pobieraczek -> ZAAKCEPTOWANIE REGULAMINU=PODPISANIE UMOWY?

malinowaa, ja bym olała. Dostałam od nich maila, kiedyś, nie pamiętam już dokładnie. Wysłałam im drogą mailową wypowiedzenie (chociaż było już "po terminie"😉, więcej się nie odzywali. To są oszuści, jeśli ktoś da się złamać, to jego strata, ale jeśli nie, to i tak żadnej sprawy nie wytoczą.

[url=http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=pobieraczek+forum+prawne&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest#hl=pl&client=opera&hs=AXX&rls=pl&channel=suggest&q=+site:forumprawne.org+pobieraczek+forum+prawne&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=87c7579c9d8acc15&biw=1366&bih=646]O Pobieraczku na Forum Prawnym[/url]
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
13 września 2011 21:47
Dworcika dziękuję bardzo.  :kwiatek: W takim razie nie będę się już więcej przejmować.  :kwiatek:


PS Przepraszam, że pierwszy mój post na forum o koniach był w temacie o pobieraczku.  😡
Łaciata   Forever in my heart ♥
25 września 2012 23:23
Hej!

Jak tam wasze sprawy z pobieraczek ???

Ja się z miesiąc temu dałam nabrać.. nie chcący w sumie się zarejestrowałam, bo szukałam czegoś pilnie.Ale nawet nic nie znalazłam i nie korzystałam z usług żeby coś pobierać itp. . Piszą do mnie ciągle ;/ Nie zapłaciłam i nie zapłacę. 
no i nie plac bo nic ci nie zrobią.

Freska   Trakeńska Szczęśliwa Miłość
08 października 2012 16:08
Niestety dołączam do grona osób, które się "wkopały" i na nieszczęście i brak myślenia z mojej strony podałam prawdziwe dane 🤦. Dostałam pierwszego mejla, że muszę zapłacić coś koło 100zł w przeciągu 7 dni bodajże, odpisałam im, że nie mam zamiaru płacić, że według prawa mam 3 miesiące od odstąpienia od umowy, i że żadna umowa na piśmie nie została przeze  mnie podpisana. Podkreślam, że tego mejla naskrobałam 2-3 dni po dostaniu mejla od nich, oczywiście zwrotnego dostałam w dniu kiedy upływa termin opłaty takiej treści:

Szanowna Pani,

serdecznie dziękujemy za wysłaną wiadomość.

Zgodnie z zaakceptowanym przez Panią regulaminem prawo do wypowiedzenia umowy przysługiwało Pani jedynie w okresie pierwszych 10 dni od momentu zawarcia umowy. W chwili obecnej odstąpienie od umowy nie jest już możliwe.

W odpowiedzi informujemy, iż zgodnie z art. 7 ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz 271 ze zm.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni. Jednocześnie należy wskazać, iż z racji potwierdzenia warunków zawartej umowy w regulaminie usług Usenet dostępnym pod adresem http://www.pobieraczek.pl/regulamin, nie znajduje zastosowania przepis art. 9 wskazanej ustawy, wydłużający termin wypowiedzenia umowy do 3 miesięcy.

Przypominamy, iż zawarła Pani prawnie wiążącą umowę, zgodnie z którą zobowiązała się Pani do uiszczenia należności za zamówioną usługę, zaś spółka Eller Service zobowiązała się do świadczenia na Pani rzecz usługi dostępu do serwerów sieci Usenet przez okres 12 miesięcy. Umowa została zawarta w wyniku dokonanej przez Panią rejestracji, na którą składały się następujące czynności:

1. rejestracja danych osobowych użytkownika,
2. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
3. złożenie oświadczenia woli o zapoznaniu się z treścią Regulaminu Usług Usenet,
4. złożenia oświadczenia woli o akceptacji w całości treści Regulaminu Usług Usenet,
5. weryfikacja podanego adresu email poprzez uruchomienie linku aktywacyjnego.

Umowa została zawarta z poszanowaniem wszystkich obowiązujących przepisów prawa, w trybie przewidzianym wprost przez art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18 lipca 2002 r.

