sklepy internetowe

WIELKI minus dla Equishopu!!! 🤬
Pod koniec sierpnia złożyłam zamówienie: czaprak Eskadrona oraz ochraniacze na 4 nogi również Eskadrona.
Akurat mieli promocję na tą firmę, więc postanowiłam zamówić.
Czaprak był dostępny, a ochraniacze do 6 tyg. oczekiwania. No więc dobrze, zgodziłam się, bo przyszłyby pod koniec września.
Przez miesiąc milczenie. Jakoś z 2 tyg. temu napisali, że zamówienie gotowe do wysyłki lub coś w tym stylu.
Minęły 2 tyg i CISZA. Moja mama dzwoni i pyta się co chodzi, a oni, że czekają na dostawę i nie wiadomo kiedy przyjdzie, a do tego przyślą bez czapraka, bo to była kolekcja i się wyprzedała!  😵
Chyba logiczne, że jak złożyłam zamówienie, to się czaprak odkłada?!
Nigdy już tam nie będę zamawiać!  👿
Monoc   Kaski GPA dla wszystkich! :)
01 października 2013 23:10
Minus dla equishopu za nieodpowiadanie na maile w ogóle.


No i ogromny plus dla Yard Equites. Doskonały kontakt, sprowadzenie tego, czego nie było w ofercie i miły gratis. 😉 Nawet przez to, że dostawca C&D&M nawalił, to dostałam 2x droższe mydło do skór ("w psikaczu", a nie w kamieniu) bez dopłaty. Oczywiście po wcześniejszym ustaleniu tego ze mną. 😉
Wielki + dla Caball za zrealizowanie moich widzimisiów i szybką wysyłkę  😀
I po raz kolejny WIELKI PLUS dla dobry-kon.pl
Ogromny plus dla Yard Equites. Wczoraj po południu zamówiłam pasze, a dziś już pierwsza część jest u mnie 😜
+ dla equipoint za miłą obsługę, szybką wysyłkę i system rabatowy  😀
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
03 października 2013 19:25
duży + dla Bergo Szybka wysyłka, bardzo dobry kontakt  🙂
bardzo duże plusy dla sklepów:

animalia - przesyłka ekspress, bardzo dobry kontakt
bergo - szybka wysyłka
equi point - za indywidualne podejście i dobry kontakt
czarny koń - za super promocje  😍
Yard Equites - za indywidualne podejście, super kontakt i mega szybką wysyłkę
Ogromniasty plus dla sklepu Yard Equites za niesamowicie dobry kontakt i doradztwo, eskpresowe przesyłki. Obawiam się, że od tego sklepu można się uzależnić.. 😉
Plus dla Animalia 🙂  🙂 fajne promocje, szybka wysyłka.
+ Pan Podkowa (to już się robi nudne)
+ Amigo
+ dla Yard-equites





Niestety zgadzam się z wszystkim, co tu czytam o Atosie. Kiedyś zrobiłam u nich jedno zamówienie (jakiś rok temu) i wtedy wszystko było ok - wysłali mi to co zamówiłam jakoś w ciągu tygodnia. Drugi raz już nie było tak pięknie (a właściwie nie jest - bo wciąż toczę boje z Kuzynowską).
W połowie sierpnia złożyłam w Atosie duże zamówienie i ani widu ani słychu. Ręce opadają na postawę tej kobiety. Zagroziłam UOKiKiem - każdy szanujący się sklep by przeprosił, stanął na rzęsach żeby załagodzić sprawę. Ale nie Atos. Standardowe teksty Kuzynowskiej: firma kurierska ma jakieś problemy i opóźnienia, wysyłka wyszła i ona wyjaśni co się dzieje, to wina firmy kurierskiej, już po weekendzie przesyłka będzie u mnie. Po którym weekendzie ja się pytam??? Bo zamówienie zostało opłacone oczywiście natychmiast czyli w połowie sierpnia, natomiast dziś mamy już październik. Bez komentarza.
+ dla amigo 🙂
+ dla bergo 🙂
Szybka wysylka, dobry kontakt. Zamawiałam uwiąz w amigo i nie było tego koloru z tym karabińczykiem co chciałam i pani zadzwonila 🙂
A co sądzicie o Horse trade?
E: juz znalazlam o Horse trade  😀
Czy  bergo przysyła na meila potwierdzenie zakupu?
tak, wysyła, coś w stylu

"Otrzymaliśmy Twoje zamówienie nr XXX i przyjmujemy je do realizacji"



