Kącik ŁODZIANINA (Łodzianie, Łódź i okolice)

Constantia   Adhibe rationem difficultatibus
30 maja 2013 18:18
Equi Stajni sióstr Szulc jest w Feliksowie. W Gozdowie jest zupełnie inna stajnia. Fakt, że to dwie wsie obok siebie, ale stajnie nieporównywalnie różne.
A ja się podepnę pod ten temat, bo sądzę, że najbardziej on pasuje do woj. łódzkiego, a w ponad 70 stronach tematów ciężko mi jest się zorientować, tym bardziej, że jestem tu nowa. 😉
Myślę, że większość osób zjeżdżająca na zawody do Gajewnik będzie z łódzkiego. Od 28 do 30 czerwca będą tam organizowane zawody w skokach. Jakieś regionalki i towarzyskie na pewno też. 😉 Jestem fotografem-amatorem i jeśli ktoś chce zdjęcia z zawodów to (np. w wiadomości) może się pochwalić imieniem i nazwiskiem oraz imieniem konia. Chętnie pocykam więcej zdjęć i potem wyślę. Potrzebuję dane, żeby wiedzieć, na kogo zwrócić uwagę. Oczywiście wszystko darmo, jednak nie lubię takich sytuacji, że jadę, robię zdjęcia, udostępniam gdzieś galerię, a potem pretensje "bo mnie jest na zdjęciach mało, a tamtego jest więcej". W takim razie postanowiłam się w końcu odezwać i mieć dowód "na piśmie" ;D Zapewniam takim osobom z przejazdu ok. 25 zdjęć (z samych skoków) i pewnie jeszcze raz tyle w galopie, rundzie honorowej, itd., zależy co wyjdzie. Serdecznie zachęcam i przepraszam, jeśli gdzieś jest wątek o zawodach w Gajewnikach - nie znalazłam. ;p
sei   . let's grow old together & die at the same time .
30 maja 2013 20:34
25 zdjęć z samego przejazdu? 🙇 nie startuję, ale chętnie obejrzę później twoją galerię 🙂
Hahaha, no udaje się. Czasem mniej, czasem więcej, zależy też od ilości przeszkód na parkurze. 😀 Jak jest 12 to spokojnie koło trzydziestu z haczykiem jest, ale wiadomo - a tu kadr nie taki, a tu coś ostrość nie ta i kilka zawsze odpadnie. 😉
Wrzucę galerię najprawdopodobniej na Świat Koni to i link tutaj podeślę. 🙂
Niema, a nie wybierasz się może 22-23 czerwca do Salio? :kwiatek: 👀