Zgodnie z postanowieniami zaakceptowanego przez Panią regulaminu, obowiązek uiszczenia opłaty za zamówioną usługę powstał z chwilą zawarcia umowy i w żaden sposób nie jest uzależniony od faktycznego korzystania przez Panią z świadczonej usługi.

Obowiązkiem spółki Eller Service, wynikającym z regulaminu, jest zapewnienie Pani możliwości korzystania z zamówionej usługi w sposób ciągły, przy czym nie mamy wpływu na to czy Pani faktycznie z niej korzysta czy też nie.

W celu realizacji zamówionej usługi, dla każdego zarejestrowanego konta użytkownika przygotowujemy pakiet danych na zagranicznym serwerze.

W świetle przepisów obowiązującego prawa, akceptując regulamin usług Usenet zobowiązała się Pani do opłacenia zamówionej usługi bez względu na to czy będzie Pani z niej faktycznie korzystała.

W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt drogą e-mail lub telefoniczny z numerem 58 553 12 32.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Pobieraczek.pl



I co teraz? Nie odpisywać i olać?
Freska ja olałam. List też przyszedł, i też olałam. I żyję wolno  😎
Olej.
Freska   Trakeńska Szczęśliwa Miłość
11 października 2012 15:22
Dzięki dziewczyny  :kwiatek: Jednak dla świętego spokoju zadzwoniłam na infolinie Federacji Konsumentów, powiedzieli żeby wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru oświadczenie o odstąpieniu od umowy, problem w tym, że nie mogę znaleźć nr "umowy". Wie ktoś gdzie tego szukać?
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
11 października 2012 22:48
Znalezione na fb: https://www.facebook.com/pytanienasniadanie/posts/436377806397318

SZUKAM OSÓB, KTÓRE MIAŁY DO CZYNIENIA Z SERWISEM POBIERACZEK, KTÓRZY DOSTALI PRZED SĄDOWE WEZWANIA DO ZAPŁATY..I INNE HISTORIE. KTO MI TYM RAZEM POMOŻE W REALIZACJI MATERIAŁU DLA PYTANIE NA SNIADANIE. PROSZĘ O MAILA- szymon.wochal@gmail.com. SPRAWA PILNA. NAGRANIE W NIEDZIELE- 14 PAŹDZIERNIKA W WARSZAWIE
Łaciata   Forever in my heart ♥
13 listopada 2012 00:06
A mnie dalej oni meczą... ;/ chodź napisałam, że odstępuję od umowy. Fakt minęło więcej dni niż 10... ale napisali mi tak:

Szanowna Pani,

Informujemy, iż złożone przez Panią oświadczenie o odstąpieniu od zawartej ze spółką Eller Service umowy jest bezskuteczne, gdyż zostało złożone po terminie.

Spółka Eller Service działa na podstawie ustawy z dnia  18 lipca o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204). Przepisy powyższej ustawy stanowią podstawowe źródło wzajemnych praw i obowiązków stron związanych z wykonywaniem działalności polegających na świadczeniu i odbiorze usług drogą elektroniczną i stanowią lex specialis w stosunku do innych regulujących stosunki polegające na świadczeniu usług ustaw, w tym co wynika z brzmienia art. 11 ustawy w szczególności przepisów kodeksu cywilnego.

Art. 8 ust. 4 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną stanowi, iż usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną w sposób zgodny z regulaminem. Należy nadmienić, iż regulamin jest cały czas dostępny na stronie internetowej i każdy użytkownik przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy powinien zapoznać się z jego treścią. Zgodnie z § 4 Regulaminu regulującym sposób zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną umowa zostaje zawarta poprzez rejestrację danych potencjalnego usługobiorcy oraz faktyczne zlecenie realizacji usługi Usenet na wskazanej na stronie formularzu rejestracyjnym.

Wskazać należy, iż ani powyższy Regulamin, ani ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną nie zastrzegają dla ważności umowy ani formy pisemnej, ani tym bardziej pisemnego potwierdzenia jej istotnych elementów - zgodnie z treścią art. 2 pkt 4 ustawy świadczenie usługi drogą elektroniczną to wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość) poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.

Wobec powyższego podnoszony przez Panią argument dotyczący obowiązku potwierdzenia przez usługodawcę na piśmie informacji, o których mowa w art. 9 ust. 1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000, nr 22, poz. 271) jest bezpodstawny i nie znajduje uzasadnienia.

Należy zwrócić uwagę na fakt, iż zadaniem przepisów ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz 271 ze zm.) jest implementacja postanowień Dyrektywy 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie konsumentów w umowach zawieranych na odległość.
Z godnie z art. 5 Dyrektywy 97/7/WE przedsiębiorca jest zobowiązany dostarczyć potwierdzenie wymaganych informacji w formie pisemnej lub w taki sposób aby były one dostępne na innym trwałym materiale. Stanowi to wyraźne przeciwstawienie ulotnego sposobu przekazania tych samych informacji przed zawarciem umowy (np. telefonicznie) oraz po zawarciu umowy (na materiale trwale przechowującym informacje). Nacisk jest zatem położony na trwałość nośnika informacji, a nie na formę pisemną.

Nowelizacji ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny, dokonała korekty wykładni gramatycznej art. 9, gdyż zgodnie z argumentem a fortiori, skoro dla usług finansowych, przy których poziom ochrony konsumenta jest wyższy, (szerszy zakres informacji, dłuższy termin do odstąpienia od umowy, bezterminowe przedłużenie terminu do odstąpienia w braku potwierdzenia) dopuszcza się potwierdzenie na piśmie oraz innych , trwałych nośnikach, tym bardziej taki sposób potwierdzania jest adekwatny dla umów zawieranych drogą elektroniczną. W myśl postanowień ustawy za trwały nośnik informacji należy uznać twardy dysk komputera, w związku z czym za spełnienie obowiązku potwierdzenia informacji należy uznać udostępnienie informacji w postaci elektronicznej w taki sposób aby było możliwe zapisanie jej na twardym dysku konsumenta.

Ponadto wskazać należy, iż z natury stosunku prawnego, jakim jest świadczenie usług „Usenet”, wynika, że jego byt realizuje się poprzez dostęp do sieci Internet oraz posiadanie stacji roboczej (komputera) wyposażonego w system operacyjny, na którym możliwe jest użytkowanie udostępnianych na rynku programów komputerowych realizujących funkcję czytnika Usenet. Wobec powyższego sprzecznym z właściwością stosunku prawnego byłoby uzależnianie ważności takiej umowy od potwierdzania jej istotnych elementów usługobiorcy w tradycyjnej pisemnej formie. Wskazać należy, iż fakt zawarcia umowy z Eller Service został potwierdzony poprzez rejestrację i akceptację warunków Regulaminu, wobec czego nie było potrzeby ponownego ich przesyłania, tym razem w tradycyjnej formie pisemnej.

Powyższe stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, co potwierdza wypowiedź urzędnika UOKIK w audycji radiowej dostępnej pod adresem:
http://www.radiozet.pl/var/ezflow_site/storage/original/audio/20181b53704d6f5a26eb55990f9c9f6a.flv

W świetle powyższego, zgodnie z § 4 ust. 6 Regulaminu odstąpienie od umowy możliwe było tylko i wyłącznie w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, a w chwili obecnej składanie przez Panią w tym zakresie oświadczeń nie wywołuje już zamierzonych przez Panią skutków prawnych.

