEN naczółek.
http://allegro.pl/naczolki-zdobine-przywiezione-z-u-s-a-i2381837381.html - dokładnie ta aukcja.
na zdjęciu są 3 naczółki i WSZĘDZIE pisze w liczbie mnogiej wiec dla mnie to wyraźne oszustwo a raczej próba. Zdecydowałam sie na zakup nawet pomimo tego że użytkownik nie odebrał telefonu i nie odpisał na maila ( z pytaniem o rozmiar co jak sie okazało w rozmowie telefonicznej przeczytał dużo wcześniej).
Szybko napisałam do Niego więc wiadomość że na aukcji wyraźnie występowała liczba mnoga więc proszę o dosłanie brakujących naczółków w przeciwnym razie będe musiała wystawić negatywa oraz ostrzec ludzi o tym że jego aukcji nie są do końca prawdziwe.
Dziwnym trafem osoba która wcześniej nie odbierała zadzwoniła w tempie natychmiastowym. Początek był nawet miły : stwierdził ze za taką cenę ( 40 zł ) to chyba logiczne że chodzi o jeden naczółek( i tu sie zgodzę , ale zakupiłam "je" właśnie ze względu na tak atrakcyjną cenę)  i zapomniał tego dodać w aukcji ; o Ja odpowiedziałam że wszędzie jest liczba mnoga i za to tez zapłaciłam no i zaczęła sie MASAKRA. Stwierdził że jak mi sie nie podoba moge odesłać naczółek on odda pieniądze (choć średnio w to wierzę ) ale że nie mam prawa go straszyć negatywem . baaaa że jeśli wystawie negatywa to POŻAŁUJE. Potem było tylko gorzej zaczął mnie wyzywać od S*k , stwierdził że dowie sie gdzie mieszkam i mnie "wyruch* w dup* " itp conajmniej nieprzyzwoite teksty ; o Gdy skomentowałam że ja go nie wyzywam i staram sie rozmawiać na poziomie zakończył rozmowe tekstem "tylko spróbj wystawić negatyw"
Nie bardzo wiem co mam robić. Wysłać  ten naczółek do niego z nadzieją że odda pieniądze, wystawić tego nieszczęsnego negatywa( tu cytat: " i będe miala 20 telefonów w nocy" ) czy zgłosić na Policje i allegro groźby pod moim imieniem  ^^
Owszem przyznaje "postraszyłam" go negatywem ale tylko dzięki temu łaskawie odpowiedział ( znam takich ludzi) , pozatym napisałam że jeśli nie dośle naczółków tak sie stanie. Owszem jakby kulturalnie powiedział mi żebym wysłała do niego naczółek on odda pieniądze - nie ma sprawy ; o Ale takich tekstów sobie NIE ŻYCZE.
Myślicie że da sie to zgłosić na allegro ; o ?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się