sklepy internetowe

Hi hi a mi okser napisał w sierpniu że w ciągu tygodnia będą mieć moje srebrne kalosze i mi je wyślą.
Zgadnijcie co? Jest październik i wciąż ich nie mam! 😀

Chyba pani Magdalena Krintus nie należy do prawdomównych...w sierpniu napisała mi że będzie te kalosze mieć.
Z opti feed wyjasnione, prawdopodobnie maile wysylane na jeden z adresow gdzies gina w spamie, problem z pasza tez rozwiazany wiec nadal mimo wszystko +
A ja wielki + dla www.podkowa-liny.pl.
Nastąpiła pomyłka, zauważona przeze mnie po 3 tygodniach od przyjścia paczki (bo nie otwierałam paczki wcześniej) - pomimo, że mogli nie uznać mojej reklamacji to wszystko zostało załatwione na mega poziomie. Ogromny plus dla nich i we mnie mają nadal wiernego klienta.
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
09 października 2013 12:11
Dworcika, lussi- Dzięki  😉
+ dla Amigo, wpłata w niedzielę, zadzwonili w poniedziałek, powiedzieli, że koloru podkładki, jaki zamawiałam, nie ma, uzgodnili, paczka wysłana wczoraj a dzisiaj już u mnie.
Tymczasem kolejny dzień czekam na paczkę od gnl. Czy ktoś może wie, co oznacza e-mail po angielsku, który wysłali?
Thank you for your order from GNL. If you have any questions about your order please contact us at gnl@gnl.pl or call us at 512447328 Monday - Friday, 8am - 5pm PST.
Your shipping confirmation is below. Thank you again for your business.
W skrócie to dziękują za zamówienie, jeśli masz pytania pisz na maila, a te ostatnie to kolejne podziękowanie za transakcję i "potwierdzenie wysyłki jest poniżej". Więc teoretycznie za kilka dni powinno być 🙂
kilka miesięcy temu  -złożyłam zamówienie na kawecan vacero w Equiversum i nawet tłumaczenia dlaczego nie ma , nie wysłali, nie dostali itd. już mnie nie ruszają. dlatego nigdy nie wpłacam w sklepach internetowych kaski awansem. Pozdrawiam Equiversum  🏇
Lussi-czekam od poniedziałku, mam nadzieję, że jutro dojdzie, bo jak nie, to trochę się zawiodę 🙄
Nie wiem czy czytałaś opinie o gnl, ale raczej na szybkie wysyłki u nich mało kto liczy, ja zamawiać u nich nie zamierzam, mimo iż oferty mają zachęcające - nie korci mnie czekanie pół roku na przesyłkę, albo dostanie czegoś czego nie zamawiałam przez przypadek (opinie znajomych i nie tylko).
Lussi-ja właśnie czytałam niby pozytywne, większość plusów. No nic...
GNL ma opinie raczej pozytywne na forum możesz zobaczyć. Przy produktach masz termin oczekiwania podany.
Okser.pl również nie należy do rzetelnych. Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie, a naprawdę było to 5 miesięcy, oczywiście na przedpłatę. Zdecydowanie nie polecam!!!!
beraiter, no co Ty? a przeglądałeś może wątek?  😵
Wielki plus dla Yard Equites - ekspresowa wysyłka i świetny kontakt 🙂
Czaprak doszedł, więc + dla GNL 🙂
Alleluja - doszły wysłodki z Atosa... Zamówione 14 sierpnia 🙂 Kuzynowska kłamała perfidnie i szła w zaparte, że nadała przesyłkę 23 września (WOW!) tymczasem na paczce jest data nadania 09 października.... Żenada.

Żenada niestety wciąż trwa, bo zamawiałam w sierpniu oprócz wysłodków makuch lniany, a wczoraj (sic!) Atos zreflektował się, że nie ma makucha na stanie, ale kasy też mi nie odesłali...

Boże daj mi cierpliwość..... Nie dawaj mi siły bo pojadę do Szczecina i zrobię rozpierduchę.....
Wielki plus dla Yard Equites -Wczoraj zamówione/opłacone. Dzisiaj po 11 paczka w łapkach 😉
ash   Sukces jest koloru blond....
11 października 2013 11:08
Nie rozumiem...czytacie ten wątek a mimo wszystko zamawiacie w Atosie i Okserze?! 🙇 😵
Zamówiłam w Atosie zanim trafiłam na ten wątek i w ogóle na re-voltę.....
Plus dla konika, bardzo szybka przesyłka i ok towar w dobrej cenie.
Anderia   Całe życie gniade
11 października 2013 13:15
Nie jest to co prawda stricte koński sklep, bo ma tylko koński dział, ale jednak można w nim kupować sprzęt jeździecki i to przez internet, więc... Mega, mega plus dla decathlona(u? nigdy nie wiem jak to się odmienia). Wzorowy kontakt, poważne traktowanie klienta. Bezproblemowy zwrot paczki.
Sklep internetowy Decathlon'u ( Anderia : ) ) ma dostępną pełną ofertę, a większość polskich sklepów stacjonarnych tylko podstawowe gamy produktów. Dodatkowo można wybrać odbiór osobisty w sklepie wtedy nie ponosi się kosztów przesyłki. I faktycznie ze zwrotami/ wymianami nie ma większych problemów. Plusem to, że można tego dokonać w każdym sklepie.
Dział jeździecki może pochwalić się naprawdę dobrymi jakościowo produktami.
Nie rozumiem...czytacie ten wątek a mimo wszystko zamawiacie w Atosie i Okserze?! 🙇 😵

Racja... Również i ja wpierw zamówiłam, potem przeczytałam....
Nie dotarły do mnie zamówione w MAJU!!!! witaminy... Przelew też idzie dookoła świata... Powiedzcie proszę co można zrobić? Zgłosić na policję?
Ja dzwoniłam codziennie po 2/3 razy i po 3-4 dniach przyszły :P
.
ganasz ja za każdym razem kiedy widziałam mail od equiversum miałam ochote iść sobie zrobić popcorn  😁 tyle historyjek! a i tak nie doszło, dostałam zwrot kasy.

teraz czekam na zamówienie z horsehousa, mam nadzieje że pomimo opinii +/- mi dojdzie, bo tylko tam mają to co ja chce  🙄
Duży plus dla sklepu Bewet - zamówiłam wysłodki o godzinie 11 w poniedziałek i miałam je już o godzinie 9 rano we wtorek. Dodatkowo granulat dla koni 25 kg gratis!  Polecam🙂
PLUS dla konik.com.pl - zamowilam wysylke poczta, wyslali w srode popoludniu, dzis przyszla  🏇
Ja wysłałam pisma do UOKiK, US i IH - i poinformowałam o tym właścicielkę sklepu... Mam nadzieję, że coś zrobią z tym Atosem bo to jakaś paranoja jest.


[quote author=ash link=topic=81.msg1896574#msg1896574 date=1381486107]
Nie rozumiem...czytacie ten wątek a mimo wszystko zamawiacie w Atosie i Okserze?! 🙇 😵

Racja... Również i ja wpierw zamówiłam, potem przeczytałam....
Nie dotarły do mnie zamówione w MAJU!!!! witaminy... Przelew też idzie dookoła świata... Powiedzcie proszę co można zrobić? Zgłosić na policję?
[/quote]
Brawo Monia_Ma_Konia!!! Wkońcu ktoś zdecydował się to zrobić i miał odwagę! Tylko teraz pewnie dostaniesz masę pogróżek na pocztę od francy Moniczki 🥂 zdrówko!
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się