W przypadku dalszych pytań prosimy Pani opiekunów prawnych o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 58 553 12 32.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Pobieraczek.pl






I co tera ?
Olać. Serio, serio - szukają jelenia. Ja też swojego czasu dostałam, bo napisałam 'za późno' (czyli napisałam dopiero, jak upomnieli się o jakąś opłatę). I nic. Po kilku latach nadal nic.
Łaciata   Forever in my heart ♥
13 listopada 2012 11:13
Dobra to oleję, faktycznie. ;] Jak coś już będzie poważnego.. to napiszę 😀
Dworcika, u mnie po takich akcjach też już cisza, mam nadzieję, że już dali sobie spokój. 😀
Hehehe też się zarejstrowałam na tej stronie przez zupełny przypadek i nawet nic nie ściągałam, były maile do mnie przyszły dwa pisma(które zostały potargane) że niby jak nie zapłacę to podadzą mnie do sądu , płacić nie będę , na razie jest cisza 😎
a ja dałam się nabrać i zapłaciłam :-/ jest jakaś szansa na odyskanie kasy?
Wątpię... :/
co moge z tym zrobić?  🙄 😕

PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY

Szanowna Pani

Niniejszym zawiadamiam, iż Spółka Eller Service S.C. Rafał Peisert, Iwona Kwiatkowska z siedzibą w Sopocie, Al. Niepodległości 658/3, która jest właścicielem serwisu Pobieraczek.pl, korzystając z usług Kancelarii Konsens SA podjęła skuteczne działania prawne w celu wyegzekwowania od Pani zaległej należności w wysokości 94.80zł. Wspólnikom Spółki przysługuje wobec Pani roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewywiązania się przez Pani z warunków zawartej umowy (§ 4 ust.1 Regulamin świadczenia usług "Usenet" z dnia 16.04.2010). Jednocześnie informuję, iż w przypadku skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego, Spółka Eller Service S.C. wystąpi o zasądzenie od Pani kary umownej w wysokości 344,52zł tytułem nie wywiązania się przez Panią z warunków zawartej umowy.

Dnia 04.01.2012 o godzinie 14:29:28 przy użyciu stacji roboczej o adresie IP zamówiła Pani w serwisie Pobieraczek.pl usługę dostępu do serwerów Usenet w pakiecie Pobieraczek5 i pomimo wysłanych wezwań do wywiązania się z warunków zawartej umowy, zamówiona usługa nie została do dnia dzisiejszego w sposób całkowity opłacona. Nie budzi żadnej wątpliwości fakt, że pomiędzy Panią a Spółką Eller Service S.C. doszło do zawarcia umowy na mocy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204). Podczas rejestracji w serwisie Pobieraczek.pl oświadczyła Pani, iż zapoznała się oraz w całości zaakceptowała postanowienia obowiązującego regulaminu świadczenia usług "Usenet". W razie niezadowolenia z usługi miała Pani obowiązek w ciągu 10 dni odstąpić od zawartej umowy i zrezygnować z przygotowanego dla Pani konta, pod rygorem obowiązku uiszczenia kary umownej stanowiącej równowartość 100 USD, ustalanej według średniego kursu NBP z pierwszego dnia miesiąca wymagalności roszczenia odszkodowawczego (§ 6 ust. 3 Regulamin świadczenia usług "Usenet" z dnia 16.04.2010).

Pragnę poinformować, iż rezultatem wewnętrznego postępowania wyjaśniającego oraz weryfikacyjnego jest uzasadnione podejrzenie, że podczas rejestracji w serwisie Pobieraczek.pl zostały podane nieprawdziwe lub niekompletne dane osobowe. Warto nadmienić, iż zgodnie z art. 286. § 1. Kodeksu Karnego (Dz. U. Nr 88 poz. 553), podawanie fałszywych danych osobowych mające na celu wprowadzenie w błąd drugiej Strony umowy nosi przesłankę oszustwa i podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Mając na uwadze powyższe pragnę zawiadomić, iż podanie nieprawdziwych danych, może stanowić przesłankę do zawiadomienia właściwych organów ścigania oraz wszczęcia postępowania karnego.

Na dzień 04.03.2013 kwota 94.80zł w sposób całkowity nie została wniesiona. W związku z powyższym wzywam Panią do natychmiastowej dobrowolnej zapłaty długu powstałego wskutek zamówienia usługi Pobieraczek5 (12 miesięczny pakiet) w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od otrzymania niniejszego wezwania.

