Kupno konia

ircia2   KARULA ZOŁZULA:)
28 października 2012 22:02
halobo wiesz 😉chodzi o to że"życzliwi" są wśród nas.
A co myślicie o czerwonych wstążeczkach 😉?wplecione np. w grzywę,ogon,podpięte do kantara lup gdzieś przywiązana w boksie🙂

obowiazkowe, acz malo skuteczne 🙁
ircia2   KARULA ZOŁZULA:)
04 listopada 2012 20:27
szukam kuca,a że kompletnie nie znam się to proszę o opinie http://allegro.pl/kon-karino-kuc-i2755655870.html  :kwiatek:
Constantia   Adhibe rationem difficultatibus
04 listopada 2012 20:31
A do czego szukasz kuca? Bo akurat ogierki nie zawsze sprawdzają się dla dzieci.
ircia2 Jak nadal szukasz kuca, to pisz na prywatnych bo trenerka ma naprawdę świetnego walaszka na sprzedaż! :-)
ircia2   KARULA ZOŁZULA:)
04 listopada 2012 22:19
Constantia ja wiem że ogierki nie sprawdzają się dla dzieci i dlatego napewno bym go wykastrowała,no i  nie kupiłabym nigdy dla dziecka kuca który ma nie równo pod sufitem,sprawdziłabym go dokładnie.
equidore  :kwiatek: trochę za daleko,rozglądam się w warmińsko-mazurskim.
ircia nie wiem czy to zdj ale ten kucyk jakos dziwnie tyly trzyma tak do srodka jakos.
ElaPe   Radosne Galopy Sp. z o.o.
05 listopada 2012 23:08
ten kuc szetland nie wyglada na za specjalnie wyszkolonego. Moja rada: kup dziecku konia profesora najlepiej z jakijs szkolki do ktorej dzieciak pochodzi i pojezdzi troche
emptyline   Big Milk Straciatella
06 listopada 2012 09:59
Ja bym też celowała w coś troszkę wyższego, waliczyjka, felina. Dzieci szybko rosną, taki szetland za maks dwa lata będzie za mały. Chyba, że ma to być głównie maskotka. 🙂 I zgadzam się z EląPe, koniecznie obeznanego z dziećmi profesora.
dodatkowo, mnie by zastanowił wybieg albo raczej szrot samochodowy, po którym ten kucyk chodzi - raczej bym nie kupiła konia z takiego miejsca, chyba, ze z litości...