Kącik palącego re-voltowicza/voltopira

madmaddie   Życie to jednak strata jest
23 sierpnia 2013 15:10
nie wiem, nie znam się. nie, nie zioło  😁
To może bletki smakowe? Są chyba też ...blanty z dużo grubszego czegoś, ale to już droższa impreza.
madmaddie   Życie to jednak strata jest
23 sierpnia 2013 15:28
o, dzięki, spróbuję!  🙂
Ja palę R1 już kilka lat, co dziwne to polecił mi je znajomy kardiolog  👀
Po nich każde inne fajki wydają mi się mega mocne...

Od poniedziałku chcę rzucić to cholerne palenie, bez żadnych wspomagaczy - palę już prawie 20 lat  😫
lotka13,  cygaretki 😉

cygaretki pali się inaczej, zazwyczaj są baardzo mocne i aromatyczne i bywa, ze niektórzy palą je jak cygaro, tzn na raty.

madmaddie,  mieszałam różne mieszanki tytoni, dodajac do nich np mielone goździki (jak djarumy czarne), tytoń do fajek smakowy (faktycznie smakuje i pachnie nieziemsko, ale ale, po pierwsze jest baardzo drogi, po drugie musi być przechowywany szczelnie, bo traci aromat i wysycha, po trzecie jest bardzo wilgotny, nasiąknięty i może się kiepsko palić mokry, a suchy jest mniej aromatyczny, poza tym jest bardz, ale to bardzo mocny. zrezygnowałam, bo aby uzyskać interesujący mnie aromat musiałam dać go dużo, co nawet przy delikatnym tytoniu bazowym było takim walnięciem w płuco, że wymiękłam) i tytoń papierosowy ale aromatyzowany (bardzo nedznie...).
madmaddie   Życie to jednak strata jest
24 sierpnia 2013 20:35
będę tworzyć  :kwiatek:
Uważam że najlepsze smakowe fajki to djarumy (mi osobiście najbardziej smakowały czarne i wiśniowe). Dawno ich nie paliłam więc nie wiem czy nadal są tak dobre jak kiedyś.


😍

Djarumy wiśniowe to jedne z pierwszych moich fajek.
Ale osobiście nie mogłabym już palić ich na co dzień, po prostu po jakimś czasie już obrzydły. Ale zapaliłabym teraz, na przykład waniliowe, tylko nie wiem gdzie je teraz dorwać  🤔
lotka13,  cygaretki 😉