Atos - uwaga! Firma nieuczciwa!

Ja też czekam na moje drugie zamówienia (pierwsze - "30kg" wysłodków doszło po miesiącu mailowania), jesli do końca tego tygodnia nie dojdzie, dokładam się do pozwu dwiema rękoma.


Informacja do tych, którzy płacili firmie Atos, nie dostali zamówienia i NIE OTRZYMALI ZWROTU PIENIĘDZY (które wczesniej zapłacili za towar).

Aby cokolwiek ruszyć formalnie, niech kazdy z Was napisze "Wezwanie do zapłaty", którym w krótkich żołnierskich słowach (bez zbędnych epitetów) zażąda zwrotu konkretnej kwoty (nalezy podać cyframi i słownie) przelewem na rachunek bankowy (należy podać nr rachunku bankowego dokładnie) w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do zapłaty.
Z zastrzeżeniem, że w przypadku nie zastosowania się do wezwania w powyższym terminie - występujecie na drogę sądowo-egzekucyjną, co oznaczać będzie obciążenie dodatkowymi kosztami.

Wezwanie do zapłaty kierujemy na:
1) imię i nazwisko włascicielki firmy ATOS (rozumiem, że jest to jednoosobowa działalność gospodarcza?)
2) na adres siedziby firmy ATOS
3) listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Oczywiście scan wezwania do zapłąty możecie wysłać e-mailem na adres, na który wysyułaliscie wiadomości i z którego przychodziła korespondencja od Atos.
Powinno wystarczyć, ale dla pewności wysłałabym także listem poleconym.

Gromadźcie także dowody: całą korespondencję oraz wyciągi z rachunków (dowód dokonania przelewu).

Powyższe jest konieczne, aby skutecznie ruszyć temat ew. pozwu.

W razie pytań jestem do dyspozycji na priv.
seiteki   "Always remember don't make bunny cry"
23 października 2013 07:35
Dlatego zawsze staram sie zamawiac "za pobraniem"
Place jak towar do mnie jest dostarczany i otwieram przy kurierze 🙂
Wtedy nie ma takiego problemu 🙂
Zwlaszcza gdy zamawiam "cos" co jest mi potrzebne "na juz"
Uwazam, ze to bardziej mobilizuje sprzedawce🙂
Jesli chodzi o dodatki paszowe itp najlepiej wspolpracowalo mi sie z p. Tomaszem Ochab z egersmanna 🙂 polecam serdecznie zawsze i polecac bede wszystkim 🙂 na czas, swietny kontakt telefoniczno-mailowy. Ale to taki troche off top
Powodzenia w WALCE z tymi ##@@...
Nawet nie wiem jak to nazwac
seiteki, chyba wątki pomyliłaś. Tu jest wątek o nieuczciwym sklepie, a nie o tym jak najlepiej zamawiać ;/

Ja też gadałam jakiś czas temu z panem co współpracował z ATOSEM (dostarczał towar) i tak jak już było pisane, powodem tego że nie dostrajacie zamówienia nie są wcale opóźnienia w dostawie tylko fakt że wasze zamówienia NIGDY do dystrybutorów nie trafiły.

seiteki   "Always remember don't make bunny cry"
23 października 2013 20:47
Ojej! Przepraszam, że Cie urazilam 🙂
Juz siedze cicho...  🤣
Ja z atosem współpracuję już 3 lata, na początku było super. Niestety początkiem tego roku zrezygnowałam, stwierdziłam że to bez sensu. Złożyłam zamówienie na 800zł  i dostawałam je w ratach, w rezultacie trawokulki które chciałam dawać koniom w styczniu przyszły prawie w kwietniu więc sobie odpuściłam. O pomylonej fakturze, złej wysyłce towaru i innych incydentach nie wspomnę. Dodam jeszcze że brałam dużo pasz epony z atosa, jednak dostałam informację od dystrybutora która przyszła do mnie pocztą że rozwiązali współprace ze sklepem, i że pasze mogę zamawiać bezpośrednio z ich strony. W liście napisali m.in że rozwiązują współpracę ponieważ atos zwalał winę na nich za opóźnienia w dostawie, co oczywiście było nieprawdą. Szkoda, bo fajny sklep był...
Trzeba być naiwnym, żeby sądzić, że uczciwy sprzedawca sprzedaje towar po cenach hurtowych, jako standard. Można zrobić promocję, można wyprzedać co nie schodzi. Ale normalny przedsiębiorca musi kiedyś zarabiać. To musiało rąbnąć, bo nie ma firm charytatywnych. Co innego duże firmy, co wiadomo, że mają lepsze rabaty u producentów... ale nie wchodzące na rynek.
Dziwi nie, że to wypływa tak późno, bo uczciwość tej firmy była dla mnie sprawą niepewną już 2-3 lata temu.
fraziu   Grażka, weź przestań
28 października 2013 15:12
Ja też się nacięłam. Właśnie wystawiłam na allegro pierwszy w życiu negatywny komentarz.

