ciąża, wyźrebienie, źrebak

No to juz wyjasnilam po co.
zuza   mój nałóg
27 lutego 2009 17:53
Nie chce nikogo "bronić" ani nie znam się na "papierowych" sprawach śl. ,ale znałam 2 (wiem,że to bardzo mało ) xx/śl i były super  😉
my_karen   Connemara SeaHorse
27 lutego 2009 22:11
Ja mam u siebie 4 takie mieszanki, kare ogierki. Generalnie podoba mi sie taka mieszanka, choc na te ktore u mnie stoja nie mialam wplywu i pewnie krylabym innym ogierem, ale nie o tym.
Wszystkie maja papier śląski, i generalnie wszystkie maja isc do Książa na jesieni. Juz wiadomo, ze z jednym bedzie problem, bo ma w papierach kasztana, i zastanawiamy sie nad sensem placenia za zaklad treningowy skoro ogierow śląskich z kasztanami w papierze raczej nikt chcial nie bedzie. Coz z tego, ze piekny kary ogier, a jak zrebaki pojda po dziadku? 😵
Dlatego mysle, ze takie zrebaki mozna "robic" wylacznie dla wlasnej przyjemnosci, skoro komus sie taka mieszanka podoba a nie zalezy mu na papierze - why not? A Donia z tego co wiem juz po tym ogierze ma klaczke, bardzo zreszta urodziwa, wiec ogier spawdzony 🙂
Moja ruda panna pod koniec marca albo na poczatku kwietnia na 80% jedzie na krycie srokatym ogierem sp  🙂
Sam ogier troche nie wyględny ale potomstwo widziałam po nim i mi sie spodobało i mam nadzieje ze maść przekazuje  😉
mój "ogr"
urodzony wczoraj o 19.30 🙂

Gratuluje! Cudny maluch  😍
slojma   I was born with a silver spoon!
28 lutego 2009 07:12
armara- piękny dawaj więcej
Gratuluje-piekny 😀
Pursat   Абсолют чистой крови
28 lutego 2009 08:34
Ciska, co to za ogier?

Armara, gratulacje! Urocze dziecię 😀
Condina   Charakter, Charisma, Klasse.
28 lutego 2009 09:20
Armara gratulacje 🙂 ! Czekamy na dalsze foty!



Poniezej moj chlopaki i jego narodziny  🙂

Kasjopeja, Donia, Slojma, Pursat, Condina
dziękuejmy bardzo  :kwiatek:
idę teraz do stajni, to pewnie po południu coś wrzucę

Condina
ale kawał chłopa  😀,piękne ma odmiany
mój to taki okruszek

Dziewczyny , śliczne źrebaki !

Pursat  og Haracz