ABC działalności: szkółka jazdy konnej

fanelia   Never give up
25 lutego 2013 10:27
No tak, przyznam, że teraz pracuję bez papierów, nie robiłam nigdy nawet odznaki. Boję się jednak sytuacji, że przyjdzie mi rodzic i się spyta, jakie mam uprawnienia do prowadzenia jazdy konnej albo ktoś będzie chciał to zweryfikować. Przez te kilka lat odkąd prowadzę jazdy nikt się tym nie interesował, ale zastanawiam się, czy jak się gdzieś ogłoszę to czy nie powinnam ich mieć? Poza tym jak zrobię sobie np. stronę czy wizytówkę to chyba lepiej wygląda, że napiszę w niej o posiadaniu np. potrzebnych dokumentów? Jak to oceniacie? Pytam, bo jestem laikiem totalnym w takich kwestiach, mam inną stałą pracę, a to miałoby być po prostu hobby zamienione na dorabianie sobie.
może jeśli ktoś ma swojego konia to nie będzie mu przeszkadzał brak papierów? a jeśli chodzi o pracę w 'szkółce' to chyba większość jednak osób patrzy czy masz papiery, chyba że jest się znanym z zawodów jakiś?
ms_konik   Две вечности сошлись в один короткий день...
25 lutego 2013 10:42
Ja chciałam tylko napisać, że kiedyś na pewnym kursie dla instruktorów widziałam osoby, których bym nawet
z lonży nie puściła- wszystkie zdały egzamin końcowy o_O .
Jeśli chodzi o instruktora jazdy konnej, to nastąpiło coś takiego jak uwolnienie zawodów,
czy ktoś jest na bieżąco z tym tematem i mógłby się wypowiedzieć?

fanelia, potrzebne dokumenty to przede wszystkim OC, które gwarantuje osobie uszkodzonej
podczas Twojej działalności odszkodowanie.

Dziękuję za odpowiedź. A czy zarejestrowanie działalności jest w tym przypadku konieczne - czy nie mogłabym prowadzić treningów bez takiej działalności? Czy jeśli gdzieś chcę się rozreklamować (strona internetowa, ogłoszenia) to czy jest to równoznaczne z musem zarejestrowanej działalności?