Nie tylko fotografowane, także rysowane... cz.III

Witam się w nowym roku i pozdrawiam🙂 stale podglądam wątek, choć prawie się nie udzielam z racji tego, ze zdarza mi sie coś skrobnąc średnio raz na rok. Jestem pod wrażeniem ostatnio wrzucanych prac - zwłaszcza te pastele - cudowne! Tymczasem z racji choroby przeprosiłam się z ołówkiem automatycznym b6 - to miał być mój Rohan oczywiście🙂

Witam, maluję konie z potrzeby serca. Jestem amatorką i nigdy nie uczyłam się malarstwa ani rysunku.. poza plastyką w podstawówce 😉 Nie oceniajcie zatem zbyt surowo.. 😉
ruszyłam pastele i ogólnie cokolwiek do rysowania chyba pierwszy raz od 10 lat  😁 niestety zapomina się, jak to się robi....  🤣

Escada Przypomina mi trochę Cudaka.
Faktycznie trochę podobny, ale to akurat kobyła ode mnie ze stajni 🙂
Kimba? 😎
si 😉

mam jeszcze dwa:




w sumie nigdy nie przepadalam za rysowaniem ani nie kształciłam się w tym kierunku. tylko raz na pare lat mnie tak napadnie wena  😁
Najbardziej podoba mi się ten izabelek, escada 🙂 Świetnie Ci wyszedł ten pyszczek z wywinięta wargą, widać tu dbałość o szczegóły i lekką kreskę. Zmrużone oczy oddają charakter "miny" i nastrój.  Podobnie jak Ty rysuję/ maluję rzadko. Nigdy nie wypowiadałam się na forum. Nie wiem nawet czy moje obrazki są widoczne. Ja je widzę dopiero po zalogowaniu, a części Waszych plików nie widzę nawet wtedy. Nie wiem od czego to zależy..
m.indira   508... kucyków
15 stycznia 2013 11:29
Dana Dżej czy te Twoje rysunki są tak nie ostre czy to wina złego zdjęcia?
co do pierwszej Twojej pracy, gdyby ten koń stanął na ziemi byłby tak nieproporcjonalny(długość nóg przednich względem tylnych), że wyglądałby wręcz karykaturalnie, do tego dochodzą także błędy w piersi, w partii grzbietu(łęgus z tego konia koszmarny- wręcz kaleki) oraz w zachowaniach proporcji
by je dobrze poznać trzeba dużo poświęcić czasu na rysunki wprawkowe i poznanie anatomii konia, a jest ona jedną z trudniejszych
druga sprawa to dominanty, o których pisałam już nie raz