Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Zairka myślę że warto trochę jeszcze poczekać - na bank niedługo inne sklepy też będą wyprzedawały stare kolekcje 🙂
a amigo by mi w końcu moglo odpisac w sprawie mojego zamówienia. bo to juz troche przesada. napisali ze nei ma brązowego (kasztanowego) ogłowia jakie wybralam (na stronie dalej wisialo), i ze moge wybrac inne. i naczólka, i czegos tam.
odpisałam, ze chce brązowe w kolorze napiersnika (kasztan?), a nie jakiekolwiek - i prosze o podanie, które inne pasuje i ktore full jest dostępne. ew. ze moge poczekać na dostawę.
odpisali (po 2 dniach, gdy towar jaki moglam wybrać się skończył), że napiersniki sa czarne i brązowe (to chyba wiadomo?), a ogłowi wiecej nie bedzie (i?). na pytania nie odpowiedzieli.

odp, że ok, w takim razie prosze o czarny i czarne jeśli jest, jak nie - to nie. i inny naczólek.
minął 3 dzien bez odpowiedzi, tamte co 2 dni... chyba pozostanę przy zamawianiu przez telefon albo ze sprawdzonych sklepów... i żadnych takich promocji ;]
[quote author=horse_art link=topic=15196.msg1662686#msg1662686 date=1358970222]
a amigo by mi w końcu moglo odpisac w sprawie mojego zamówienia
[/quote]

Przy takich wyprzedażach znając życie - dostają "milion maili" dziennie. O wiele łatwiej w takim przypadku po prostu zadzwonić, zwłaszcza że - z całym szacunkiem - masz taki styl pisania, ze czasami nie do końca wiadomo o co właściwie pytasz...  🤣 Do mnie dziś przyszło niekompletne zamówienie z Amigo. Temat wyjaśniony telefonicznie. Bez problemu doślą braki...
styl pisania nie ma nic do rzeczy, jesli ktos umie czytać. a w sklepie chyba powinni. i odpisac cokolwiek.
zaczęłam już równoważniki zdań i pojedynczo złożone używać, zauważając (wtórny czy pierwotny?) analfabetyzm społeczeństwa.
"jaki kolor ma ten napierśnik? potrzebuje ogłowie w takim samym kolorze, czy mają państwo takie? jeśli nie - poproszę o komplet czarny (jesli nie ma czarnego ogłowia w tej cenie i rozm full- to rezygnuję z ogłowia)

dla sprzedawcy chyba powinno być zrozumiałe? a nawet jesli nie - powinni się odezwać. nie ignoruje się klienta nawet jakby wydał 5 zł, a nawet tylko pytał. ja zamówilam za klikaset i chciałabym te rzeczy. chociaż juz coraz mniej ;]

nie denerwuje cię, że przyszło nie kompletne a zapłaciłaś za całość? że musisz czekać?

nie spotkałam się wcześniej z takim zachowaniem, inni pisali, dzwonili....choć wszystko było ok.
jeden problem z beckersport, ktory przysłał derke nie zgodną z opisem (opis byl blednie przetłumaczony), ale tez dalo sie załatwić, bez czekania tyle czasu na łaskawą odp i to nie na temat.

