DIY, czyli sprzęt wykonywany samodzielnie

Moge wyskoczyc z przecudowna maska od ivett ?? Moge ??



Kameleonik   Bo życie jest piękne...
03 lipca 2012 22:06
To ja bym sie chciała pochwalic moim nowym wyrobem 🙂 Oto moje ostatnie nauszniki(zdj. nie oddaje koloru w rzeczywistości wełna jest koloru dużo bardziej zbliżonego do materiału na uszy).
xxKooniexx   Wprowadzam do doliny łez, teorie sensu życia.
03 lipca 2012 22:28
Klami , maska cudo, koń cudo!  😜 💘
Ja stworzyłam takie coś - nauszniki , a że nie mam doświadczenia w użyciu takich gadżetów proszę o opinie, czy moje rozwiązania by je odpowiednio przytwierdzić do ogłowia są trafne, niestety nie mam na razie szansy by je przymierzyć na koniu , tak mi się wydaje że te punkty mogłyby najlepiej się sprawdzić . Nauszniki podszyte są podszewką , by je ładnie wykończyć na lewej stronie i by po paru praniach trzymały fason .
Uszy są wyprofilowane tak by przypominały naturalne koński i te końskie mogły swobodnie w środku się układać , bo jak widzę te zwinięte w rulonik stożkowy to myślę ze nie jest to wygoda dla konia , ale to tylko moje odczucie, nie jest poparte doświadczeniem , ale obserwacją tego co widzę na fotkach
Widek07 - nauszniki rewelacja 🙇
Widek super są!
nie wiem tylko czy wentylacja na uszach nie za mała ale wykonanie boskie!
xxKooniexx   Wprowadzam do doliny łez, teorie sensu życia.
04 lipca 2012 23:10
Widek, są genialne!
Tak , to fajnie ze się podobają  😅

Bardzo się podobają. Twoje wyroby trafiają w mój gust. I jak zwykle są dopracowane w szczegółach.  😍
Widek07- jeszcze nie widzialam takich fajnych nauszników-- SUPERRR!!!!!
risotto   Życie końmi prowadzone
05 lipca 2012 07:47
Widek07 jak nie lubię nauszników w ogóle, to Twoje są REWELACYJNE !!!

Czekam na zdjęcia na modelu ;]
deborah   koń by się uśmiał...
05 lipca 2012 08:21
moim zdaniem są koszmarne. wyglądają jak kask dla motocyklisty 😉 czekam na zdjęcia na koniu może całkowicie odmieni moje zdanie.
Nie zmienia to faktu że wykonanie 1 klasa!