Kuce - wszystko o

Ronin.   Każdy orze jak może.
22 marca 2013 20:38

iskierkowa A ile ty masz wzrostu ?  🙂
Hehe, ten na drugim zdjeciu cudowny! 🙂


PauliL -jej,takie małe kochane (i mówi to ta,której kuce mają 10-15cm więcej)  🤣

Z jęzorem  :emota2006092:

I jeszcze spasiony Białkowy tyłek:


 Cytowanie grafik oraz brak edycji postów

iskierkowa A ile ty masz wzrostu ?  🙂



całe 160cm  🏇
o temat dla mnie!  🙂 🙂
no więc będę zajeżdżać kuce szetlandzkie - ogier + klaczka.
jakieś porady? ktoś to kiedyś robił? 🤔
- będę to robić z instruktorem i po raz pierwszy

z tego co już wiem, to z żadnego koni gleba tak nie boli jak z szetlanda niestety.
dziękuję za odpowiedzi  :kwiatek: 💘 :kwiatek:
Pomóżcie... ja w świecie kucy jestem zielona zupełnie... Gdzie znaleźć siodło dla szetlanda - dobre siodło, po przeglądaniu allego się załamałam, nie znalazłam ani jednego normalnego siodełka - same dziwne sprzęty "siodłopodobne"...  Czy można gdzieś dostać podkładkę z naturalnego futra na kucysia? No masakra ze sprzętem w rozmiarze XXS :-(  Ogłowie, czaprak, ochraniacze znalazłam w HKM ale siodła znaleźć nie mogę...
Jedna z tańszych podkładek w rozmiarze pony, ale futro sztuczne klik  Wydaję mi się, że jak chcesz naturalne futro to zostaje mattes w rozmiarze S. Co do siodeł niestety się nie orientuje, zależy też ile chcesz przeznaczyć na siodło.  :kwiatek:
gajara18   "Konia strzeż się z tyłu, psa z przodu, a kobiety
27 marca 2013 12:15
Musisz szukać 12 calowego siodełka a podkładka mattesa S powinna pasować pod 15-16 cali była za duża .
A siodła na re-volcie coś fajnego było w normalnej cenie przejrzyj .
edzia69   Kolorowe jest piękne!
27 marca 2013 13:20
Moje szetlandy 102 i 108 cm chodzą  w 15 calowym i są zadowolone.