W górach jest wszystko, co kocham - wątek dla łazikantów

smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
01 lutego 2013 06:46
klementyna teraz to armatki są już na niemalże każdym stoku, żadna nowość  😉 W Szklarskiej są na pewno. Ale armatki działają tylko jak jest poniżej zera także również trzeba mieć to na uwadze  😉 (czyli jak jest ciepło to włączane są tylko w nocy, więc rano warunki super a popołudniu może być gorzej 😉 ).
smarcik - jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o sprawy dotyczące narciarstwa, stoków.. 😡
Jadę pojeździć pierwszy raz, najpewniej skończy się na połamanych nogach 🙂
Lotnaa   I'm lovin it! :)
01 lutego 2013 10:22
ahawa, łażenie z dużym plecakiem ma swoje minusy - bardzo spowalnia i utrudnia poruszanie się po trudnym terenie. Choć śpiąc w schroniskach w sumie nie musiałby on być taki duży - niepotrzebny byłby namiot, gaz i duże zapasy jedzenia, więc główny ciężar z głowy.
Mój plecak, przy wychodzeniu zimą w góry na jeden dzień, waży koło 7kg i muszę przyznać, że przy mojej kiepskiej kondycji odczuwam to bardzo.
Może popatrzcie na mapę i spróbujcie pokombinować z trasami które wymagałyby jednego noclegu, a później zejście niżej. To by mogło być dobrym rozwiązaniem. Niestety w tatrzańskich schroniskach są dzikie tłumy i trzeba je rezerwować z dużym wyprzedzeniem. I wcale nie są tanie :-/
Lotnaa, będziemy chodzić od świtu do zmierzchu, ale jednak nocować będzie najprawdopodobniej w Bukowinie lub Małe Ciche.
Chyba jednak ta opcja jest trochę wygodniejsza - zawsze możemy sobie zrobić dzień odpoczynku i połazić po okolicy. Ale poranki w górach kuszą 😉
Chcieliśmy w Beskidy właśnie, bo tam mniejsze tłumy, ale już tak dawno w Tatrach nie byliśmy, że trochę się tęskni 😉 Mnie tam nie było z 7 lat  😲
A ja się wybieram teraz na 3 dni w Góry Stołowe, dawno nie byłam więc powinno być fajnie  🙂
Lotnaa   I'm lovin it! :)
02 lutego 2013 16:07