Edit: A na swoich aukcjach mają logo "Rzetelna firma"... jedynie ktoś bardziej dociekliwy kliknie i jego oczom ukaże się komunikat:

[center][center]"Firma Usługowo Handlowa ATOS Monika Kuzynowska
Szczecin
NIP: 8512918308
została wykluczona z programu Rzetelna Firma
z powodu naruszenia regulaminu i nieprzestrzegania zasad Kodeksu Etycznego."[/center][/center]
logo "rzetelna firma" nie jest jakimś państwowym dowodem wiarygodności.
to jest tak: płacisz, a oni za to przysyłają ci pieczątke (i logo na  np strone). potem regularnie płacisz, żeby ją mieć - się posługiwać.
oni nic nie sprawdzają. jęsli ktoś do nich zgłosi i ZAPŁACI, że coś jest nie tak - wtedy reagują - właśnie takim wpisem.
ale pieczątkę (i logo) masz dalej - i możesz sobie przybijać do woli ;] bo nikt ci tego nie odbierze - kupiłeś pieczątkę w końcu 😉

tak samo z centralnym rejestrem dłużników - płacisz, żeby mieć potwierdzenie, że cię tam nei ma, płacisz, żeby spr czy ktoś jest i płacisz żeby kogoś wpisać(!) - także całkiem "prywatna" sprawa.

jak nikt nie zada sobie trudu poklikania - będzie sądził, że to gwarancja w stylu "dobre bo polskie" (czy jakoś tak😉)


monika udziela się na forum. szkoda, że nie w tym wątku. może by wyjaśniła co i jak i dlaczego.
Na wystawionego negatywa na allegro dostałam też negatywa o treści "tragedia"
No tak, klient który nie chce dać sie naciągnąć to faktycznie tragedia, jak można być tak bezczelnym?
Sznurka, niedobra Ty, niedobra.... 😉 Rozbroiła mnie ta historia 🙂 No tragedia normalnie 🙂😉)
fraziu   Grażka, weź przestań
28 października 2013 19:16
Ja też taki komentarz dostałam 🙂
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
28 października 2013 20:11
Z ciekawości przejrzałam komentarze na Allegro i odpowiedzi właścicielki Atosa strasznie mnie rozbawiły 😀 Np. na komentarz innego użytkownika "Jak zaznaczyłem, bardzo długi czas dostawy." pada odpowiedź "tak sobie". Chyba zaczynam rozumieć o co chodzi z niegrzecznym tonem właścicielki.
dea   primum non nocere
28 października 2013 20:14
Takie odpowiedzi na negatywy to chyba można przez Allegro unieważnić?

