Dopasowanie siodła

Kosteczka, a może cofnij siodło.
Zobacz, jak jest położone siodło anai.
Gdyby anai osiodłała tak jak Ty, wyglądałoby pewnie podobnie  😉
Nie orientuje się ktoś, jak wypada standartowy łęk w Passierze GG ??? 33 - jaki to będzie rozmiar?

Lub ewentualnie, jak ma się rozmiarówka passierów do euroridingów

Prooosze o pomoc  :kwiatek:
Nobelowa12345   Nobel - moje szczęście :D
28 stycznia 2013 20:42
Orientujecie się może ile kosztuje poszerzanie dobrego siodła/zwężanie siodła Prestige?
Z góry dziękuję  :kwiatek:
Czy mogłabym prosić o ocenę? Czy siodło jest dobrze dopasowane jeśli nie, to co jest nie tak? Z góry dziękuję :kwiatek: (ten róż to przegrany zakład hłe hłe, nie żebym się tłumaczyła ale to chłopak :P)
Jestem zielona w dopasowywaniu siodeł, więc dużo ci nie powiem, ale już na pierwszy rzut oka widzę, że siodło leci do tyłu. A tak a propos jeśli chcesz prosić o porządną ocenę, to zapoznaj się z zasadami dodawani zdjęć do tego wątku i zrób nowe foty.
Ok, zrobię. Też mi się tak wydaje, że leci do tyłu ale zanim nie zaczęłam czytać tego wątku, nie widziałam w tym nic złego... i chciałam się dowiedzieć czy jest bardzo bardzo źle. Chyba zdecyduję się jednak na siodło szyte na miarę od Pana Andresza bo ma wrażenie, że inaczej każde będzie tak leżało :/ Czy ktoś wie ile czasu czeka się na siodła od Pana Andresza?
martkagd siodło ewidentnie leci na tył.  (edit. chociaż tak patrzę, to zdjęcie chyba pod lekkim kątem zrobione co może przekłamywać obraz)
Wyciąg podkładkę spod niego, przesuń z 10cm do tyłu (popręg mniej więcej dłoń od łokcia, a u Ciebie jest w ten łokieć wciśnięty) i zrób zdjęcia na gołym koniu  😉
Wtedy da się w miarę ocenić.
PUMA , dziękuję bardzo za radę, tak zrobię  :kwiatek: