Bryczesy

Mowa o bryczesach więc pytam o rozmiar bryczesów
Ha, to dobre pytanie- nie mam pojęcia. Mam Globale jak już pisałam przedłużane, ale ile mają w pasie i jaką mają długość nie wiem, a zostawiłam je w Lublinie (gdzie studiuję) więc nie mam nawet jak sprawdzić.
Patrząc na rozmiarówkę to 188 młodzieżowe powinny na mnie pasować.
Londstreet
sklep Gazela sprowadza różny towar z Niemiec,może napisz im maila a może ci  poszukają . Sama zapytałam ich o ciuchy i różne rzeczy i mi sprowadzili  😀  :kwiatek:
CaviasLover Jest dużo fajnych przedłużanych bryczesów w ogłoszeniach 😉 tylko że używane
A dziś zupełnie nie planowanie kupiłam sobie bryczesy Horki i powiem wam że normalnie szok!! Gatunek pierwsza klasa, idealnie skrojone, również wstawki flex na końcu (opcja bez rzepa) ozdobne zamki. Zobaczę jak w użytkowaniu ale póki co cud miód i malina.


Co to za model tych bryczesów?
Londstreet   Biszkopt z czekoladą
30 grudnia 2012 21:37
Paulutek dziękuję, zaraz do nich napiszę. :kwiatek:
ashtray, http://konioteka.pl/bryczesy-kingston-elasta-damskie-horka/ dokładnie te mam. I kupiłam sobie 40 (taki mam rozmiar ESa i Pikeura) i pływam. Muszę dać je do zwężenia bo nie lubię chodzić z paskiem.
kleopatra66 zapewne masz na myśli LAVINIA  😉  Ładne, ale po praniu sztywne, przez co nie odpowiadały mi w użytkowaniu  😉



oczywiście o to mi chodziło, literówka 😉
xxagaxx dałaś 459  😲
xxagaxx dałaś 459  😲


a jakie to ma znaczenie? Ty zawsze o jednym. Nie, nie dałam tyle.
Chciałabym żeby cena dla mnie nie miała znaczenia 😉
dla ciebie na pewno nie ma znaczenia ile ja dałam. Cenę przecież znasz
gdybym znała.. 🙄
Dziewczyny, czy któraś z Was ma eurostary model Lorena i mogłaby zobaczyć na metce w ilu stopniach trzeba je prać?🙂 Na mojej metce już nie idzie odczytać, pamiętam, że to było 30 stopni lub 40. Z góry dzieki 🙂
30
xxagaxx dałaś 459  😲


chyba jednak znasz. Przynajmniej w sklepie konioteka.pl.
Pytanie naprawdę nie było tak skomplikowane  😁
30


Dziekuję za pomoc 🙂