kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy

dragonnia   "Coś się kończy, coś się zaczyna..."
22 stycznia 2009 20:06
Dzięki  Brzask :kwiatek: Już zagłębiam się w lekturze.
dragonnia   "Coś się kończy, coś się zaczyna..."
22 stycznia 2009 20:09
[quote author=dragonnia link=topic=1412.msg153872#msg153872 date=1232654224]



Przyjedź na zawody do Kętrzyna to zobaczysz tagiego twora. Swoja drogą tez to tam ujżałam.

Libella, załóżmy, że chcę zacząć bawić się w ujeżdżenie. Nic wielkiego, cel - regionalne zawody. Zanim wystartuję chciałabym wiedzieć na co zwrócić uwagę. Co punktują, jak punktują, od jakiej klasy zacząć. Poprostu jakie są reguły na tym poziomie?


Masz na myśli Kętrzyn, na warmi-mazurach ?
[/quote]

Tak, ten Kętrzyn. Takie zawody rozgrywane sa towarzysko, dla najmłodszych adeptów jeździectwa. Bardziej dla zachęty i sprawdzenia swoich umiejętności przed publiką. Forma zabawy, bo jak zauważyła Brzask, to tylko tam takie cudo widziałam. Studiuję w Kętrzynie i jak mam wolne to łażę do Stada na zawody, popatrzę i wracam. W tym roku widziałam takie dwie LLki, właśnie na styl. Jechały dzieciaki. W sumie fajna sprawa.
szafirowa   inaczej- może być równie dobrze
22 stycznia 2009 20:16
dragonnia, na samo 'dzien dobry' L1 😉 'jak punktuja' to zalezy od sedziego,a co punktuja- w L najwazniejsza jest swoboda i plynnosc przejazdu,mozesz jechac klusem anglezowanym,kon moze miec nos sporo przed pionem,wazne zeby byl mozliwie rozluzniony i rowny. tutaj troszke nie zgodze sie z Burza- lepiej widziane sa przejscia mniej precyzyjne,a plynne niz 'urwane',gwatlowne,a dokladnie w literze.
od jakiej klasy zacząć
Od klasy L. Zwracają uwagę  chyba właśnie na to, co napisała Burza.
dragonnia   "Coś się kończy, coś się zaczyna..."
22 stycznia 2009 20:21
No i fajnie. Teraz juz taka zielona nie jestem. Cóż, całe moje jeździectwo odbywa się dla samej siebie. Jedyny mój występ to egzamin na Brąz. Dzięki bardzo.  :kwiatek: