sklepy internetowe

ikarina, nie strasz... u mnie ciągle są, chyba se machnę print screena dla potomności 😀iabeł:
no ja nie widze juz :/ A tez mialam ochote cos im napisac.
Ja widzę i odpisałam im.
kamykokrowka, znalazlam 🙂

edit - jednak i tak zauwazylam, ze ktos sie bawil w cenzure
Koniczka   Latam, gadam, pełny serwis! :D
12 maja 2013 07:36
Oj ja też nie narzekałabym na przeorganizowanie Animalii. Bo jak sklep bardzo lubię i ostatnio praktycznie tylko tam robię zakupy, tak szukanie czegoś tam to często droga przez mękę. I nie raz się kończy że wpisuję w wyszukiwarkę czego szukam, bo po kategoriach nijak nie jestem w stanie tego znaleźć. Dobrze, że obsługą na super poziomie nadrabiają 😉
Oj ja też nie narzekałabym na przeorganizowanie Animalii. Bo jak sklep bardzo lubię i ostatnio praktycznie tylko tam robię zakupy, tak szukanie czegoś tam to często droga przez mękę. I nie raz się kończy że wpisuję w wyszukiwarkę czego szukam, bo po kategoriach nijak nie jestem w stanie tego znaleźć. Dobrze, że obsługą na super poziomie nadrabiają 😉

Dla mnie są one and only. Poziom obsługi jest po prostu niesamowicie wysoki - informują o każdym nawet drobnym problemie, dopytują, proponują inne rozwiązania, stają na głowie. Ostatnio zamówiłam kantar (zamawiałam na wystawę dla źrebaka, więc kolor miał dla mnie znaczenie) przyszedł nie taki jak trzeba, ale załatwili to raz dwa. Super !
Gillian   four letter word
12 maja 2013 08:48
moglibyście mi tam trochę pomóc z tym okserem bo chyba zostałam sama na placu boju 😉

a przy okazji mega plus dla animalii, zamówiłam coś czego nie było, czekałam naprawdę długo ale cały czas z informacją na czym stoimy, koniec końców i tak zrezygnowałam, zero problemów, kaska na drugi dzień oddana 🙂 można? można 🙂
moglibyście mi tam trochę pomóc z tym okserem bo chyba zostałam sama na placu boju 😉



Jestem, ciekawe po ilu skasują..  🙄
Jak dla mnie okser właśnie przestał istnieć.. To jest chore, żeby blokować i usuwać posty osób niezadowolonych... A link wstawiony o Lufthansie jest genialny i idealnie pasuje do ich sytuacji  🤣
No cóż... Ja kasuję konto, żeby mnie przypadkiem nie podkusiło na zakupy tam...
A co do Animalii to ja dalej mam stary widok sklepu...  👀
Do mojego komentarza odnośnie zwrotu pieniędzy niestety nikt się nie ustosunkował.  🙁 Pewnie dlatego, że w tym wypadku nie mogą zwalić winy na braki w hurtowniach i musieliby przyznać, że sami zawalili na całej linii...
Fokusowa, jeszcze bardziej pasował mi ten artykuł: http://www.blog.mediafun.pl/schaffashoes-kontra-fashionelka-szykujcie-popcorn/ ale nie mogłam sobie przypomnieć gdzie go czytałam 😉
Co do niedawnej dyskusji, Patataj bierze towar z Konika. Dlatego jeśli coś ma konik to oni są w stanie to ściągnąć. Właściciel jest  oczywiście inny.
ekhem no wypisz wymaluj ich zachowanie, tylko, że oksera nawet nie stać na przeprosiny.
O patrzcie! Dostałam takiego mejla, gdy napisałam prośbę o usunięcie konta.

"W dniu 2013-05-11 23:43😲0 użytkownik okser.pl <sklep@okser.pl> napisał:
Z przyjemnością to zrobię.
Jeśli będzie Pani nadal nas szkalowała i rozpowszechniała nieprawdziwe lub "naciągane historie", to podejmę przysługujące nam prawnie kroki.
Pani wypowiedzi uważam za nieprawdziwe i obraźliwe.


Właśnie zapoznaję się z historią zamówień i korespondencji z Panią. Mam też "swój" obraz.
Nie będę na tym etapie tego komentował, choć ciężko mi się powstrzymać.
Na tę chwilę to wszystko.


