Wybór kierunku studiów

A ja zrobiłam trochę na odwrót. W życiu robię to, co kocham, uczę się jeździć konno i uczę jeździć początkujących. Powoli kierujemy się na to, co naprawdę kochamy czyli pracę tylko z końmi i jakieś małe starty. W tym roku poszłam na zaoczną Filologię Angielską w UAM w Poznaniu i jestem bardzo zadowolona choć jest mi trudno bo nie mam odpowiednich umiejętności na ten kierunek. Ale nadrabiam i sprawia mi to na razie radochę choć czasu nie mam dla siebie już nic a nic. Poszłam na studia bo lubię coś robić, lubię języki, chcę poznawać świat i na pewno znajomość języka przyda się w branży jeździeckiej.

Może będę biedna, ale kocham to, co robię. A jak będziemy w tym dobrzy to może i kiedyś nas będzie stać na coś więcej niż jedzenie i opłaty 😉

Pakowanie się na studia, których w ogóle się nie lubi jest bezsensowne. W końcu to człowieka przytłoczy i kicha.
Ja studiuję dziennie na I roku Towaroznawstwa (specjalność menedżer produktu) na Akademii Morskiej w Gdyni. Tak jak z początku bardzo cieszyłam się ze swojego wyboru i przede wszystkim z faktu, że się dostałam na kierunek inżynierski tak teraz role się odwróciły. Spotkałam się niestety z bardzo niemiłym odbiorem tego kierunku wśród moich znajomych. Twierdzą, że jest mało przyszłościowy i z niczym konkretnym im się nie kojarzy. Czy ktoś z was studiuje lub kończył ten kierunek? A może ma kogoś ze znajomych w branży menedżerskiej i mógłby coś więcej na ten temat powiedzieć?