sklepy internetowe

🤔trzałka: minus dla Mustanga

Zamówiłam paczkę za pobraniem za kilka dni dzwoni pewna sobie pani i informuje mnie ze jednak muszę zrobić przelew, bo? No właśnie bo, Bo muszę i koniec. Oczywiście grzecznie i stosownie powiedziałam że mają opcję pobraniowa i ja przy niej zostaje. Uparcie stała przy swoim że chcą przelewu. Nie wiem o co chodziło...
Miałam wrażenie że rozmawiam z jakąś nieogarnięta babką.
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
08 listopada 2012 17:08
Doszła do mnie paczka z Reitsport-Exclusiv wszystko w jak najlepszym porządku i w dodatku bardzo szybko. Duży PLUS.
Wielki PLUS dla GNL 😉 Szybka wysyłka, towar dokładnie taki jak zamawiałam 😀 Po OKSERZE miła odmiana, ze można rzeczy zamówione dostać w tym samym tygodniu 😉
Czy ktos kupował w sklepczarnykon.pl ?

Ja i gorąco polecam wszystkim! Ściągneli mi koszulke HV Polo niedostępną w PL, czas oczekiwania ultrakrótki, miło sympatycznie, stały kontakt o każdej porze dnia i nocy. I jeszcze dali rabat.
Tak samo ogromny plus dla Animalii, miło, sympatycznie, szybko! Chyba zostane u nich na dłużej  😍
PumCass   zachowaj zimną krew!
10 listopada 2012 23:42
ogromny minus dla Okser.pl  😤
Zamówiłam u nich kurtkę, która jak się okazało po ponad 14 dniach czekania na jakąkolwiek odpowiedź z ich strony, nie była już dostępna. Zaproponowano mi inne modele z nadchodzącej promocji, lecz zrezygnowałam i poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.
Dziś mija dokładnie miesiąc od zamówienia i 18-sty dzień od jego anulowania - a pieniędzy ze zwrotu jak nie było tak nie ma.  :/

ogromny plus dla www.robinsonsequestrian.com oraz www.premierequine.co.uk - paczka przyslana w 4 dni, fajnie zapakowane, tak, zeby sie nie zniszczylo, wszystko zgodne z opisem.
PumCass,  Również miałam problem z Okser.pl.
U mnie jednak wyglądało to tak, że kupiłam u nich rękawiczki jeździeckie za 80 zł, ogólnie babka strasznie je zachwalała, mówiła, że są wytrzymałe i pomimo cienkiej skóry są super i wgl. Szczerze powiem, że wyglądały fajnie na ręce, były wygodne, cud miód.  Zabrałam je na jazdę i naprawdę, ale nie miałam czegoś takiego z żadnymi jeszcze rękawiczkami. Co jak co, ale żeby rękawiczki za 80 zł rozwaliły się po pierwszej jeździe, a rękawiczki za 9.99 wytrzymały już chyba z paręnaście jazd i NIC się z nimi nie stało.  😲  Ogólnie to skóra, która podobno była wytrzymała i niezawodna, cała się starła, że odłaziły takie jakby strzępki i rękawiczki wyglądały jakby liniały,  okazało się, że to  wcale skóra nie była...
Zaczęły się robić dziurki przy szwach, ok, ale takie rzeczy dzieją się po kilku miesiącach, latach użytkowania, a nie po jednym dniu  🤔
Oczywiście rękawiczki wróciły do sklepu, złożyłam reklamację, zostały one wysłane do producenta i potem miesiąc głuchej ciszy. Mieli zadzwonić w ciągu 14 dni, a nic się nie działo, w końcu zadzwoniłam, powiedzieli mi, że jeszcze trzeba poczekać.
Chwała Bogu ! Reklamację po 1,5 miesiąca uznano, oczywiście producent miał wąty i jak stwierdził rękawiczki zostały wyprane w pralce i początkowo nie chciał uznać tejże reklamacji ...  🤔  Pieniądze mi zwrócono i na chwilę obecną jeżdżę w jakiś zwykłych rękawiczkach za niecałe 10 zł 😉


Jeżeli chodzi o inne sklepy internetowe to zamawiałam jeszcze z ostroga.pl  sztylpy i trzymają się do dziś, ogólnie wszystko szybko i gładko poszło, bez problemów i jestem naprawdę zadowolona 🙂
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
11 listopada 2012 14:05
OLBRZYMI minus dla okser.pl

