Kącik Małolata...:D

Facella   Dawna re-volto wróć!
25 stycznia 2013 18:11
ZACZYNA SIĘ!!!!
edit: ups, fałszywy alarm  😡
Jeziu co ty mnie straszysz Facella? mam zawał. Swoją drogą masz jakieś pomysły na imię dla malucha?  😁
Pocket się położyła
Facella   Dawna re-volto wróć!
25 stycznia 2013 18:16
o rany, a czemu ja mam mieć? musi być na M  😁

a myślałam, że się zaczyna, bo kaszlała/kichała i boki jej tak falowały, jakby ją silne skurcze wzięły...

Pocket może spać, u niej jest północ? albo południe, nie znam się na tych pm/am
albo u Maddie to były skurcze i będzie rodzenie synchroniczne  😍
Widzę dziewczyny,że Wy pochłonięte ciążami Pocket i Madzi jesteście.  😀
Facella ja tu mam zamulony internet, ale jakoś włączyłam 😎 niesamowicie wciągające to jest 👀
Facella, Ty to obserwujesz z zaangażowaniem, widzę 😀 Ja zaglądam raz na jakiś czas czy już coś, ale zwykle tylko stoi, to oglądam serial  😁
Facella   Dawna re-volto wróć!
25 stycznia 2013 18:20
Heval, żebyś wiedziała! nigdy nie widziałam, jak się rodzi źrebak i chcę chociaż online na żywo zobaczyć. nie znam się na wyźrebieniach, ale u Pocket to chyba jeszcze nie czas... na moje za spokojnie oddycha, równo i głęboko.
Pan Od Kupy był, pomachał!  💘
Pocket zmieniła pozycję.
u Pocket robi się ciekawie
Facella też widziałam Pana od kupy  😀
Facella   Dawna re-volto wróć!
25 stycznia 2013 18:25
annes edytuj posty, Pocket chyba tylko śpi. więcej adrenaliny zapewniła mi Madzia  😁
ja także nie znam się na wyźrebieniach za bardzo. moja była bardzo wyciszona przed porodem, ale nie leżała jakoś specjalnie wcześniej, mleko było ok. 20 wieczorem, o 6 następnego dnia urodził się Młody 🏇
Facella   Dawna re-volto wróć!
25 stycznia 2013 18:27