sklepy internetowe

+++++ dla pana Podkowy, jest to jedyny człowiek na świecie który nie poczekał aż mu przeleję kasę tylko wysłał do mnie przesyłkę, jakież było moje zdziwienie że mam coś za co jeszcze nie zapłaciłam🙂 😅
MEGAMINUS dla pseudosklepu [s]equiversum[/s]. Wiem, powinnam przeczytac opinie wczesniej (juz to daje do myslenia, http://www.opineo.pl/opinie/equiversum-pl) ale nie wiedziałam, że zamówienie dwóch puszek ziół to taka skomplikowana sprawa...jedna przyszła, druga 'miała być za 3 dni' i tak przez ponad miesiąc...po czym zadzwoniłam poprosić o oddanie pieniędzy- oczywiście, zaraz będzie przelew- mija tydzień...

Więc jeśli oszustka prowadząca ten sklep uważa, że może bezkarnie wyłudzać od ludzi małe kwoty, licząc na to, ze jej to ujdzie płazem- to właśnie się przeliczyła, bo ja pamiętliwa jestem i nie odpuszczę. Gdyby ktoś jeszcze miał podobny problem z tym mcem, dawać na PM🙂
A czy ktoś w ostatnim czasie w ogóle dostał coś z Atosa? Wiem, że koleżanka ze stajni też już długo czeka na realizację swojego zamówienia (towar podobno był "na stanie"😉. Zamierzałam odkupić od niej jeden worek, wiec też jestem ciekawa, czy są szanse, że pasze w końcu dojadą.
ja nie dostałam, moje zamówienie zostało anulowane bo nie było towaru, na szczescie nie zdążyłam jeszcze kasy wplacic.....
[quote author=kasia&figa link=topic=81.msg1855537#msg1855537 date=1377092295]
+++++ dla pana Podkowy, jest to jedyny człowiek na świecie który nie poczekał aż mu przeleję kasę tylko wysłał do mnie przesyłkę, jakież było moje zdziwienie że mam coś za co jeszcze nie zapłaciłam🙂 😅
[/quote]

Dołączam się! miałam to samo, cóż za zaufanie 🙂 😅
Ja zamówiłam jakiś czas temu, ale poczytałam Was dokładnie i dałam sobie spokój-na szczęście wpłacić nie zdążyłam, więc nie muszę się szarpać o zwrot :/
ogromny minus dla sklepu Atos, tak na zakończenie sprawy... Nie polecam nikomu  zakupów w tym sklepie. Zachowanie właścicielki godne pożałowania...aż dziw bierze, że takie sklepy biorąc pod uwagę dzisiejszy rynek jeszcze funkcjonują. Już dawno nie spotkałam się z tak nieprofesjonalnym podejściem do klienta...  🤬 Na szczęście właścicielka oszczędziła sobie na koniec wstydu i szybko dokonała zwrotu pieniędzy.

Poza tym + dla Pana Podkowy, przesyłka z gratisem na drugi dzień u mnie  :kwiatek:

