POTRZEBUJĄCE POMOCY

W sumie same takie pasy niby są dostępne tam gdzie koń leży, tylko, że one są chyba za wąskie i jak z nich sklecić jako taką (nawet nie wiem jak to nazwać) "siatkę" która jakoś równomiernie to zwierze utrzyma - nie wiem nie znam się kurcze.
Proponuję użyć 2 solidnych popręgów obłożonych czymś miękkim lub elementów uprzęż - napierśników. Do tego łańcuch i wciągarka - my tak robiliśmy i działało.
Dziękuje bardzo za pomysł  :kwiatek:
mysmy tez uzywali popregów. sznurkowe , na to wciagniety "misiek"- jeden popreg szedl na klate, drugi na mostek i trzeci przy kolanach- ten był"zapasowy" i dopiero jak kon nie pomagal tylnymi nogami to napinal sie jako podporka. calosc powiązalam linkami zeglarskimi tak, zeby wyszedl supel tuz za kłębem- zbudowalismy rame pod sufitem i przykrecilismy wyciagarke- swietnie sie sprawdzalo- z tym ze uzywalam tego po PODNOSZENIA KONIA, podwieszony byl na tym tylko dobę. węze strazackie tez by sie nadaly.
jak dluzej to raczej jakąś plandeke czy plachte , zeby rozlozyc nacisk- my zrobilismy normalne nosze z przedluzonymi dragami i do nich po bloczkach przymocowalismy 4 liny- calkiem niezle sie sprawdzilo, ale tez kon sie nie wiercil.
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
11 lutego 2013 11:49
Na sprzedaż jest kucyk, ok. 100 cm w kłębie. Śliczny srokaty ogierek. Konisko bardzo spokojne, kopyta w stanie tragicznym, ale do wyprowadzenia, paszportu najprawdopodobniej brak. Właściciel chce za niego dosłownie grosze. Chce się go pozbyć byle gdzie i byle jak, aby szybko. Może ktoś szuka kucyka? Mam zdjęcia zarówno samego konia jak i jego kopyt jeżeli ktoś będzie zainteresowany, to zapraszam na PW. Ja po dokładnym przemyśleniu nie jestem w stanie mu pomóc, byłoby to głupie i nieodpowiedzialne, ale szkoda małego, więc może uda się tu znaleźć kogoś, kto chciałby się nim zająć.