"klient nasz pan" - a nie odwrotnie. szkoda, że i sprzedawcy i kupujący o tym zapominają...
Horse_art - z całym szacunkiem , ale rzczywiscie mail mało zrozumiały niestety 🙁
Nigdy nie miałam problemu z kontaktem z Amigo, pomimo że wydaje u nich kompletne grosze...
Co do zamówienia - nie, nie denerwuje mnie że zamówienie przyszło niekompletne. Również pracuję w handlu. Doskonale wiem jak wygląda praca pod presją czasu, czyli kiedy wszyscy na raz czegoś chcą, zamówień nest 5 milionów, a szef się wiecznie czepia  😉 Jesteśmy tylko ludźmi (pracownicy sklepu również). Ludzie mają pełne prawo o czymś zapomnieć, czy się pomylić. Ważne jest aby w takiej sytuacji przyznać się do błedu i starać się go naprawić. Ja wczoraj zadzwoniłam do Amigo z informacją o brajkach. Pani przprosiłą mówiąc, ze za moment oddzwoni - oddzwoniła po max 2 minutach, sprawę wyjasniłyśmy, pani mnie przeprosiła i obiecała od razu wysłać braki. I tyle...
Dodam ponadto, że nie mam - jak wiesz - hali. Na ujeżdżalni mam totalną grudę. Po pracy i tak jest ciemno. Moje konie mają zawsze do lutego urlop (czy do początku, czy do połowy - zależy od pogody). Jakoś bardzo mocno sprzęt jeździecki potrzebny mi teraz nie jest...
_Gaga, a ja się nie dziwię horse_art, bo amigo tym razem trochę dało d**y - koleżanka zamawiała brązowy napierśnik, a dostała... torbę na szczotki. Pomylono naklejki z adresami - ok, zdarza się, ale imo w takiej sytuacji sklep powinien przeprosić, pokryć koszty odesłania błędnego i dosłania właściwego towaru, może nawet dać jakiś upominek za kłopot... a tu koleżanka nie dość że sama na pocztę musi się pofatygować, to jeszcze z własnej kieszeni zapłacić za odesłanie torby 🤔wirek:
Nie widzieliscie gdzies czasem przecenionych nachrapników? Oprócz Amigo. Chodzi mi o szwedzki, meksykanski lub hanowerski, gdzies widzialam a nie moge znalezc.... 👀
ja złożyłam przedwczoraj w equishopie zamówienie w sklepie internetowym i do dziś nie dostałam potwierdzenia  😁 zapewne mają teraz przy wyprzedażach dużo roboty ale fajnie by było dostać info w ludzkim terminie  😉
Precelek ja w equishopie zamawiałam wczoraj ok. 17-18 i jakieś 15 min. temu już był kurier  😅 a oddzwonili przy zamawianiu praktycznie po 5 min.
aha... to bosko
Zairka   "Jeżeli jest Ci pisany to będzie Twój..."
24 stycznia 2013 10:14
ja złożyłam przedwczoraj w equishopie zamówienie w sklepie internetowym i do dziś nie dostałam potwierdzenia  😁 zapewne mają teraz przy wyprzedażach dużo roboty ale fajnie by było dostać info w ludzkim terminie  😉

a ja mysle ze to kwestia tego nowego systemu, ja też dlugo nie dostałam potwierdzenia. Wczoraj zadzwoniłam Pani powiedziałą ze maja armagedon że przeprasza, sprawdziła czy moje wszystko jest (akurat 2 Pani pakowala), dopiero wtedy dostała potwierdzenie a dzwoniłam z 4 razy i cos domawiałam, cos zmieniałam. Dzisiaj zadzwoni jeszcze raz bo jednak chce za pobraniem i na inny adres 😁
dzwoniłam, sprawa wyjaśniona, niestety nie wszystko mi się udało skompletować ale było blisko  😁
jeżeli kogoś to interesuje, to tu http://allegro.pl/eskadron-winterred-vs-i2973490516.html jest eskadron winterred, z tego co czytałam, to jest tu chyba dość poszukiwany? tylko to wszechstronny
+edit: tu http://allegro.pl/listing/user.php?string=derka&us_id=9109836 wyprzedaż derek, eskadron, hkm i nawet kieffer
majeczka   Galopem przez życie!
24 stycznia 2013 17:25
orientujecie się się czy w equishopie są jeszcze niciaki w gwiazdki w rozmiarze L, i kantary z nici coby ?
Bernardeta patrz post wyżej 🙂 a o kantar to chyba musisz zadzwonić
jejku sorki miało być w rozmiarze M   😀
Mi dziś już przyszła moja paczka (wczoraj robiłam zamówienie przez telefon)
niestety nie było już owijek jakie chciałam i musiałam zwiać inny komplecik 🙁
Condina   Charakter, Charisma, Klasse.
24 stycznia 2013 19:13
ja cały czas chetna na maszynke do golenia w promocji.... jakby ktos co wiedziec, to ja byc wdzieczna za info 🙂
Mi też dzisiaj doszło zamówienie z Equishopu 🙂 Sliczny jest ten niciak, konik nadaje mu uroku 🙂
Widzial ktos gdzies jakies fajne ochraniacze na,promocji/ wyprzedazy? 😀 chodzi o cene ok 200 zl 🏇
ja cały czas chetna na maszynke do golenia w promocji.... jakby ktos co wiedziec, to ja byc wdzieczna za info 🙂