Zamówiłam u nich czaprak, 2,5 tyg. temu, napisali, że nie mają go w sklepie, tylko w hurtowni, jednak w ciągu tygodnia powinni go sprowadzić i wysłać do mnie.  3 dni temu napisałam do nich maila z pytaniem, czy moje zamówienie zostanie kiedykolwiek zrealizowane. Pani wielce oburzona napisała, że nie mam w ogóle cierpliwości i że mam się wstrzymać, bo max. 16.11 paczka powinna dotrzec do mnie. Nosz...  😵
Szyszunia, mam tylko jedno "ale" co do Twojej wypowiedzi- to że sztylpy ze sklepu ostroga.pl się nie rozwaliły a rękawiczki z oksera się rozwaliły to już ani wina ani zasługa sklepu. przecież sklepy tego nie produkują a ogólnie wszędzie towar jest dosyć podobny no bo jest ograniczona ilość producentów czy hurtowni. Ale to ze tak długo czekałaś na rozpatrzenie reklamacji to trochę kijowo bo z tego co wiem powinno być rozpatrzone w ciągu 14 dni czyż nie?
Balajlama, Chodziło mi bardziej o przedstawienie podstaw do reklamacji rękawiczek 😉

W sumie gdyby nie to, że stale do nich dzwoniłam i upominałam się o to aby przyspieszyć to wszystko, bo czekałam miesiąc, a po rękawiczkach, czy pieniądzach ani widu ani słychu, to do teraz pewnie bym odpowiedzi od nich nie uzyskała.  Rozumiem, że muszą wysłać do producenta (tak przynajmniej owa pani mi tłumaczyła co robią), on musi obejrzeć sprawę i dopiero wtedy otrzymają odpowiedź.
Ok, gdyby mieli utrudniony kontakt z kupującym, ale mieli podane dwa numery telefonów i dwa e-maile, a sama musiałam do nich jeszcze dzwonić ... 
Jeżeli chodzi o te 14 dni, to tak, mają wtedy czas na rozpatrzenie reklamacji, analizowanie, potem po 14 dniach muszą już do mnie zadzwonić bo minął ich czas, powinni mnie powiadomić co stwierdzają i czy zwrócą mi pieniądze czy nie, jeżeli nie, bo stwierdzili, że to, że tak czy inaczej się stało jest moją winą, a nie wadą materiału i ogólnie firmy, a ja twierdzę iż nie mają racji mam prawo się do tego odwołać i iść do rzecznika konsumenta i wtedy walczyć ze sklepem/producentem o należne mi pieniądze, zamianę na inny produkt.

Nie no tak!! To to jak najbardziej. Zgodnie z prawem to po 14 dniach mają obowiązek udzielić Ci odpowiedzi- jeśli to nie nastąpi wówczas reklamacja jest automatem uznana i nie ma żadnego "ale":-)
Kameleonik   Bo życie jest piękne...
12 listopada 2012 16:50
Duży plus dla horsehouse, wszystko w ekspresowym tempie  😉
Szyszunia tylko nie rozumiem jednego.kupilas w okserze rekawiczki,ktore rozlecialy sie szybko,a w ostrodze sztylpy ktore sa ok.Tylko nie wiem co ma sklep do produktu jak jego nie produkuje??
+ dla trzyfoule.pl
szybko i tanio
Wojenka   on the desert you can't remember your name
12 listopada 2012 17:29
Odradzam zamówienia w sklepie equiversum. To są jakieś jaja normalnie  😀iabeł:
Kiedyś zamówiłam glinkę i preparat cavalora i czekałam na zamówienie...2 miesiące!!! Niestety mam słabą pamięć i znów zamówiłam w tym sklepie...
Wędzidło miało być wysłane zaraz po zaksięgowaniu wpłaty, minął tydzień-listonosza ani widu. Zadzwoniłam,pytam co z moim zamówieniem. Pani mówi, że jest pewna, że zamówienie zostało wysłane. Czekam cierpliwie dalej. Mija drugi tydzień, jestem cierpliwa. Pani ma wysłać nazajutrz drugą paczkę. Kilka dni i nic. Pani mówi, że kurierem wyśle. Dalej wędzidła nie widać. W końcu dzwoni i mówi, że na poczcie wędzidło się ubrudziło jakimś niebieskim preparatem i czy nadal je chcę. Proszę o szybki zwrot pieniędzy. Pani pyta, czy może w ramach rekompensaty wysłać mi to wędzidło gratis. Czekam na pieniądze już tydzień i NIC.
Mam dość!!!!!! Zaraz mnie chyba szlag trafi.
rudazaraza   Bo rude jest piękne.
13 listopada 2012 14:07
minus dla Mustanga
po dokonaniu zamówienia pani do mnie dzwoni, że wszystkie zamówione artykuły nie są dostępne i proponuje coś w zamian, na szczęście bez niczego anulowała zamówienie
Kolejny plus dla brego , giga plus dla mksklepu  :kwiatek:
Szyszunia tylko nie rozumiem jednego.kupilas w okserze rekawiczki,ktore rozlecialy sie szybko,a w ostrodze sztylpy ktore sa ok.Tylko nie wiem co ma sklep do produktu jak jego nie produkuje??



Już wspominałam wcześniej, że chciałam wyjaśnić jak sytuacja mniej więcej wyglądała i dlaczego zgłosiłam reklamację 🙂

Ze sztylpami w sumie z  przyzwyczajenia jak coś oceniam to piszę o produkcie. Wybaczcie - mój błąd.  :kwiatek:
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
13 listopada 2012 23:29
Olbrzymi plus dla bergo. 🙂 Wszystko ładnie, szybko, bez problemów. 🙂
Wielkie ++++++ dla:
equi-point: super kontakt, nacudowałam z zamówieniem tak, że powinni mnie tam na czarną listę wpisać, a wszystko zostało zrealizowane.  😉  No i znowu dostałam gratis, ostatnio były cukierki i biotyna w tabletkach, teraz pół kilograma musli.
Mustang (sprzetjezdziecki.com): błyskawiczna odpowiedź na pytanie i wysyłka, wczoraj zamówiłam, pani zadzwoniła, że paczkę wysyłają, dzisiaj miałam u siebie.
Koch-Reitsport: super kontakt (po angielsku też  😉 ), super ceny (razem z drakońskim przelicznikiem paypala i wysyłką wyszło i tak 200 zł taniej niż w Polsce), paczka wysłana w poniedziałek, dzisiaj mi ją DHL przywiózł.
Duży plus dla GALOPADY.
Wpłata wczoraj rano, dziś o 9 przesyłka u mnie 🙂
Duży plus dla GNL . Pani sprawdziła dostępność produktu u producenta, ściągnięto go dla mnie i mniej więcej po tygodniu już był u mnie.  😀
ja muszę przyznać ogromny plus dla sklepu www.sklep.horses.pl . Pomimo, że byłam ostrzegana przed zamawianiem w tm sklepie jestem w 100% zadowolona. Przemiły kontakt, Pani odpowiadała zarówno na meile, jak i smsy. Kontaktowała się telefonicznie gdy było już coś wiadomo. Dostałam buta na próbę a drugiego domówiłam. Polecam w 100%!!!
Ogromny minus dla okser.pl
Złożyłam zamówienie na klika drobiazgów 3 września. 1,5 miesiąca czekałam na kantar, który przyszedł w innym kolorze niż zamawiałam. Zostałam poinformowana, że kilku rzeczy na pewno już się nie doczekam, a reszta dojdzie, ale nie wiadomo kiedy. Już wolę zapłacić więcej za przesyłkę (odbierałam w sklepie) niż czekać 2 i pół miesiąca i mieć 1 z 5 rzeczy. Ostatni raz!
MINUS dla okser.pl na zamówiony czaprak czekałam 6 tygodni  👿 zamiast przewidzianych 14 dni. Żadnej informacji o opóźnieniach, sama musiałam się dopytywać, zbywana przez panie z obsługi. Za opóźnienie (bo się upomniałam)  dostałam w ramach rekompensaty cukierki dla konia (najmiejsze opakowanie)  😂
olaela   Klub Różowego Jednorożca
15 listopada 2012 20:55
tradycyjnie plus dla mksklepu 🙂
Plus dla gnl. Nie dość, że super kontakt, terminowo, to jeszcze dostałam gratisy i kilka katalogów 😀
Jestem bardzo zadowolona z usług sklepu Parkur: www.jezdziecki-sklep.com  :kwiatek:

Szukałam owijek polarowo-elastycznych w rozmiarze pony i koniecznie czerwonych, a że nigdzie takich nie było, skrócili mi standardowe trzymetrowe Yorki. Bardzo starannie i profesjonalnie zrobione, nie poznałabym, że przerabiane, gdybym nie wiedziała. I dotarły do mnie w jeden dzień.
Plus dla equi-point
Na prawdę wzorowy kontakt, szybka dostawa, a do zamówienia dodatkowo dostałam gratis 🙂
polecam!
Kolejny + dla sklepu Beckersport. Bardzo miła obsługa, elastyczna  😉 Nie miałam przy sobie bonu ale pani mi obiecała przelać wartość bonu jak prześle jej mailem nr  😀
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się