paszport konia- co i jak?

Mam nadzieję,że to dobry wątek. Czy istnieje możliwość zmiany imienia konia? Jeśli tak,to gdzie można tego dokonać? Ile to kosztuje? Będę wdzięczna za informacje. :kwiatek:
Hej, muszę zgłosić zmianę właściciela konia i wysłać paszport do ozhk, ale mam problem co zrobić z opłatą... czy te 11 zł mam im wsadzić w kopertę i wysłać razem z paszportem czy jest podany gdzieś nr konta i wysłać potwierdzenie wpłaty czy jak to się robi?
Jestem zielona xD pomóżcie!
,
Mam nadzieję,że to dobry wątek. Czy istnieje możliwość zmiany imienia konia? Jeśli tak,to gdzie można tego dokonać? Ile to kosztuje? Będę wdzięczna za informacje. :kwiatek:


Jeżeli koń zarejestrowany był w FEI koszt to 1.035 CHF +1000 PLN
Jeśli w PZJ/WZJ "tylko" 1000 PLN

Dodatkowo trzeba zmienić nazwę konia w PZHK - o ile tam jest zarejestrowany - lub w odpowiednim związku hodowlanym
Tych opłat niestety nie znam
Hej, muszę zgłosić zmianę właściciela konia i wysłać paszport do ozhk, ale mam problem co zrobić z opłatą... czy te 11 zł mam im wsadzić w kopertę i wysłać razem z paszportem czy jest podany gdzieś nr konta i wysłać potwierdzenie wpłaty czy jak to się robi?
Jestem zielona xD pomóżcie!



Ja najpierw robiłam przelew,a potem wysłać paszport na pocztę i tyle 😉
Dzięki dziewczyny 😉 też wrzucę pieniądze do paszportu - myślę, że bedzie ok 😉
Hej, mam problem i kompletnie nie wiem czy da się to jakoś załatwić.