My mamy taką:

http://www.jula.pl/maszynka-do-strzyzenia-koni-byda-809017
tez sie skusialm na derke, kantar i cotton brown nici, najlepsze jest to, ze jakos w grudniu zamowilam nici fuksje w okserze, którego jeszcze nie dostałam, a zamówienie z equishopu następnego dnia.... co prawda derki dla psa i bluz juz nie było, ale od razu Pani do mnie zadzwoniła 🙂
majeczka dzięki, ale już wczoraj mi się udało zamówić L-kę i dzisiaj już ją mam 😀

dziwne jest to, że dzwoniłam do equishopu koło południa, to babka powiedziała, że z tych w gwiazdki zostały tylko M-ki i że już niestety żadnej dostawy tych derek nie będzie, no to nie zamówiłam. koleżanka mi powiedziała, żebym zamówiła przez internet, bo teoretycznie na stronie są wszystkie rozmiary i najwyżej się będą musieli tłumaczyć. wysłałam zamówienie ok. 17-18 i po 5 min. zadzwonili do mnie i powiedzieli, że niestety nie ma XL, które zamawiałam, że zostały tylko M-ki i L-ki  🤔wirek: nie skomentowałam tego jakoś i po prostu zamówiłam tą w rozmiarze L. jakiś problem mają z informowaniem o rzeczywistym stanie magazynu, pewnie przez to całe zamieszanie z wyprzedażą. nie narzekam, bo mam co chciałam (derka wypadła niespodziewanie duża, bo jak ją zmierzyłam to zamiast 145 cm. ma 149-150, więc jutro ją przymierzę na konia, ale pewnie będzie dobra)  😀
Wyprzedaż Pikeur, Eskadron, derki i termobuty  😉:
http://cavalloshop.pl/katalog2/wyprzedaz/
majeczka   Galopem przez życie!
24 stycznia 2013 20:57
Ja zamawiałam derkę L - 145, przyszła XL - 155 ale Lew duży więc i taka dobra i taka
Zuziasta   Zakupoholik na odwyku...
24 stycznia 2013 21:39
Taki trochę OT.
Czy po złożeniu zamówienia w equishopie wyświetla się na końcu jakieś potwierdzenie?  👀
Zairka   "Jeżeli jest Ci pisany to będzie Twój..."
24 stycznia 2013 21:52
majeczka dzięki, ale już wczoraj mi się udało zamówić L-kę i dzisiaj już ją mam 😀

dziwne jest to, że dzwoniłam do equishopu koło południa, to babka powiedziała, że z tych w gwiazdki zostały tylko M-ki i że już niestety żadnej dostawy tych derek nie będzie, no to nie zamówiłam. koleżanka mi powiedziała, żebym zamówiła przez internet, bo teoretycznie na stronie są wszystkie rozmiary i najwyżej się będą musieli tłumaczyć. wysłałam zamówienie ok. 17-18 i po 5 min. zadzwonili do mnie i powiedzieli, że niestety nie ma XL, które zamawiałam, że zostały tylko M-ki i L-ki   🤔wirek: nie skomentowałam tego jakoś i po prostu zamówiłam tą w rozmiarze L. jakiś problem mają z informowaniem o rzeczywistym stanie magazynu, pewnie przez to całe zamieszanie z wyprzedażą. nie narzekam, bo mam co chciałam (derka wypadła niespodziewanie duża, bo jak ją zmierzyłam to zamiast 145 cm. ma 149-150, więc jutro ją przymierzę na konia, ale pewnie będzie dobra)  😀

No to.swietnie bo ja.zamawialam.dla.wergel ta derke przedwczoraj L a wyslalu Xl bo L nie bylo.... Niby juz wczoraj o 14. Jakbys.sie.chciala zamienic.to.wergeel na.pewno.chetna 💘
No to.swietnie bo ja.zamawialam.dla.wergel ta derke przedwczoraj L a wyslalu Xl bo L nie bylo.... Niby juz wczoraj o 14. Jakbys.sie.chciala zamienic.to.wergeel na.pewno.chetna 💘


ale namieszali w tym equishopie 😵

Jutro idę derę przymierzyć, ale jak jednak będzie za mała, to już wcześniej się chętna znalazła na wymianę, więc do niej napiszę w pierwszej kolejności jak coś.
edit: mówimy o tej samej osobie  😁
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się