Również nie pozdrawiam.
Sławomir Krintus"
Livia   ...z innego świata
12 maja 2013 11:35
Fokusowa, ja nie mogę 😲 No samobój normalnie, samobój dla oksera 😲 Nigdy tam już nic nie zamówię, choćby nie wiem co.
Ponadto ujawnianie zamówień klientów jest niezgodne z prawem,klient może sobie nie życzyć,a co okser zrobił?Ujawnił.
Również poniżej pasa jest " Tak to jest, że kantar za 19.50zł może zrujnować opinię i doprowadzić do takich sytuacji."
Mi się to w głowie nie mieści,już nie pokuszę się o skorzystanie z oferty.Osobie siedzącej za klawiaturą okser.pl na facebooku mentalnie słoma z butów wystaje.
No właśnie.. A niech mi ktoś wytłumaczy - po co kupować kantar za 60 zł ROCZNIAKOWI?! Przecież to oczywiste, że on ten kantar wymemła, wytarza się w nim w kupie itp, więc na teraz kupuje mu najtańsze kantary, ważne żeby nie obcierały, a reszta mnie nie obchodzi.. Będzie dorosły to dostanie lepszy kantar, ale teraz po co? No po co?  😵
Zresztą pisząc na facebooku pod tym zdjęciem nie miałam na myśli kantara (bo to było zamówienie na moje własne ryzyko - wtedy już wiedziałam jaki jest okser), tylko kurtkę, maść na grudę hipovetu, czaprak itp.. (Kurtkę dostałam po kilku tygodniach, mimo, że była to wyprzedaż stanów MAGAZYNOWYCH, a maści nie dostałam nigdy...)
a ta dyskusja toczy sie na profilu oksera? może ktoś podlinkować? :kwiatek:
pantofel, tutaj
Fokusowa Jeśli ten "miły" pan straszy cię podjęciem prawnych kroków za rozpowszechnianie negatywnych opinii na temat Oksera to podaj mu linka do tego wątku i niech zobaczy ile innych osób będzie musiał pozwać. :P Może zauważy też, że w porównaniu do innych sklepów internetowych Okser ma kilka a nawet może kilkanaście razy więcej opinii negatywnych. Dlatego jego główna linia obrony mówiąca "niezadowolony prawie zawsze napisze, a zadowolony co setny, albo i rzadziej napisze, że jest zadowolony" okazuje się raczej kiepska.
Zaczynam czuć się winna,ja to zamieszanie wywołałam 😉
tia, on jeden straszy sadem, a jakby wszyscy, co tutaj narzekali na niego postraszyli urzedem praw konsumenta, to by bylo grubo 😂
i wcale się nie zdziwię jak po przeczytaniu tego co tu padło tak nie zrobią...
ze co? Pozwa wszystkich, co zle o nich pisali w tym watku?
nie 🙂 chodzi  o klientów i ich potraktowanie, niezła impreza by była jakby wszyscy wysłali info do rzecznika konsumenta... a już taki mail od sklepu byłby wisienką na torcie 😉
++ dla Cavalloshop
Zamówiłam bryczesy i książkę, następnego dnia zadzwonili do mnie, że nie mają książki na stanie - w związku z czym wysłali bryczesy, zwrócili pieniądze za książkę, a w ramach rekompensaty miałam darmową przesyłkę 🙂
Chyba okser mógłby się czegoś od nich nauczyć... 😉
Wielki PLUS dla KONIKA i drugi tak samo wielki dla HORSELAND
Db kontakt, wszystko szybko sprawnie i bezproblemowo.
No trochę by miał roboty z tym pozywaniem, bo po wstukaniu w wyszukiwarkę "Okser" wychodzi 9 stron tylko w tym wątku i pewnie większość to opinie negatywne.  😉
Karla🙂, aha, rozumiem 😉 Nie wiem, czy ci ludzie naprawde nie zdaja sobie z takich rzeczy sprawy - jak wazna jest slownosc, szczegolnie w handlu. Ojoj, nie zycze im zle, ale niech przestana sie sami pograzac  🙄
Hm z tym pozywaniem to jeszcze może wymyślą że ponieważ pierwszy komentarz w dyskusji jest mój,to że spowodowałam lawinę krytyki która im szkodzi  😁
Ja jak zawsze plusik dla animalia.pl,można wydziwiać,kombinować-ale zawsze zamówienie jest,super kontakt jest,rzetelna informacja o DOSTĘPNOSCI (pozdrawiam okser.pl <3) jest 🙂
Normalnie kusi zrobić zbiorowy pozew...  😀iabeł:
pantofel dyskusji już nie zobaczysz, bo wszystkie posty "naszych" zostały usunięte praktycznie...
DressageLife ale co ty gadasz! Jeżeli ktoś jest winny to okser za to, jak traktuje klientów, a nie ty! A tak na marginesie to ja podlinkowałam zdjęcie, więc jeśli już ktoś jest winny tej lawinie to ja  🏇
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się