Weterynarze- opinie o wetach, do kogo w potrzebie

Naszą kulawiznę diagnozował dr Okoński- z Warszawy. Badanie konia przeprowadzał długo i dokładnie i już po samym badaniu, jeszcze przed wykonaniem rtg, pokazał palcem gdzie leży problem i dokładnie jakiego typu może on być. Obstawiał 2 opcje. Jedna z nich po rtg się potwierdziła.
Nie mam olbrzymiego doświadczenia jeśli chodzi o weterynarzy ( na szczęście) ale dr Okońskiego polecam szczerze.
Od tej pory, kiedy koń kuleje dzwonię tylko do niego.
( Ostatnio na podstawie dla mnie dość nietypowych objawów przekazanych mu przez telefon, powiedział gdzie mam szukać źródła kulawizny- miał rację- chciałoby się powiedzieć- jak zwykle)
Faza ją również polecam do problemów ortopedycznych Agnieszkę Bestry. Bardzo pomogla mi w utrzymaniu na chodzie konia, którego m.in. dr Golonka, w trakcie konsultacji zdjęć RTG wysyłal na łąki. A przy jego masie odstawienie od pracy, nawet  jeśli praca odbywa się tylko w siępie, to nienajllepszy pomysł
Tylko tak jak Karla napisała musisz przygotować, że diagnostyka będzie bardzo dokladna.
Również serdecznie polecam Panią Agnieszkę Bestry. Moja klaczka ma bardzo nie przeciętną kontuzję- pół świata weterynarzy ją badało lub konsultowało. Pani Agnieszka jest ogółem naszym lekarzem prowadzącym i tak naprawdę jej pierwsza diagnoza została poparta przez wielu weterynarzy. Na naszej drodze także stanął dr Okoński, który wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie.
barzdo dziękuję, jeszcze dzis zadzwonie do dr Bestr, do dr Okonskiego też. Bardzo mi zalezy na dobrej diagnozie. Dzieki.
Faza, Okoński bywa u Twoich sąsiadów, a Agnieszka Bestry mi pomogła z przewlekłym kaszlem i zalegającą ropą. Oboje są godni polecenia.

Ten lek o którym Ci pisałam niestety był 3 lata po terminie i poleciał do kosza.