Dzięki 🙂 no to czekam.
Kayra   Kucusiowy wariat :P
07 października 2013 20:39
Dziewczyny czy zamawiała któraś z Was coś z tego sklepu : unicorn-skrzypczak.pl ?
Wielki ogromny minus dla sklepu Atos Pani Moniki Kuzynowskiej -  omijajcie z daleka!!! Złożyłam zamówienie na witaminy w maju, oczywiście na przedpłatę, mamy październik, nadal witamin brak! Kiepski kontakt, za każdym razem proszenie o dostarczenie fv, wieczne problemy i  kilkumiesięczny czas realizacji zamówienia! Zero poszanowania klienta!
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
08 października 2013 11:17
beraiter szkoda, ze nie zajrzalas do tego watku. Tutaj ten sklep ma same minusy
Ja niestety też nie czytałam re-volty jak dokonywałam zakupów w Atosie... Ten sklep to kompletna porażka, a właścicielka prezentuje postawę pod tytułem "niebotyczne zdumienie" i "ale o co chodzi, przecież nic się nie stało"...
Racja, nie przeczytałam... Niesamowite jest to, iż w dzisiejszej dobie dużej konkurencji i ciężkiej walki o byt, można pozwolić sobie na takie niedopatrzenia i ignorancję klienta, który płaci gotówką, na czas? Który czeka tyle miesięcy? Przecie jasne, że już drugi raz nie zakupi nic w tym sklepie i pójdzie gdzie indziej... Nie potrafię sobie tego wytłumaczyć...
Ja wysłałam wczoraj w sprawie tego sklepu pisma do Urzędu Skarbowego, Inspekcji Handlowej i UOKiK. Cierpliwość mi się wyczerpała...
Mega + dla BERGO
Wczoraj zamówienie, dzisiaj przed 12 kurier 🙂
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
08 października 2013 15:33
Jak się teraz sprawuje sklep konik.com.pl ? Chcę zaproponować znajomej zakup nowego siodła (lub dwóch) i nie chciałabym, żeby były jakieś problemy, że towar nie przyjdzie, lub przyślą po x miesiącach...
Dementek, jeśli towar jest na miejscu, dostępny od ręki, to paczka wysyłana jest zaraz po wpłynięciu pieniędzy na konto (kurier zabiera paczki ok. godz. 15-16), w przypadku wysyłki pobraniowej jeszcze w dniu zamówienia (o ile złoży się je w miarę wcześnie - do godz. 13-14). W przypadku rzeczy, które nie są dostępne od ręki warto zadzwonić i zapytać o czas oczekiwania. Jeśli dana rzecz będzie dostępna u dostawcy, to zwykle w ciągu kilku dni da się wszystko załatwić.
konik.com.pl sprawuje się dobrze, zamówiłam w czwartek artykuł na zamówienie i w środę wysyłają (tak, dostałam maila z informacją na ten temat).
Polecam też Amigo, Pana Podkowę, Animalię i Tundrę.
Czy macie kontakt mailowy z opti feed? Wyslalam dwa maile odnosnie zamowienia i cisza, a pasza mi sie konczy.. Zawsze kontakt i obsluga byla wzorowa dlatego zastanawiam sie czy moje wiadomosci nie docieraja czy jak.
Evson, zamawiałam paszę od nich jakiś czas temu, kontakt mailowy zerowy. Po 7 czy 8 mailu zrezygnowałam. Zadzwonili do mnie po ponad dwóch tygodniach, jak zauważyli w końcu, że wysłali mi paszę zanim za nią zapłaciłam 😉
No ja zawsze bylam zachwycona jakoscia obslugi w tym sklepie.. Wlasnie dostalam tel od taty ze pasza przyjechala do czestochowy (bo na ten adres mam konto w sklepie) i to za pobraniem a w zamowieniu zaznaczylam przelew i nie oplacilam go bo czekalam na odpowiedź mailowa. Jestem we Wroclawiu i chcialam odebrac pasźe osobiście (wczesniej kontaktówalam sie ze jest taka moźliwosc) a teraz nijak niepotrzebna mi pasza która jest w czestochowie.. Tymbardziej źe mailowo chcialam dokonac zamiany jednegó rodzaju paszy na inny przed dokonaniem przelewu a tu brak odpowiedzi na obie wiadomości i wyslane za pobraniem...
Cóż, wróci do nich pasza to jest duża szansa, że przeczytają maile.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się