sklepy internetowe

Ronin.   Każdy orze jak może.
09 maja 2013 19:01
O ,ja rok temu w maju zamówiłam wędzidło w okserze i do tej pory mi nie doszło ale na szczęście wybrałam opcję "płatność przy odbiorze".
Wielki plus dla equishopu ,moje zamówienie doszło po 2 dniach  🙂
tym horse-house to mnie zszokowałyście... ja zawsze byłam bardzo zadowolona z usług i kontaktów z nimi, ale fakt, faktem, że jakoś długo już u nich nic nie kupiłam, więc może się "popsuli"...

Apropos kontaktu z klientem... pamiętam jak mój chłop kiedyś nie zdążył czy zapomniał wysłać jakiegoś zamówienia, okazało się, ze to na gwałt potrzebne, bo klient jedzie na jakieś zawody czy coś... kombinacje, wysyłanie busem, ale cały czas był z tym człowiekiem w kontakcie. W efekcie gość został stałym klientem, mimo początkowych problemów 🙂
hszonszcz   wredny hszonszcz.
09 maja 2013 19:54
cały czas był z tym człowiekiem w kontakcie

I to jest problemem w większości sklepów.
okunka horse house jest zajebisty. Zamawiałam u nich oficerki w konkretnym rozmiarze przysłali mi inne po telefonie do nich dowiedziałam się, że te 3cm to przecież nie mają znaczenia. Także kolor kasku to dla nich w ogóle wsio ryba, no jak w PRLu. Nic tylko brać i nie marudzić bo zaraz nie będzie!


Też się uśmiałam jak zamiast Casco Mistrall reflect (czarny z czarno białą lamówką) pani zaproponowała mi brązowy Casco Choice "przecież one są takie same, jeśli chodzi o wygląd i kształt, a ten choice to jest prześliczny" 😉
ha ha dziewczyny miałam to samo z horse house. Pani mi zaproponowała oficerki po tej samej cenie, tylko dużo gorsze i inaczej wyglądające, ale przecież cena ta sama? ;/;/
a w ogóle to peace and love !!!
hszonszcz   wredny hszonszcz.
09 maja 2013 20:57
niieeeeeeeeeeeeee, animalia ma nową strone! Nie moge się odnaleźć  😜
[edit] cofam! już się wystraszyłam!
Czekam na siodło od HorseHouse już 5 tydzień..  🙄 Miało być po 3 tygodniach ew po 4. A więc po tym czasie zadzwoniłam do nich, siodło już do nich przyszło i miało zostać wysłane w pon. (29.04) kurierem a nadal go nie ma więc leci już 5 tydzień...Ciekawe czy będę musiała czekać teraz drugie tyle..  🙄
A mi pani z Equiversum napisała przedwczoraj, że paczka jest przygotowana do wysyłki tylko kurier do nich nie dotarł(z czego się uśmiałam), a dziś napisała że oddaje mi kase i przeprasza za problemy. Czary-mary, towar wyparował  👀
Dostałam wczoraj paczkę z Animalii. To prezent - nie ja zamawiałam
I wiecie co - tak zapakowanej paczki to w życiu nie widziałam  😲 więcej ochronnej folii bąbelkowej, niż całej reszty - wojny się chyba spodziewali pakując  🤣 🤣
Czyli , chociaż nie będę w tym specjalnie oryginalna - ogromny + dla Animalii
Moon   #kulistyzajebisty
11 maja 2013 10:59
_Gaga, bo Animalię podobno o produkcję bomb-paczek podejrzewają...  🤣 Z każdą zamówieniem, miałam niezły problem żeby otworzyć zawartość paczki, nawet ostrymi nożyczkami i ofc nie piszę tego jako minus  😉

Ale ode mnie też plus dla galopady, mimo, że nie mieli tej pojemności, którą zamawiałam (szybciej zamówiłam niż zdążyli uaktualnić na stronie  🤣 ) to zadzwonili, przeprosili i zienione zamówienie na drugi dzień było u mnie.
Nigna   Warto mieć marzenia...
11 maja 2013 11:43
Niestety muszę to w końcu napisać bo moja cierpliwość oficjalnie się skończyła.
Czy ktoś ma problemy z zamówieniami z Jarpola ?
Ja rozumiem że jest nowa kolekcja i jest duży ruch ... ale moje owijki zamawiałam prawie 3 tygodnie PRZED wyjściem kolekcji.
Potem gdy się o nie upomniałam zostałam (18 kwietnia) przeproszona i zaproponowano mi rabat oraz Deborah powiedziałą  że postara się wysłać owijki w poniedziałek i że już się haftują... Od tego czasu mineły 3 tygodnie a owijek jak nie było tak nie ma🙂
Gdy po raz kolejny się upomniałam(2 razy na facebooku, w końcu napisałam tu, na re-volcie) 3 maja, usłyszałam tylko że "w poniedziałek sprawdzę czy już są (swoją drogą zaczęły się haftować 3 tygodnie temu podobno...) i dam znać" ... I znowu cisza.

Zamówienie złożyłam i zapłaciłam 26 marca.
Jestem bardzo ciekawa czy to tylko z moimi owijkami jest taki problem czy Jarpol zwyczajnie przestał ogarniać zamówienia.
Z bólem serca każdy dzień oczekiwania na moją paczkę oddala mnie od dalszych zamówień na  stronie  jarpol-konie.pl
Gdy w tym tygodniu nie dostane moich owijek będę musiała chyba starać się o zwrot pieniędzy... 

