Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością j.k.

ja jestem po kursie IRR, szczerze powiedziawszy irytuje mnie to, że wszystkie takie osoby wrzuca się do jednego worka, na jazdach daje z siebie wszystko, przekazuję wiedzę, taką, jaką sama posiadam, sama staram się doszkalać, by móc uczyć adeptów jeździectwa w sposób przemyślany, rozważny, przede wszystkim spójny, tak, żebym nie musiała się wstydzić, że ktoś "spod mojej ręki" pojedzie tu, czy tu i będzie miał poziom rekreacja i nic więcej, że nawet nie będzie umiał zakłusować na innym koniu. Mam świadomość, że z ziemi jestem lepsza niż z konia, ale potrafię wsiąść i pokazać, gdy trzeba, mimo to stawiam na dużą samodzielność, poprawianie błędów i dążenie do bycia lepszym. Także mam prośbę, nie wrzucajcie wszystkich IRR do jednego worka. Będąc na kursie były ze mną osoby, które nie potrafiły konia lonżować, a teraz mają swoje ośrodki jeździeckie, dodam, że kurs robiłam 3 lata temu, a sama w tym siedzę dobre 10 lat. Także nie każdy IRR jest "pseudo instruktorem" i należy o tym pamiętać. Nikogo nie bronię, tylko mówię to z mojego, osobistego punktu widzenia.  🚫
zgadzam się nie powinno się wszystkich grupować , aczkolwiek ja zdawałam we wrześniu kurs w Toporzystku na IRR i ISP i powiem szczerze że poziom był wysoki i odpadło trochę osób, ja mam z końmi do czynienia już ponad 10 lat na pewno i dopiero teraz postanowiłam zrobić takie uprawnienia i chce się dalej rozwijać. Niestety nie oszukując ale wiele miejsc organizuje kurs i zdają osoby które nie siedziały na koniu nigdy wcześniej , lub ma się jakieś układy i idzie sie na cwaniaka po sam papier. Wkurza mnie to po to sa kursy żeby być dobrze przygotowanym plus mamy odpowiedzialność za kogoś kogo uczymy nie ważne czy to początek czy to skoki . Nienawidze takiego cwaniactwa że przyjdzie i po wiem że ja nie robiłem kursu bo znajomy mi załatwił wrrrr 🤬 a jakie wy macie zdanie???