Nieźle sobie pani pozwala, coraz lepiej  😲 Nie czuje, że jej się grunt pod nogami trochę pali? Pozbawiona instynktu samozachowawczego czy już jej wisi zupełnie?
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
28 października 2013 20:17
Nie można. Żeby unieważnić komentarz obie strony muszą wyrazić zgodę.
dea, ja w ogole nie kumam jak można tak lekko traktować niezadowolenie klienta
widać w jej świecie to że opinia idzie w eter nie rzutuje na przyszłą sprzedaż i zarobki
Niestety dołączamy do grupy przeciwników firmy Atos. Jednak nasza sytuacja jest trochę inna, bo firma Atos była sponsorem zawodów on-line w Digital Cup. Po zakonczeniu zawodów, zawodniczka miała otrzymać paszę i kilka drobiazgów na łączną kowtę 180 zł. A co firma otrzymała, otóż reklamę w 4 mediach. Oraz dalszą współpracę w przypadku wywiązania się z umowy. Poinformowałam że od września zawodniczka czeka na nagrodę. Związku z tym rezygnujemy z takiego sponsora. Oraz że inna firma przejęła wręczenie nagrody. Przyznam szczerze że ciężko zrozumieć postepowanie właścicielki. Na facebooku również rozmowa była w tonie, "ja nic nie wiem, o czym mowa, jakie nagrody?" Jako że współpracujemy z gazetą KP, wspomnę że może nie warto reklamować takiej firmy. Bo szkoda żeby klienci musieli potem tracić nerwy i pieniądze...
konikmorski tym to mnie "zabiłaś"... takie zachowanie "firmy" atos to już szczyt szczytów, normalnie słów brakuje... kiedyś pracowałam w firmie paszowej, wielokrotnie "sponsorowałam" zawody mając limit z centrali i zawsze starałam się, żeby w limicie zmieścić się ilościowo i jakościowo z fajnymi nagrodami, żeby sprawić ludziom radość, a firma żeby miała dobry PR... więc tym bardziej takie zachowanie jest dla mnie chore...
a ja dziś dostałam zajadów ze śmiechu
po tej całej akcji, straszeniu mnie, negatywie "tragedia" dostaję dziś maila od allegro
Twój Kontrahent atos6039 wypełnił wniosek o unieważnienie komentarzy do transakcji nr 3573754684 ("WYSŁODKI NIE MELASOWANE 30 KG"😉.
i kolejnego przypominającego od kontrahenta
To jest przypomnienie od Twojego Kontrahenta dotyczące unieważnienia komentarzy do transakcji 3573754684 ("WYSŁODKI NIE MELASOWANE 30 KG"😉.

To już nawet nie bezczelność, raczej skrajna głupota. Ze po tym wszystkim, bez żadnych przeprosin, zadośćuczynienia, straszeniu sądem ja unieważnię negatywny komentarz bo ma takie widzimisię? By mogła kolejnych ludzi zwodzić?
dlatego ludize nie piszą negatywów - jako pierwsi. bo boją się, że też dostaną a tego anulować nei można.

do mnie też kiedyś jakaś babka zadzwoniła z półgodzinnymi pretensjami dlaczego jej wystawilam negatywy (czy neutralne nawet?).... a towar nic a nic z opisem nie miał wspólnego ;/
horse_art, ale to chore jest
Potem kupują coś u kogoś sprawdzają komentarze i nacinaja sie, bo ludzie nie piszą negatywow
Ja uważam ze nie można unikać takich opinii właśnie by nadal system komentarzy był wiarygodny.
Dostałam maila od bohaterki wątku😉 potem wam wkleje😉
Sznurka koniecznie 🙂
Swego czasu i ja dostałam 🙂
Idę po popcorn
sznurka, pewnie, ze chore. Także to, że ludzie olewają jak już odzyskają kase itd - bo w efekcie, żadnej kary nieuczciwy nie ma. (tak jak i tu - większość kase odzyska i na tym się "akcja" skończy...
ja wystawiam, opisuje. Właśnie jeszcze kilka takich mam do wystawienia... (głupie) zostawiłam to "na później" żeby na spokojnie napisać...
napisała mi ze allegro sie kazało jej ze mna skontakować
i ze ona nie wie w ogole o co cho;] i że tu cytat"Proszę o informacje o co w ogóle chodzi ??? To pomogę i wyjaśnię. Bez jadu !!"
śmiać się? płakać?
zabeczka17   Lead with Ur Heart and Ur Horse will follow
29 października 2013 20:15
phehehe bezczelność widzę sięga granic !
dea   primum non nocere
29 października 2013 22:02
Ona jest z rzeczywistości alternatywnej  🤣 Czas tam płynie inaczej, co najmniej...
Mój znajomy psychiatra mawia (co poparte jest wynikami badań naukowych), że 60% (nie jestem pewna czy dobrze podaję liczbę, ale ten rząd wielkości) populacji nadaje się do leczenia psychiatrycznego.... To by była taka ładna pointa ;p
Czy ktoś wpłacił do atosa i do tej pory nie otrzymał paszy?
Ja ostatnio kupiłam derke w atosie i jestem bardzo zadowolona. W środę zrobiłam zakupy i w piątek paczka była u mnie. Przelew jeszcze nie dotarł na konto właścicielki atosa, a derka była już u mnie.  Z panią Kuzynowską miałam cały czas dobry kontakt i była naprawdę sympatyczna.  :kwiatek:
o czyli cos podziałało 😉 ciekawe na jak długo ...
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się