Ja na wysłodki ze sklepu Atos czekam już drugi miesiąc...i dalej nie przyszły. W międzyczasie właścicielka twierdziła że paczka jest już wysłana, potem się zgubiła i znowu została nadana...prędzej by mi te wysłodki urosły jakbym sama buraki posadziła  🤦
MonioRek podziwiam za cierpliwość, ja takiej tolerancji dla pseudo-handlowców nie posiadam... Myślę, że zdecydowanie szybciej będzie jak sama zasiejesz buraki  👀 Polecam kuć żelazo póki gorące i upomnieć się o zwrot pieniędzy, może w przypływie dobroci właścicielki je dostaniesz...
Equi - point minus na minusie, zrobiłam zamówienie w połowie lipca a połowa rzeczy nie dotarła do mnie do tej pory, poza tym wysłali mi nie takie kaloszki jak zamawiałam więc odesłałam je z prośbą wymiany ale okazało się, że ich nie wymienią bo ich nie mają. Cho..ry można dostać!
wielki plus dla pana kuriera animalii, moj ulubiony pan kurier  😅
+/- dla Equi-point, zamówiłam parę rzeczy ale okazało się, że większości jednak nie mają (mimo tego, że przy każdym z zamawianych produktów widniał napis "dostępny", a stan magazynowy wskazywał na dużą ilość).
Plus za to, że po kilku dniach oczekiwania na podkładkę, zaproponowali mi zamiennik, który był droższy od tego, za który zapłaciłam, ale w ramach rekompensaty nie musiałam dopłacać różnicy.
Poza tym otrzymałam szybki zwrot pieniędzy za rękawiczki, które miały być wysłane w osobnej paczce, jako że oczekiwali na dostawę od producenta (która niestety nie nastąpiła, dlatego zrezygnowałam).
I jeszcze na pocieszenie dostałam jako gratis breloczek w kształcie podkowy  😉 Oby przyniosła mi szczęście przy następnych zakupach.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
22 sierpnia 2013 22:31
+ dla equi-point.pl Nie zdążyłam jeszcze wejść na konto i zrobić przelew, a dostałam telefon ze sklepu, że szczotki, którą zamówiłam niestety nie ma. również dostałam gratis- breloczek małe zgrzebło  😉
Mega...wielki plus dla animali. W sobotę mojej córce "zwiał" kon. Wrócil do stajni z kompletnie porwanym ogłowiem, żadne zapasowe ogłowie jakie mialam nie pasowało na łeb Bajki. Zamówilam w animali nowe ogłowie , napisałam ,że pilne ,ze zostałam bez ogłowia. Kurcze w czwartek miałam już ogłowie. Wielkie, wielki dzięki. :kwiatek:
Livia   ...z innego świata
23 sierpnia 2013 08:04
Zasłużony plus dla sklepgazela.pl, za dotrzymanie terminu i bardzo miły kontakt 🙂
ogromny plus dla www.animavet.pl zamówiłam jedną rzecz, czas dostawy 3-4 tyg. 19.08 przyjęte do realizacji, 23.08 paczka u mnie w domu. Super szybka realizacja zamówienia.
Dziewczyny orientujecie się który ze sklepów oprócz Amigo wysyła rzeczy listownie?
sandi, listownie w sensie listu przez pocztę?
Dokładnie tak.
GNL, jak się poprosi o wysyłkę listem
GNL ma nową stronę!!!!!!!!!!!!!!  Bardzo nowoczesna, ale troche podbna do oksera i equishopu 👀
Duży plus dla pasi-konik.pl, bardzo szybko i jak zwykle perfekcyjnie wszystko zabezpieczone na czas transportu  🙂
poza tym bardzo lubię ich stronę, jest jak dla mnie bardzo przejrzysta i intuicyjnie skonstruowana
duuuży plus dla sklep czarny koń, miałam czekać 3 tygodnie, czekałam tydzień, miły kontakt. 😀
Ja na wysłodki ze sklepu Atos czekam już drugi miesiąc...i dalej nie przyszły. W międzyczasie właścicielka twierdziła że paczka jest już wysłana, potem się zgubiła i znowu została nadana...prędzej by mi te wysłodki urosły jakbym sama buraki posadziła  🤦

u mnie dokładnie to samo 🙁
Dziś się wkurzyłam i  zażądałam zwrotu pieniędzy 🙁
Mam nadzieję,że nie będzie takiej ściemy jak z wysyłką.
aleqsandra   Kreujemy swój świat tym w co wierzymy
26 sierpnia 2013 13:43
a ja specjalnie tu wchodzę, żeby pochwalić stronę gnl, jest super, przejrzysta, nowoczesna, wygodna ... gratulacje za takie pozytywne odświeżenie!
nie bijcie jeśli zły wątek  🙁

czy w jakimś sklepie internetowym dostanę może taki wieszak na hak do ogłowi? haki są wszędzie ale wieszaka nie mogę znaleźć nigdzie, jedynie zagraniczne strony  🙄[img][/img]
Ja też pochwalę gnl 🙂

Zamówienie szybciutko ogarnięte, mimo wzmożonego ruchu promocyjnego.
Kiedy okazało się, że szamponu, który chciałam nie ma na stanie, zaproponowano mi inny, trochę droższy, bez dopłaty.
Anderia   Całe życie gniade
27 sierpnia 2013 10:11
To i ja - mimo niewątpliwego rozgardiaszu z powodu nowej strony www, GNL zachowuje wzorowy kontakt w sprawie zamówienia składanego jeszcze ze starej strony 🙂 Super!
Wielki PLUS DLA SKLEPU  EQUI-POINT profesjonalna obsługa, bardzo dobry kontakt szybka dostawa POLECAM !
[quote author=Monia_lol link=topic=81.msg1855491#msg1855491 date=1377090313]
No to ja trochę wtrącę do tematu..

Niestety minus dla Equi-Point, dla mnie zakupy w tym sklepie to strata czasu 🙄
[/quote]

Muszę wnieść poprawkę.

Dziś dostałam miłą niespodziankę, prześliczne polo Horze 😍 to w ramach rekompensaty za ostatnie nieudane zakupy w sklepie Equi-point.

Dla mnie to dowód, że jednak zależy im na każdym kliencie 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się