Wszelkie wpłaty należy kierować na następujący rachunek bankowy:
Numer rachunku: 19 1750 1325 0000 0000 1305 6811
Nazwa odbiorcy: Eller Service S.C.
Adres odbiorcy: Al. Niepodległości 658/3, 81-854 Sopot
Tytuł przelewu: PWE/20120104/2025502

Gotowy blankiet wpłaty może Pani wygenerować pod adresem [[a]]https://www.pobieraczek.pl/przelew.php?eml=uaVazGv3IJo6ce%2Be6jyxNGNfE8g%3D[[a]]

W sytuacji braku wpłaty wyżej wymienionej kwoty informacja o zadłużeniu może zostać ujawniona w Biurze Informacji Gospodarczej, na podstawie Ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych (Dz.U. Nr 81, poz. 530).

Jednocześnie informujemy, że dłużnicy notowani w Biurze Informacji Gospodarczej, zgodnie z art. 24 ust. 2 Ustawy, mają utrudniony dostęp do usług finansowych (kredytów, leasingu, sprzedaży ratalnej), usług telekomunikacyjnych i multimedialnych (możliwość kupna telefonu w abonamencie, zawarcia umowy na szerokopasmowy dostęp do Internetu, telewizję kablową i satelitarną), wynajmu nieruchomości (np.: mieszkania, biura, magazynu, placu) i wielu innych.
Dowód wpłaty oraz wszelkie pytania proszę kierować na adres poczty elektronicznej: windykacja@pobieraczek.pl

W przypadku pytań proszę o kontakt:
tel. 58 553 20 00, fax: 58 553 21 00

Po namyśle i lekturze wątku:
CIACH!
Nie było porady, przepraszam.
:kwiatek:
Dworcika   Fantasmagoria
05 marca 2013 17:35
xMonix, przeczytaj temat. I nie płać.
Jullqa   Małymi kroczkami do przodu :)
27 kwietnia 2013 22:15
Hehe, miałam to samo.  🤣
Od dłuższego czasu nie dostaje już żadnych głupich e-maili związanymi z zapłatami i sądem. Coś tam jakąś rozprawę miałam mieć czy coś, ale wszystko olałam i jest spokój. Postraszyłam policją i gites.  😉 Tata był u adwokata się upewnić i jest na luzie, więc się nie przejmujcie. 😉
Długi czas pobieraczek.pl nie przysyłał żadnych zawiadomień. Do tej chwili. Właśnie dostałam tego samego maila co xMonix. Jestem ciekawa ile jeszcze będą człowieka męczyć tymi głupotami, bo zapłacić i tak nie zapłace....
siwaaa miałam dokładnie tę samą sytuację- przeczekałam i od tamtej pory nie dostałam od nich żadnego maila 🙂. Ponadto wezwanie do zapłaty MUSI zostać wysłane pocztą, żeby można było traktować je poważnie.
Pocztą już 2 razy dostałam listy, jakieś 3 lata temu.
Niby zarejestrowałam się tam w czerwcu 2009, więc sprawa powinna ulec przedawnieniu ( tak mi się wydaje), a tu taki mail wczoraj .
🙂
Te listy pocztą były pewnie zwykłe a nie polecone, więc nie mają potwierdzenia odbioru. Też takie dostałam (2 razy) i nadal nie zamierzam reagować.
olać, olać i jeszcze raz olać. Maile do spamu. Też się w to wkopałam i zadzwoniłam do rzecznika praw konsumenta i powiedział to co właśnie napisałam wcześniej. Grozić sądem to my im możemy o zawracanie poważania  😉
Odkopuję, bo teraz Pobieraczek ma nową twarz, nazywa się licytacje komornicze, które robi przekierowanie do strony: TanieZakupy.pl

Mniej więcej to samo, rejestracja jest równoznaczna z przystąpieniem do umowy, rejestrując się - podpisujesz się pod tym, ze dostaną całe 149PLN za rok abonamentu. Napisałam im tylko, że przekazuje tą sprawę swojemu prawnikowi oraz wysyłam ich do UOKiK i że złotówki ode mnie nie zobaczą.

