Konie zimnokrwiste i pogrubiane

No szkoda, mam nadzieję, że Ci się uda ich zakumplować 🙂
a co do kopyt... no niestety tak się właśnie zdarza, że kowal zamiast polepszyć pogarsza sprawę, trzeba trafić na naprawdę odpowiedniego. Ale skoro ogólnie robisz sama, to pewnie raz dwa go wyprowadzisz 🙂
Powodzenia 🙂😉)
Na na nowe fotki zatem czekam cierpliwie 😀
A ja wstawiam już miesięcznego malucha 🙂 z dzisiejszych wygłupów 🙂

Edit: poprawiłam jedno zdjęcie, bo była pomyłka 😉
RatiNa, to z grzywką, super 🙂

Muszę kupić Kluskowi nowy katar. Jak łatwo się domyśleć, z tak małą główką to nie takie łatwe.
Niestety nieliczne firmy oferują kantary w rozmiarze x-full - nie wiem co jest bardziej trwałe euro-star czy eskadron?
Mogłabym kupić z tych najtańszych, ale właśnie załatwił dwa, a po drugie chciałam młodemu coś lepszego sprezentować.... no ok, sobie 😉
RatiNa, drugie zdjęcie wymiata 😀
Cobrinha, ja co prawda nie znam się na kantarach ES i eskadrona, ale niezmiennie będę polecać kantary mustanga - ja używam od wielu lat, dwa mają już chyba z sześć lat i nic się nie stało, jedyne trochę nachrapnik się wyszczerbił (i mają naprawdę ładne kolory) 😉 a swoje przeszły... no, chyba, że Klusek faktycznie jest wybitnym niszczycielem 😀
Mówisz o tych najtańszych, parcianych?
One są ok, w prawdzie dwa teraz Klusek dobił, ale cóż... czochrał się za mocno o drzewo hehe
Cobrinha, o tych parcianych z podszyciem
aha, no to rozumiem... 😉)
Wedlug mnie najlepsze EURO-STAR, niestety swoje kosztuje ale posluzy ze 3 lata... 🙂 A to dzisiejsza sesja zdj maluchów i dodatkowo na jednym Ofelia ze zdrową już nóżka 🙂
Świetne foty dziewczyny  🙂

Aktualne zdjęcia naszej Bony
piękna Bona! imienniczka mojej kobyły😉
My jedziemy na dwie wystawy, klaczy hodowlanych(Alma ) :-) i na premiowanie zrebakow(z holly )
bezunia82, aaa! świetna mała! 🙂
emptyline   Big Milk Straciatella
06 sierpnia 2013 21:12
bezunia, cudna!
bezunia82 śliczne maleństwo 🙂
Sio   nowe wcielenie marchewki
07 sierpnia 2013 19:38