OGROMNY MINUS !
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151390126867823&set=a.298529932822.144545.232505392822&type=1&relevant_count=1&ref=nf
HUURAAA! Następna promocja w naszym ukochanym sklepie! Ciekawe ile naiwnych się znajdzie, żeby wziąć od nich paczkę z przedpłatą, bo pobrań promocja nie dotyczy.. Czyżby nowy chwyt marketingowy? No bo jak się zamówi za pobraniem to wsio  ryba jeśli nie dojdzie, ale jak się zapłaci...  🤬
Następna promocja w naszym ukochanym sklepie!


Czyżbym wyczuwał nutkę ironii?  😀iabeł:  Masz jakieś złe wspomnienia z tym sklepem?
Przejrzyj sobie kilka stron tego wątku, to będziesz wiedzieć.  😉
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151390126867823&set=a.298529932822.144545.232505392822&type=1&relevant_count=1&ref=nf
HUURAAA! Następna promocja w naszym ukochanym sklepie! Ciekawe ile naiwnych się znajdzie, żeby wziąć od nich paczkę z przedpłatą, bo pobrań promocja nie dotyczy.. Czyżby nowy chwyt marketingowy? No bo jak się zamówi za pobraniem to wsio  ryba jeśli nie dojdzie, ale jak się zapłaci...  🤬

skąd wiedziałam, że chodzi o oksera... 😀iabeł:
Nasmarowałam pod fotką Okser-a milutki komentarzyk,ciekawe za ile go usuną 😉
Zaraz zaczną się tłumaczyć, że "próbowaliśmy się z panią skontaktować i powiedzieć, że z derką będzie problem, ale nigdy nikt nie odbierał".... Małe kłamczuszki...  😁
Livia   ...z innego świata
11 maja 2013 17:48
Ode mnie plusy dla Animalii i Bergo - za dobry kontakt, fajnie zapakowane paczki i w przypadku Bergo również fajne ceny 🙂
Zaraz zaczną się tłumaczyć, że "próbowaliśmy się z panią skontaktować i powiedzieć, że z derką będzie problem, ale nigdy nikt nie odbierał".... Małe kłamczuszki...  😁

Taktykę mają wspaniałą "obrona przez atak". Pięknie  😵
Nawet odpisali,ale szkoda że nie mam nagranych z 10 połączeń i zapisanych maili dotyczących tej derki- no i duża rzesza niezadowolonych klientów to nie przypadek
Też skomentowałam, ciekawe czy i jak mnie zaatakują.  😉
Mi też odpisali xD hahaha... nie wiem czy są tak ciemni żeby nie skapnąć się, że mam imię i nazwisko pisane wspak, czy specjalnie stwierdzili, że nie mają mnie w bazie, żeby nie musieć się tłumaczyć :P
hszonszcz   wredny hszonszcz.
11 maja 2013 18:47
martrix, ty geniuszu!!  👍 😂
Dziewczyny help  🙇 Jak odzyskiwałyście pieniądze ze sklepów, jeśli straszenie policją nie działało? Nie na rękę mi troche chodzenie po komisariatach ze złamaną nogą.. Nie mogę się "doprosić' od Equiversum zwrotu kasy za zamówienie które złożyłam 9 kwietnia  👿 Pani która prowadzi ten sklep jest niepoważna i bezczelnie kłamie.
Rzecznik praw konsumenta.
Możesz poprosić o napisanie fachowego pisma i wysłać je poleconym do Equiversum.
To, co ten facet z oksera na facebooku wypisuję aż mi ciśnienie podniosło... Czy jeżeli zamawia się rzecz "z magazynu" to trzeba ją importować? No ludzie! Jakaś tragedia.. 😵
No nie wierzę! Zostałam zablokowana przez okser i nie mogę kontynuować dyskusji!  🤔
o rety, ale zescie mi dziewczyny rozrywke zapewnily 😁 Biore popcorn i lece na facebooka

niieeeeeeeeeeeeee, animalia ma nową strone! Nie moge się odnaleźć  😜
[edit] cofam! już się wystraszyłam!


Nie wiem, jak wy, ale z calym szacunkiem do Animalii - ciezko jest mi sie poslugiwac ich strona. Oczy mnie bola od samej kolorystyki i tak jakos ciezko mi po niej"podrozowac". Bardzo bym sie cieszyla, gdyby w przyszlosci mieli jakis maly remont, bo na dzien dzisiejszy - samo zarejestrowanie bylo dla mnie bardzo meczace, co dopiero jakies zakupy 😉
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
11 maja 2013 23:09
O tak, trochę bardziej stonowane kolory, unowocześniona grafika, byłoby super!
No i zeby te kategorie byly jakos lepiej posegregowane - alfabetycznie na przyklad. Troche jest to chaotyczne - mamy "Siodla i osprzet", a nizej sa "popregi" oraz "strzemiona i pusliska" - fajnie by bylo, gdyby niektore kategorie byly razem, badz mialy podkategorie. O wiele przyjemniej korzystaloby sie z tej strony

Edit - buuu, Okser skasowal posty. Bardzo nieladnie, Okserze! Nie ma, jak odwaga cywilna, nie ma jak byc fair wobec klienta.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się