Co za pedały...  😫

a poniżej link do stronki:
https://taniezakupy.pl/
zobaczcie gdzie nie się nie zapisywać 😉
Odkopuję, bo teraz Pobieraczek ma nową twarz, nazywa się licytacje komornicze, które robi przekierowanie do strony: TanieZakupy.pl

5. Usługodawcą usług realizowanych na podstawie niniejszego Regulaminu jest spółka Digital Premium Limited z siedzibą w Dubaju, Arabian Ranches, Alvorada 1, P.O. BOX 450676, Zjednoczone Emiraty Arabskie (zwana  „Usługodawcą”).
(...)
6. Strony dopuszczają możliwość dochodzenia wzajemnych roszczeń przed Sądem Rejonowym Lublin-Zachód w Lublinie (w trybie tzw. Elektronicznego Postępowania Upominawczego).

7. Miejscem zawarcia Umowy o świadczenie usługi Premium zawieranej na podstawie niniejszego Regulaminu jest Dubaj w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.


Brak danych kontaktowych w Polsce, można jedynie wysłać maila ze swoimi danymi, zdjęcia do "lubię to" po lewej stronie wszystkie robione przez zawodowych fotografów, jak z żurnala.

Podsumowanie: jedynie osoba bardzo naiwna może zalogować się na takim portalu.
Pkt. 6 oznacza, że oni Ciebie zrobią w postępowaniu nakazowym elektronicznym, czyli bez mydła, rękoma polskiego sądu - a Ty będziesz mogła się odwołać do sądu w Dubaju. Może jest na sali prawnik, który wie, jak się składa pozwy w Dubaju i ile to kosztuje?

[quote author=Thymos link=topic=12318.msg1986231#msg1986231 date=1390298405]
Odkopuję, bo teraz Pobieraczek ma nową twarz, nazywa się licytacje komornicze, które robi przekierowanie do strony: TanieZakupy.pl


5. Usługodawcą usług realizowanych na podstawie niniejszego Regulaminu jest spółka Digital Premium Limited z siedzibą w Dubaju, Arabian Ranches, Alvorada 1, P.O. BOX 450676, Zjednoczone Emiraty Arabskie (zwana  „Usługodawcą”).
(...)
6. Strony dopuszczają możliwość dochodzenia wzajemnych roszczeń przed Sądem Rejonowym Lublin-Zachód w Lublinie (w trybie tzw. Elektronicznego Postępowania Upominawczego).

7. Miejscem zawarcia Umowy o świadczenie usługi Premium zawieranej na podstawie niniejszego Regulaminu jest Dubaj w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.


Brak danych kontaktowych w Polsce, można jedynie wysłać maila ze swoimi danymi, zdjęcia do "lubię to" po lewej stronie wszystkie robione przez zawodowych fotografów, jak z żurnala.

Podsumowanie: jedynie osoba bardzo naiwna może zalogować się na takim portalu.
[/quote]

No chyba, ze dostajesz linka od kogoś kto też nieświadomie wpadł.
Czyli Pobieraczek można było olać, bo był zarejestrowany w Polsce...
Polski UOKiK nie ma już tu władzy..?

Przebrnęłam przez net i oto co znalazłam:
Dostałam maila pt.:
Witamy!
"Dziękujemy za rejestrację w naszym serwisie.
W celu ukończenia rejestracji należy kliknąć link aktywacyjny:
https://taniezakupy.pl/register/activate/38875/4d421f0418....

Jeżeli nie zakładał/a Pan/Pani konta w serwisie taniezakupy.pl prosimy o zignorowanie tej wiadomości."


Jeśli nie klikałam linka, to jakim cudem konto się aktywowało..?
No chyba, ze dostajesz linka od kogoś kto też nieświadomie wpadł.
Czyli Pobieraczek można było olać, bo był zarejestrowany w Polsce...
Polski UOKiK nie ma już tu władzy..?


Każdy przypadek ma swoje przesłanki do niebrania udziału - co było w "pobieraczku" nie pamiętam - sama nazwa jest odstręczająca - podobnie jak nieufność budzi dawanie czegoś za darmo.
UOKiK trochę może, ale tylko trochę.

Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się