Howrse gra :)

ktoś pytał, jak zbieramy RO. otworzyłam jedno za diamenty i dostałam nyxa. wymieniłam go na 2 OM i teraz każde OM wymieniam na 2 RO 😉 czyli w sumie będę mieć 4. wiadomo, że nie zawsze ma się takie szczęście, ale czasem watro pokombinować 😉

kaka2002, koń ci zdycha? daj mu orchideę lepiej.
A w wymianach zawsze chcą 2 OM za RO i po prostu padam jak to widzę  😵
Albo dwa nyksy za dwa RO, paranoja.
Heval, bo ty mówisz o pl, na com jest więcej ludzi, to łatwiej się wymienić 😉 i nie ma takiego parcia, jakie czasem widzę na pl, na niektóre przedmioty.
[quote author= link=topic=49169.msg1874403#msg1874403 date=1379087099]
ktoś pytał, jak zbieramy RO. otworzyłam jedno za diamenty i dostałam nyxa. wymieniłam go na 2 OM i teraz każde OM wymieniam na 2 RO 😉 czyli w sumie będę mieć 4. wiadomo, że nie zawsze ma się takie szczęście, ale czasem watro pokombinować 😉

kaka2002, koń ci zdycha? daj mu orchideę lepiej.
[/quote]

calore
Nie ja chce go po prostu wytrenować  🙂
nie znam się na trenowaniu ale jak myślicie będzie wygrywał?

http://www.howrse.com/elevage/fiche/?id=35287525

[/color][shadow=red,left][glow=red,2,300]PILNIE POTRZEBUJE CO NA COM![/glow][/shadow]
calore, aaa, to takie buty! Czemu nie założyłam konta na com, zamiast na pl  😁
Ma ktoś może na Pl. do kryć ogiera luzytana czystej krwi z PG powyżej 1200? Na kryciach ogólnych nie ma 🙁
Przyjme 1PZ na Mantikora, oddam jutro🙂
faith,  Piorun Zeusa?
Fili993   Strach to tylko myśl...
13 września 2013 18:59
Hej dziewczyny, czy jest jakaś miła osóbka, która zechciałaby zaopiekować się moimi piniatami przez weekend?
Ktoś podjął by się od zera treningu moich dwóch koni? Za Eq
Fili993 [s]ja mogę[/s]  :kwiatek: jednak nie 🙄
Ma ktoś może na Pl. do kryć ogiera luzytana czystej krwi z PG powyżej 1200? Na kryciach ogólnych nie ma 🙁


Takiego teraz nie uswiadczysz, aktualnie cos 1170 idzie dopiero. 🙂

Kupię OM i KK!!
Fili993   Strach to tylko myśl...
13 września 2013 20:47
😕 😕 😕 😕